Дубінка, Микола (кандидат педагогічних наук; доцент; доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту).
    Соціальне самовизначення старшокласників: пошук підходів до розуміння / М. Дубінка // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 3/4. - С. 15-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Педагогічна соціологія

   Социология

   Педагогическая социология

Кл.слова (ненормовані):
особистість школяра -- личность школьника -- соціальне самовизначення -- социальное самоопределение -- соціальна самосвідомість -- социальное самосознание -- активність старшокласників -- активность старшеклассников -- суб'єкти діяльності -- субъекты деятельности -- соціальна дійсність -- социальная действительность -- соціалізація старшокласників -- социализация старшеклассников
Анотація: Розкрито сутність поняття "самовизначення особистості" з позицій співвіднесення соціального та особистісного аспектів. Акцентовано увагу на характерних особливостях соціального самовизначення школяра. Цей феномен представлено як визначальну характеристику особистості, діяльність якої спрямовано на усвідомлення своєї соціальної сутності, свого місця у житті, в соціальній структурі суспільства. Наголошено, що здатність до самовизначення - характерна властивість людини, яка утверджує особистісний спосіб буття.