Жорнова, Ольга (провідний науковий співробітник Інституту соціальної та політичної психології НАПН України; доктор педагогічних наук).
    Дискурс модернізації освіти: чи впізнана освітня реальність? / О. Жорнова, О. Жорнова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 1. - С. 32-42. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти -- модернизация образования -- дискурс модернізації -- дискурс модернизации -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования -- соціокультурний контекст -- социокультурный контекст -- політичний контекст -- политический контекст -- когнітивний контекст -- когнитивный контекст
Анотація: Висвітлені вихідні засади утворення дискурсу модернізації освіти, здійснено аналіз його когнітивного, соціокультурного, політичного контекстів. Сформульовано теоретичні положення самооновлення дискурсу модернізації освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: Дискурс модернізації освіти

Дод.точки доступу:
Жорнова, Олена (професор кафедри педагогіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка; доктор педагогічних наук)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Йосипенко С. (доктор філософських наук; завідувач відділу історії філософії України Інституту філософії ім. Г. С. Сковороди НАН України).
    Історія філософії України у ХХ столітті: віднайдення предмета чи винайдення дисципліни? / Сергій Йосипенко С. // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 26-36. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 67.3(4УКР)
Рубрики: Философия Украины, 20 ст.
   Філософія України, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
історія філософії -- національна філософія -- концепт національної філософії -- наукові дисципліни -- дослідницька практика -- соціокультурний контекст -- история философии -- национальная философия -- концепт национальной филоофии -- научные дисциплины -- исследовательская практика -- социокультурный контекст
Анотація: Про історію національної філософії в сучасному українському розумінні. Програмативний характер історії філософії України.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Дорожко, І. І. (Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди; Харків).
    Евристичний потенціал української традиції в ресурсній моделі модернізації практик родинного виховання / І. І. Дорожко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 3. - С. 23-28. - Література : С.28 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК A74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
батьки і діти -- виховання дітей в родині -- воспитание детей в семье -- евристичний потенціал -- модернизация воспитания -- модернізація виховання -- нация -- нація -- отцы и дети -- практика виховання -- практика воспитания -- ресурсна модель -- ресурсная модель -- родина -- родинне виховання -- семейное воспитание -- семья -- социокультурный контекст -- соціокультурний контекст -- украинские традиции -- українські традиції -- философия воспитания -- філософія виховання -- функциональный потенциал -- функціональний потенціал -- эвристический потенциал
Анотація: Справжнє родинне виховання є глибоко національним за сутністю, змістом, характером та історичним покликанням. Родинне виховання, що здійснювалось у річищі української традиції, характеризується передусім формуванням людських якостей, необхідних для ві дстоювання свободи, власної гідності, справедливості. Сімейне виховання є важливим методом духовного оновлення українського суспільства, важливою складовою є емоційна сфера. Це ефективний спосіб формування почуття, особливо любові до рідної землі. Евр истичний потенціал української традиції як ресурсу модернізації практик родинного виховання дозволяє більш повно визначити функціональний потенціал родинного виховання у сучасних соціокультурних контекстах.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)