Согорін, А. А. Засоби масової комунікації як агент соціальної адаптації / А.А. Согорін> // Грані. - 2005. - № 2. - С. 94-97 Рубрики: СОЦИОЛОГИЯ Кл.слова (ненормовані): СОЦИОЛОГИЯ МАССОВЫХ КОММУНИКАЦИЙ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Костенко, Н. Метаморфозы новостей: от произвольного знания к политическому факту / Н. Костенко> // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2005. - №3. - С. 80-94 . - ISSN 1563-4426 Кл.слова (ненормовані): СОЦИОЛОГИЯ МАССОВЫХ КОММУНИКАЦИЙ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Кірієнко, А. Б. (магістрант кафедри соціології Дніпродзержинського державного технічного університету). Взаємодія соціальної реклами і масової культури / А. Б. Кірієнко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 2. - С. 77-78. - Бібліографія : С.78 : 7 назв
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): мас-медіа -- масова культура -- масс-медиа -- массовая культура -- социальная реклама -- социология массовых коммуникаций -- социология рекламы -- соціальна реклама -- соціологія масових комунікацій -- соціологія реклами Анотація: Розглядається соціальна реклама як невід'ємна складова сучасних мас-медіа, як один з найпотужніших засобів формування суспільної свідомості в сучасному світі. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (04.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний) |
Согорін, А. А. (доцент кафедри соціології та соціальної роботи Запорізького інституту державного управління). Теоретичні концепти та моделі соціологічного бачення ефектів масової комунікації / А. А. Согорін> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 2. - С. 134-139. - Бібліографія : С.139 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): ефекти масової комунікації -- информационный дефицит -- інформаційний дефіцит -- масова комунікація -- социология коммуникаций -- социология массовых коммуникаций -- соціологія комунікацій -- соціологія масових комунікацій -- спираль замовчування -- спираль умолчания -- эффекты массовой коммуникации Анотація: У статті досліджено основні соціологічні підходи щодо дослідження ефектів масової комунікації. Проаналізовано сутність ефектів масової комунікації. |
Довгаль, С. А. (завідуючий соціологічною лабораторією Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти). Медіапростір як предмет соціально-філософського дослідження / С. А. Довгаль> // Грані. - 2012. - № 3. - С. 67-69. - Література : С.69 : 10 назв
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): медиакультура -- медиапространство -- медиафилософия -- медіакультура -- медіапростір -- медіафілософія -- социология коммуникаций -- социология массовых коммуникаций -- соціологія комунікацій -- соціологія масових комунікацій Анотація: Концептуалізовано поняття медіапростору, проаналізовано його сутністі риси як предмета соціально-філософського аналізу. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Мосаєв, Ю. В. (доцент Класичного приватного університету; кандидат соціологічних наук). Особливості адаптації друкованих засобів масової інформації до електронного медіапростору / Ю. В. Мосаєв> // Грані. - 2011. - № 6. - С. 91-94. - Література : С.93-94 : 20 назв
Рубрики: Соціологія Кл.слова (ненормовані): адаптация СМИ -- адаптація ЗМІ -- аналитические издания -- аналітичні видання -- газети -- газеты -- друковані засоби масової інформації -- електронний медіапростір -- електронні засоби масової інформації -- журнали -- журналы -- засоби масової інформації -- медиапространство -- медіапростір -- печатные средства массовой информации -- социология массовых коммуникаций -- социология СМИ -- соціологія ЗМІ -- соціологія масових комунікацій -- средства массовой информации -- электронное медиапространство -- электронные средства массовой информации Анотація: Присвячено проблемі адаптації друкованих засобів масової інформації до електронного медіапростору. В роботі проведено соціологічний аналіз діяльності електронних версій друкованих засобів масової інформації з електронними засобами масової інформації в електронному медіапросторі. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Шульга, Раиса (доктор философских наук; ведущий научный сотрудник Института социологии НАН Украины). Возможности реализации смыслового послания телепродукта / Р. Шульга> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : науково-теоретичний часопис. - 2012. - № 3. - С. 77-98. - на рус. яз. - Литература : С. 98
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): личностный смысл -- масова культура -- массовая культура -- потребление культуры -- смисл -- событийность -- социология коммуникаций -- социология культуры -- социология массовых коммуникаций -- социология телевидения -- соціологія комунікацій -- соціологія культури -- соціологія масових комунікацій -- споживання культури -- структури повсякденності -- структуры повседневности -- телебачення -- телевидение -- телесериалы -- телесеріали -- художественное восприятие -- художнє сприйняття -- ціннісні смисли Анотація: Рассматриваются возможности современного телевидения в плане формирования смыслового поля аудитории. Анализируется место смыслов в жизни современного человека при наличии рефлексии и саморефлексии и при их отсутствии. Автор раскрывает значени е событийности в отношении человека и искусства и ее влияние на формирование смысловых установок в процессе потребления телепродукта. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Кривошеїн, В. В. (доктор політичних наук; завідувач кафедри соціології Дніпропетровського національного університету). Особливості осмислення впливу мас-медіа на громадську думку / В. В. Кривошеїн> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 8. - С. 90-93. - Література : С.93 : 9 назв
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): влияние СМИ на аудиторию -- вплив ЗМІ на аудиторію -- громадська думка -- мас-медіа -- масс-медиа -- общественное мнение -- СМИ и общественное мнение -- социология коммуникаций -- социология массовых коммуникаций -- соціологія комунікацій -- соціологія масових комунікацій -- теория СМИ Анотація: Розкриваються особливості впливу мас-медіа на громадську думку. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Сусська, Ольга (кандидат філологічних наук; доцент Національного університету "Києво-Могилянська академія"). Інтерпретативні можливості теорії відповідності інформаційного поля індивіда / О. Сусська> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2013. - № 1. - С. 131-138. - Джерела : С.137-138
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): виртуальная реальность -- віртуальна реальність -- информационное поле -- информационный обмен -- інформаційне поле -- інформаційний обмін -- коммуникативное взаимодействие -- комунікативна взаємодія -- масова комунікація -- массовая коммуникация -- социология Интернета -- социология коммуникаций -- социология массовых коммуникаций -- соціологія Інтернету -- соціологія комунікацій -- соціологія масових комунікацій Анотація: Подано аналіз рівнів відповідності складових процесу конструювання інформаційного поля особистості на підставі авторської категорії відповідності інформаційного поля. Утримувачі документа: НБ ДНУ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Сусська, Ольга (кандидат філологічних наук; професор кафедри соціології МАУП). Методологічні преференції та дифузії в сучасній соціології мас-медіа [Текст] / О. Сусска> // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. - № 2. - С. 119-130 : 2 табл. - Библиогр.: с. 129-130 (14 назв.). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1563-3713
Рубрики: Средства массовой информации СМИ в целом Засоби масової інформації Змі в цілому Кл.слова (ненормовані): информационное поле -- інформаційне поле -- коммуникативные стратегии -- комунікативні стратегії -- массовые коммуникации -- масові комунікації -- методологии исследований -- методології досліджень -- социокультурный анализ -- соціокультурний аналіз -- социологические исследования -- соціологічні дослідження -- социология масс-медиа -- соціологія мас-медіа -- социология массовых коммуникаций -- соціологія масових комунікацій Анотація: Речь идет об использовании различных научных подходов в изучении коммуникативных стратегий, в частности в исследовании коммуникативных действий персонифицированного субъекта, направленных на формирование собственного информационного поля. Йдеться про використання різних наукових підходів у вивченні комунікативних стратегій, зокрема в дослідженні комунікативних дій персоніфікованого суб'єкта, спрямованих на формування власного інформаційного поля. |
Плюснин, Е. В. Система маркировки экранного насилия: проблемы и перспективы / Е. В. Плюснин> // Грані. - 2017. - № 3. - С. 41-47. - Литература : 42 названия. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Социология Кл.слова (ненормовані): влияние СМИ на аудиторию -- вплив ЗМІ на аудиторію -- екранне насильство -- медианасилие -- медіанасильство -- насилие -- насильство -- социология массовых коммуникаций -- социология телевидения -- соціологія масових комунікацій -- соціологія телебачення -- экранное насилие Анотація: Автор рассматривает западные теоретические подходы к исследованию экранной жестокости. Своей целью автор статьи ставит разработку системы визуальной маркировки экранного насилия в аудидиовизуальном контенте и выявление критериев ее успешного функциони рования в социуме. Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Грані_2017_3\7.pdf |