Яценко, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Модернізм як мистецьке явище другої половини ХІХ - почтаку ХХ століття : оглядова лекция у структурі літературного курсу за вибором / Таміла Яценко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 9. - С. 33-37. - Бібліографія : С.37 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
зарубежная литература -- зарубіжна література -- курси за вибором -- курсы по выбору -- литературные направления -- літературні напрямки -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- модернизм -- модернізм -- спецкурси -- спецкурсы -- украинская литература -- українська література
Анотація: Автор подає методичні рекомендації до вивчення спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" та текст вступної лекції "Модернізм як художньо-естетичне явище другої половини 19 - початку 20 століття", в якій викладено для учнів старших к ласів філологічного профілю специфіку модернізму, його типологічні ознаки, прояви модернізму в світовій та українській літературах.


Дод.точки доступу:
Художня література в контексті світової культури, спецкурс \о произв.\; Модернізм як художньо-естетичне явище другої половини 19 - початку 20 століття, вступна лекція \о произв.\




    Яценко, Т. О. (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України).
    Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" : 10-11 класи (напрям - філологічний, профіль - українська філологія, іноземна філологія, історико-філологічний) / Т. О. Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 51-60. - Бібліографія : С.61 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- програми з української літератури -- программы по украинской литературе -- профильное обучение -- профільне навчання -- спецкурси -- спецкурсы -- украинская литература -- українська література -- филологическое образование -- філологічна освіта -- художественная литература -- художня література
Анотація: Програма спецкурсу передбачає вивчення стильових течій і напрямів української та світової літератури: неоромантизму, експресіонізму, футуризму, неокласицизму.


Дод.точки доступу:
Художня література в контексті світової культури, спецкурс \о произв.\




    Коляда, Ігор (доктор історичних наук; професор НПУ ім. М. П. Драгоманова).
    Спецкурс у вищій школі: теорія та методика [Текст] / І. Коляда, С. Вергун, В. Павлюченко, Я. Кравченко // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 2. - С. 18-30. - Бібліогр.: с. 30. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Швейцарія
    Швейцария

    Україна

    Украина

    Азербайджан

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- викладання навчальних дисциплін -- преподавание учебных дисциплин -- методика викладання спецкурсів -- методика преподавания спецкурсов -- спецкурси -- спецкурсы -- мета спецкурсів -- цель спецкурсов -- завданя спецкурсів -- задание спецкурсов -- організація спецкурсів -- организация спецкурсов -- форми проведення навчальних занять -- формы проведения учебных занятий -- лекції -- лекции -- функції лекцій -- функции лекций -- інформативна функція лекції -- информативная функция лекции -- ідейно-виховна функція лекцій -- идейно-воспитательная функция лекций -- методична функція лекцій -- методическая функция лекций -- світоглядна функція лекції -- мировоззренческая функция лекций -- види лекцій -- виды лекций -- навчальні лекції -- учебные лекции -- установчі лекції -- установочные лекции -- оглядові лекції -- обзорные лекции -- творчі лекції -- творческие лекции -- лекції-інструктажі -- лекции-инструктажи -- лекції-повідомлення -- лекции-сообщения -- лекції-дискусії -- лекции-дискуссии -- лекції-експерименти -- лекции-эксперименты -- структура лекції -- структура лекции -- підготовка лекції -- подготовка лекции -- вимоги до лектора -- требования к лектору -- контроль навчальної діяльності студентів -- контроль учебной деятельности студентов -- оцінювання навчальної діяльності студентів -- оценивание учебной деятельности студентов -- функції контролю навчальної діяльності студентів -- функции контроля учебной деятельности студентов -- констатуючо-діагностуюча функція контролю навчальної діяльності -- констатирующе-диагностирующая функция контроля учебной деятельности -- мотиваційно-цільова функція контролю навчальної діяльності -- мотивационно-целевая функция контроля учебной деятельности -- навчально-розвиваюча функція контролю навчальної діяльності -- учебно-развивающая функция контроля учебной деятельности -- освітньо-розиваюча функція контролю навчальної діяльності -- образовательно-развивающая функция контроля учебной деятельности -- виховно-стимулююча функція контролю навчальної діяльності -- воспитательно-стимулирующая функция контроля учебной деятельности -- оціночно-метрична функція контролю навчальної діяльності -- оценочно-метрическая функция контроля учебной деятельности -- рефлексивно-коригувальна функція контролю навчальної діяльності -- рефлексивно-корректирующая функция контроля учебной деятельности -- регулятивно-керуюча функція контролю навчальної діяльності -- регулятивно-управляющая функция контроля учебной деятельности -- планувально-прогностична функция контролю навчальної діяльності -- планировательно-прогностическая функция контроля учебной деятельности -- заліки -- зачеты -- іспити -- экзамены -- розробка програми спецкурсу -- разработка программы спецкурса -- освітньо-професійна програма підготовки фахівців -- образовательно-профессиональная программа подготовки специалистов -- освітньо-кваліфікаційна характеристика підготовки фахівців -- образовательно-квалификационная характеристика подготовки специалистов -- структурно-логічна схема підготовки спецкурсу -- структурно-логическая схема подготовки спецкурса -- навчальні плани -- учебные планы -- навчальні програми -- учебные программы -- способи побудови навчальних програм -- способы построения учебных программ -- концентричний спосіб побудови навчальних програм -- концентрический способ построения учебных программ -- лінійний спосіб побудови навчальних програм -- линейный способ построения учебных программ -- робочі навчальні програми -- рабочие учебные программы -- тематичні плани -- тематические планы -- самостійна робота студентів -- самостоятельная работа студентов -- організація самостійної роботи студентів -- организация самостоятельной работы студентов -- історія Швейцарії -- история Швейцарии -- Друга Світова війна -- Вторая Мировая война -- історія економіки Швейцарії -- история экономики Швейцарии -- політичне положення Швейцарії -- политическое положение Швейцарии -- транспортна жандармерія -- транспортная жандармерия -- історія України -- история Украины -- історія Азербайджану -- история Азербайджана -- внутрішня політика Азербайджану -- внутренняя политика Азербайджана -- зовнішня політика Азербайджану -- внешняя политика Азербайджана
Анотація: Розглянуто теорію побудови спецкурсів у навчальних закладах та проілюстровано її прикладами розробки спецкурсів "Нейтралітет Швейцарії у Другій Світовій війні", "Транспортна жандармерія в українських губерніях Російської імперії" та "Гейдар Алієв і система формування нової державності в Азербайджані".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Вергун, Сергій (Інститут історичної освіти НПУ ім. М. Драгоманова); Павлюченко, Вікторія (магістр НПУ ім. М. Драгоманова); Кравченко, Яна (магістр інституту історичної освіти НПУ ім. М. П. Драгоманова); Алієв, Гейдар (президент Азербайджану) \про нього\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (04.07.2013р. - Б.ц.) (вільний)




Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк)

    Шапаренко, Х. А.
    Досвід реалізації спецкурсу "Основи особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти" / Х. А. Шапаренко // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2018. - Вип. 5(86): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 235-244. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Психологія
   Психология

   Освіта

   Образование

Кл.слова (ненормовані):
особисте самовдосконалення -- личное самосовершенствование -- педагог дошкільної освіти -- педагог дошкольного образования -- педагогічна підготовка -- педагогическая подготовка -- вищий навчальний заклад -- высшее учебное заведение -- спецкурс


Дод.точки доступу:
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк)

    Кононова, М. М.
    Педагогічні умови професійного розвитку майбутніх дефектологів / М. М. Кононова // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2019. - Вип. 1(88): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 88-97. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- профессиональное развитие -- дефектологи -- педагогічні умови -- педагогические условия -- освітньо-креативне середовище -- образовательно-креативная среда -- освітні проекти -- образовательные проекты -- спецкурс -- освіта -- образование


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк)

    Потапчук, Т. В.
    Готовність до самоосвітньої діяльності майбутніх вчителів початкових класів: емпіричне дослідження / Т. В. Потапчук // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2021. - Вип. 1 (100): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 138-146. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

Кл.слова (ненормовані):
майбутні вчителі початкових класів -- будущие учителя начальных классов -- констатувальний експеримент -- констатирующий эксперимент -- опитувальники -- опросники -- спецкурс -- самоосвітня діяльність -- самообразовательная деятельность


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)