Акімов, Дмитро (кандидат соціологічних наук; очільник генеральної дирекції Міжнародної академії "Золота Фортуна").
    Соціальний маркетинг: предмет і основні типи / Дмитро Акімов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. - № 1. - С. 186-203. - Бібліографія : С.202-203. - На рус. яз.
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
государственный маркетинг -- державний маркетинг -- маркетинг социальных проблем -- маркетинг соціальних проблем -- политический маркетинг -- політичний маркетинг -- социальная ответственность бизнеса -- социальная ответственность маркетинга -- социальная сфера -- социальные технологии -- социальный маркетинг -- соціальна відповідальність бізнесу -- соціальна відповідальність маркетингу -- соціальна сфера -- соціальний маркетинг -- соціальні технології -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- типи маркетингу -- типы маркетинга -- управление социальной сферой -- управление социальными процессами -- управління соціальними процесами -- управління соціальною сферою
Анотація: Соціальний маркетинг розглядається як теорія та практика регулювання соціальних процесів, як технологія організації соціальної сфери суспільства, досліджується соціально відповідальний маркетинг як підгрунтя соціально відповідального бізнесу, маркетин г соціально значимих проблем. Виокремлюються типи соціального маркетингу: політичний маркетинг, державний маркетинг, територіальний маркетинг, соціальний маркетинг. Розглядаються концепції класиків маркетингу.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.04.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)




    Агарков, О. А. (завідуючий кафедрою соціальної роботи Запорізького державного національного технічного університету).
    Концепція соціально-державного маркетингу / О. А. Агарков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 2. - С. 70-74. - Бібліографія : С.74 : 13 назв
УДК
ББК 65.01
Рубрики: Соціальне управління
   Социальное управление

Кл.слова (ненормовані):
государственный маркетинг -- державний маркетинг -- модели маркетинга -- моделі маркетингу -- политический маркетинг -- політичний маркетинг -- социально-государственный маркетинг -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- соціально-державний маркетинг -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- управленческие технологии -- управлінські технології
Анотація: Автор статті пропонує концепцію соціально-державного маркетингу - технологію управлінської діяльності соціальних агентів, яка спрямована на задоволення потреб та узгодження інтересів різних прошарків суспільства за допомогою обміну.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)




    Акимов, Д. И. (кандидат социологических наук).
    Концепция маркетинг-микс в структуре маркетингового социального управления / Д. И. Акимов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 4. - С. 102-105. - Бібліографія : С.105 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Соціальне управління
   Социальное управление

Кл.слова (ненормовані):
инструменты маркетинга -- інструменти маркетингу -- маркетинг-микс -- маркетинг-мікс -- маркетингове соціальне управління -- маркетингове управління -- маркетинговое социальное управление -- маркетинговое управление -- социальный маркетинг -- социальный продукт -- соціальний маркетинг -- соціальний продукт
Анотація: В статье рассматривается концепция маркетинг-микс (или комплекс маркетинга) - набор инструментов, которыми субъект маркетинга оперирует для решения маркетинговых задач на целевом рынке, в данном случае - в социальном маркетинге.





    Хамідова А., Азиза (аспірантка кафедри маркетингу).
    Стимулювання реалізації соціально-відповідального маркетингу підприємств галузі мінеральних добрив у контексті державного регулювання / Азиза Хамідова А. // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 64-68. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
соціальний маркетинг -- соціально-відповідальний маркетинг -- мінеральні добрива -- державне регулювання -- корпоративна відповідальність -- социальный маркетинг -- социально-ответственный маркетинг -- минеральные удобрения -- государственное регулирование -- корпоративная ответственность -- державне стимулювання
Анотація: Питання доцільності державного стимулювання реалізації соціально-відповідального маркетингу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Акимов, Д. И. (председатель Генеральной дирекции Международной академии рейтинговых технологий "Золотоая фортуна").
    Социальное проектирование как маркетинговая технология / Д. И. Акимов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 3. - С. 96-98. - Бібліографія : С.98 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.504/506
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- проектирование социальное -- социальная диагностика -- социальная экспертиза -- социальное проектирование -- социальные показатели -- социальный маркетинг -- соціальна діагностика -- соціальна експертиза -- соціальне проектування -- соціальний маркетинг -- соціальні показники
Анотація: Рассматривается социальное проектирование как технология социального маркетинга. Анализируются следующие его этапы: определение социальных показателей, социальная диагностика, социальное прогнозирование, социальная экспертиза, разработка содержательной структуры проекта.





    Агарков, О. А. (завідуючий кафедрою соціальної роботи Запорізького національного технічного університету).
    Соціальне обслуговування як один із напрямків реалізації соціально-державного маркетингу / О. А. Агарков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 4. - С. 102-105. - Бібліографія : С.105 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.7
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
социально-государственный маркетинг -- социальное обслуживание -- социальные технологии -- социальные услуги -- социальный маркетинг -- социология социальной помощи -- соціальне обслуговування -- соціальний маркетинг -- соціальні послуги -- соціальні технології -- соціально-державний маркетинг -- соціологія соціальної допомоги
Анотація: Визначається поняття соціального обслуговування, уточнюються критерії доступності соціальних послуг, виявляються технології соціально-державного маркетингу в сфері соціального обслуговування населення.





    Окландер, Михайло (професор; доктор економічних наук).
    Модернізація концепції маркетингу у ХХІ столітті в межах парадигми сталого розвитку України / М. Окландер, Н. Андрєєва // Економіст : науково-практичний журнал. - 2010. - № 11. - С. 23-25. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
теорія маркетингу -- сталий розвиток -- концепція маркетингу -- соціально-етичний маркетинг -- соціальний маркетинг -- гуманістичний маркетинг -- екологічний маркетинг -- види маркетингу -- теория маркетинга -- устойчивое развитие -- концепция маркетинга -- социально-этический маркетинг -- социальный маркетинг -- гуманистический маркетинг -- экологический маркетинг
Анотація: Розглядається сутність модернізації концепції маркетингу в межах парадигми сталого розвитку. Обгрунтовується, що сучасне бачення концепції соціально-етичного маркетингу має містити три концептуальні напрямки: соціальний, гуманістичний, екологічний.


Дод.точки доступу:
Андрєєва, Наталія (доктор економічних наук Інституту проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Акимов, Д. И. (доктор философии; кандидат социологических наук).
    Маркетинг личности и человеческого капитала / Д. И. Акимов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 109-113. - Бібліографія: С. 113 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
политический имидж -- имидж политический -- політичний імідж -- іміджеві заходи -- людський капітал -- маркетинг знаменитостей -- маркетинг личности -- маркетинг особистості -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- рейтинги -- репутация как социальный феномен -- репутація як соціальний феномен -- ринок праці -- рынок труда -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- технологии создания имиджа -- человеческий капитал -- шоу-бизнес
Анотація: У статті розглядаються такі найменш розроблені на сьогодні різновиди соціального маркетингу, як маркетинг особистості та маркетинг людського капіталу. Аналізуються специфіка та технології просування в соціальному та професійному середовищі в першу чергу таких особистостей, як політики та знаменитості із сфер культури, мистецтва, шоу-бізнесу.





   
    Top 10 соціальних трендів молодіжного маркетингу : ера "Багато багатьом" - нова комунікаційна модель і 10 молодіжних трендів нового періоду // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 26-28 : ил. - Продовження в наступному номері. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
молодіжний маркетинг -- соціальний маркетинг -- соціальні тренди -- бренди -- комунікаційна модель -- молодежный маркетинг -- социальный маркетинг -- социальные тренды -- бренды -- коммуникационная модель
Анотація: Міжнародна мережа агенцій молодіжного маркетингу Youth Research Partners оприлюднила черговий звіт щодо актуальних тенденцій у сфері молодіжного маркетингу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Холод, Борис Иванович (ректор Днепропетровского университета экономики и права им. Альфреда Нобеля; доктор экономических наук).
    Социально-территориальный маркетинг в управлении социальным развитием города / Б. И. Холод // Грані. - 2012. - № 1. - С. 82-84. - Бібліографія : С.84 : 3 назви.
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
имидж города -- імідж міста -- маркетинг города -- маркетинг имиджа -- маркетинг іміджу -- маркетинг репутации -- маркетинг репутації -- образ города -- образ міста -- репутация -- репутація як соціальний феномен -- социальный маркетинг -- социология города -- соціальний маркетинг -- соціологія міста -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- управление городом -- социальное управление -- управление социальной сферой -- управление социальным развитием -- управління містом -- управління соціальними процесами -- управління соціальною сферою
Анотація: Розглядаються актуальні проблеми соціального управління містом у сучасних умовах. Обгрунтовується необхідність маркетингового підходу як до програмування його внутрішнього розвитку, так і до ефективного залучення інвесторів та туристів з використанням таких маркетингових стратегій, як маркетинг іміджу і репутації, маркетинг інфраструктури, маркетинг населення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Агарков, Олег Анатолійович (завідувач кафедри соціальної роботи; доцент Запорізького національного технічного університету).
    Особливості процесу організації соціально-політичного маркетингу / О. А. Агарков // Грані. - 2012. - № 1. - С. 141-144. - Бібліографія: : С.144 : 8 назв
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
политический маркетинг -- політичний маркетинг -- сбор информации -- социальная политика -- социальное государство -- социальный маркетинг -- соціальна держава -- соціальна політика -- соціальний маркетинг -- управленческие технологии -- управлінські технології
Анотація: Розглянуто організацію процесу реалізації соціально-політичного маркетингу. Дано характеристику і особливості кожного етапу реалізації концепції соціально-політичного маркетингу на різних рівнях: рівні окремих політичних кампаній, реалізації соціальни х програм, рівні державотворення і розробки ефективної соціальної політики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Агарков, О. А. (завідувач кафедри соціальної роботи Запорізького національного технічного університету; доцент).
    Соціальна реклама як напрям реалізації соціально-політичного маркетингу / О. А. Агарков // Грані. - 2011. - № 5. - С. 128-131. - Література : С.131 : 7 назв
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
политическая реклама -- политический маркетинг -- політична реклама -- політичний маркетинг -- социальная реклама -- социальный маркетинг -- соціальна реклама -- соціальний маркетинг
Анотація: Досліджено особливості соціальної реклами як напряму реалізації соціально-політичного маркетингу. Наведено результати дослідження особливостей ставлення населення до соціальної реклами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Агарков, О. А. (доцент Запорізького національного технічного університету; кандидат соціологічних наук).
    Соціально-політичний маркетинг в умовах глобалізації / О. А. Агарков // Грані. - 2011. - № 6. - С. 108-112. - Література : С.112 : 10 назв
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- политическая социология -- политический маркетинг -- політична соціологія -- політичний маркетинг -- социальная политика -- социально-политические процессы -- социально-политический маркетинг -- социальный маркетинг -- соціальна політика -- соціальний маркетинг -- соціально-політичний маркетинг -- соціально-політичні процеси
Анотація: Розглянуто теоретичні аспекти глобалізації і її впливу на соціально-політичні процеси в Україні. Проаналізовано взаємозв'язок соціально-політичного маркетингу і глобалізаційних процесів. Наведено загальну модель функціонування соціально-політичного маркетингу в Україні в умовах глобалізації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Сербан, Коріна (аспірант; Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія).
    Інноваційні стратегії в онлайн-середовищі : планування соціальної діяльності некомерційних організацій / К. Сербан, О. -І. Маковей // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 440-448. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.49с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика непроизводственной сферы

   Економіка невиробничої сфери

   Бесприбыльные организации

   Неприбуткові організації

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- некоммерческие организации -- некомерційні організації -- онлайн-стратегии предприятий -- онлайн-стратегії підприємств -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг
Анотація: Представлена відправна точка для планування соціальних програм "онллайн" для некомерційних організацій. Мета такого планування - інтеграція засобів онлайн-маркетингу. Проведено порівняння засобів роботи у традиційному соціальному маркетангу та онлайн-маркетингу. Оцінювання практичних результатів показало, що ефективність є безпосереднім результатом слідування заланованим етапам соціальної маркетингової програми.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Маковей, Октав-Іонут (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


   65.290(4РУМ)-5
   С 28


    Сербан, Коріна (аспірант; Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія).
    Значення кампаній благочинного маркетингу : за даними Румунії / К. Сербан, Г. Ф. Грігоре, А. Станку // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 442-449 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(4РУМ)-5 + 65.278(4РУМ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Благотворительность

   Благочинність

   Румыния
    Румунія

Кл.слова (ненормовані):
благотворительный маркетинг -- благочинний маркетинг -- маркетинговые кампании -- маркетингові кампанії -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- неприбыльные организации -- неприбуткові організації
Анотація: Продемонстровано, що у Румунії споспостерігаються нова стадія розвитку соціального маркетингу. Вірне розуміння ідеї благочинного маркетингу допоможе стати ближче до споживача та одночасно бути корисним суспільству. Досліджено значення компаній з благочинного маркетингу для румунського суспільства, акцент зроблено на двох показниках: вплив таких компаній на самі корпорації та їхній вплив на партнерські неприбуткові організації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Грігоре, Георгіана Флорентіна (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія); Станку, Алін (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія)




    Лисовская, Октябрина (управляющий партнер; директор по развитию компании социального маркетинга "О Два").
    Социальный маркетинг в Украине - технологии новой эры / О. Лисовская // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 6. - С. 11-18 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
социальный маркетинг -- конференции -- инструменты маркетинга -- потребности клиента -- маркетинг 3.0 -- модели маркетинга -- соціальний маркетинг -- конференції -- інструменти маркетингу -- моделі маркетига -- вимоги клієнта
Анотація: Рассмотрены преимущества использования социального маркетинга.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Дод.точки доступу:
Международная научно-практическая конференция "Маркетинг в Украине" \о ней\; Маркетинг в Украине, международная научно-практическая конференция \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


   656.2
   З-22


    Гнатюк, О. Г.
    Некомерційний і соціальний маркетинг у системі залізничного транспорту України / О. Г. Гнатюк // Залізничний транспорт : сучасні проблеми науки. 19-20 квітня 2012 р. : зб. тез XLI наук.-практ. конф. молодих учених, асп. і студ. / Держ. екон.-технол. ун-т трансп. - К. : ДЕТУТ, 2012. - Ч. 2. - С. 68-71
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

   Маркетинг

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- некоммерческий маркетинг -- некомерційний маркетинг


Дод.точки доступу:
Державний економіко-технологічний університет транспорту(Киiв)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Гаджиев, Парвиз Якубович (генеральный директор "JTL Dis Tic Ltd."; г.Москва; Российская Федерация; PhD).
    Социально ориентированный маркетинг - инструмент инновационной политики / П. Я. Гаджиев // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 183-187. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.012.2в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Общественное воспроизводство

   Суспільне відтворення

Кл.слова (ненормовані):
государство -- держава -- инновации -- інновації -- инновационная политика -- інноваційна політика -- маркетинговые технологии -- маркетингові технології -- общество -- суспільство -- общественное развитие -- суспільний розвиток -- социум -- соціум -- социальные функции маркетинга -- соціальні функції маркетингу -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти
Анотація: Раскрыта актуальная проблема, связанная с особенностями реализации социального маркетинга в условиях перехода на инновационный тип развития экономики, обозначены объективные и субъективные причины восстребованности социального маркетинга, проанализированы технологии, позволяющие внедрить социально ориентированные мероприятия. Сформулированы задачи и преимущества использования социального маркетинга в качестве инструмента общественного развития и осуществления инноваций.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23


   656.2
   П 78


    Радіонова, Н. В.
    Сучасні аспекти соціального маркетингу / Н. В. Радіонова, Е. Салова // Проблеми економіки транспорту : тези доп. ХІ Міжнар. наук. конф. (25.04–26.04.2013) / Дніпропетров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Д. : ДНУЗТ, 2013. - С. 14
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КЕМ -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- социально-этическая деятельность -- соціально-етична діяльність -- фандрайзинг -- этические стандарты -- етичні стандарти


Дод.точки доступу:
Салова, Є. Г. (студент); Салова, Е. Г.; Радионова, Н. В.




    Цибакова, Вера ( доктор філософії; професор кафедри маркетингу; ректор ).
    Маркетинговая концепция открывает возможности для партнерства коммерческого и некоммерческого секторов / В. Цибакова, В. Чиховска // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 38-41. - текст статьи на английском языке. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- соціальний маркетинг -- соціальна відповідальність бізнесу -- корпоративна соціальна відповідальність -- партнерство -- некомерційний сектор -- комерційний сектор -- фандрайзинг -- социальный маркетинг -- некоммерческий маркетинг -- коммерческий сектор -- социальная ответственность бизнеса -- корпоративная социальная ответственность
Анотація: Досліджуються та аналізуються нові, сучасні підходи до концепції маркетингу для ефективного співробітництва комерційного і некомерційного секторів економіки. Застосування цих підходів дозволить, з одного боку, забезпечити реалізацію бажаних соціальних дій держави, а з другого – стимулювати соціально відповідальну поведінку компаній.


Дод.точки доступу:
Чиховска, Вера (доктор філософії (екон.); професор кафедри менеджменту; проректор з науки і досліджень)