Акімов, Дмитро (кандидат соціологічних наук; очільник генеральної дирекції Міжнародної академії "Золота Фортуна"). Соціальний маркетинг: предмет і основні типи / Дмитро Акімов> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. - № 1. - С. 186-203. - Бібліографія : С.202-203. - На рус. яз.
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): государственный маркетинг -- державний маркетинг -- маркетинг социальных проблем -- маркетинг соціальних проблем -- политический маркетинг -- політичний маркетинг -- социальная ответственность бизнеса -- социальная ответственность маркетинга -- социальная сфера -- социальные технологии -- социальный маркетинг -- соціальна відповідальність бізнесу -- соціальна відповідальність маркетингу -- соціальна сфера -- соціальний маркетинг -- соціальні технології -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- типи маркетингу -- типы маркетинга -- управление социальной сферой -- управление социальными процессами -- управління соціальними процесами -- управління соціальною сферою Анотація: Соціальний маркетинг розглядається як теорія та практика регулювання соціальних процесів, як технологія організації соціальної сфери суспільства, досліджується соціально відповідальний маркетинг як підгрунтя соціально відповідального бізнесу, маркетин г соціально значимих проблем. Виокремлюються типи соціального маркетингу: політичний маркетинг, державний маркетинг, територіальний маркетинг, соціальний маркетинг. Розглядаються концепції класиків маркетингу. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (21.04.2009р. Прим. 1 - ) (вільний) |
Агарков, О. А. (завідуючий кафедрою соціальної роботи Запорізького державного національного технічного університету). Концепція соціально-державного маркетингу / О. А. Агарков> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 2. - С. 70-74. - Бібліографія : С.74 : 13 назв
Рубрики: Соціальне управління Социальное управление Кл.слова (ненормовані): государственный маркетинг -- державний маркетинг -- модели маркетинга -- моделі маркетингу -- политический маркетинг -- політичний маркетинг -- социально-государственный маркетинг -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- соціально-державний маркетинг -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- управленческие технологии -- управлінські технології Анотація: Автор статті пропонує концепцію соціально-державного маркетингу - технологію управлінської діяльності соціальних агентів, яка спрямована на задоволення потреб та узгодження інтересів різних прошарків суспільства за допомогою обміну. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (04.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний) |
Акимов, Д. И. (кандидат социологических наук). Концепция маркетинг-микс в структуре маркетингового социального управления / Д. И. Акимов> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 4. - С. 102-105. - Бібліографія : С.105 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Социальное управление Кл.слова (ненормовані): инструменты маркетинга -- інструменти маркетингу -- маркетинг-микс -- маркетинг-мікс -- маркетингове соціальне управління -- маркетингове управління -- маркетинговое социальное управление -- маркетинговое управление -- социальный маркетинг -- социальный продукт -- соціальний маркетинг -- соціальний продукт Анотація: В статье рассматривается концепция маркетинг-микс (или комплекс маркетинга) - набор инструментов, которыми субъект маркетинга оперирует для решения маркетинговых задач на целевом рынке, в данном случае - в социальном маркетинге. |
Хамідова А., Азиза (аспірантка кафедри маркетингу). Стимулювання реалізації соціально-відповідального маркетингу підприємств галузі мінеральних добрив у контексті державного регулювання / Азиза Хамідова А.> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 64-68. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): соціальний маркетинг -- соціально-відповідальний маркетинг -- мінеральні добрива -- державне регулювання -- корпоративна відповідальність -- социальный маркетинг -- социально-ответственный маркетинг -- минеральные удобрения -- государственное регулирование -- корпоративная ответственность -- державне стимулювання Анотація: Питання доцільності державного стимулювання реалізації соціально-відповідального маркетингу. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Акимов, Д. И. (председатель Генеральной дирекции Международной академии рейтинговых технологий "Золотоая фортуна"). Социальное проектирование как маркетинговая технология / Д. И. Акимов> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 3. - С. 96-98. - Бібліографія : С.98 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- проектирование социальное -- социальная диагностика -- социальная экспертиза -- социальное проектирование -- социальные показатели -- социальный маркетинг -- соціальна діагностика -- соціальна експертиза -- соціальне проектування -- соціальний маркетинг -- соціальні показники Анотація: Рассматривается социальное проектирование как технология социального маркетинга. Анализируются следующие его этапы: определение социальных показателей, социальная диагностика, социальное прогнозирование, социальная экспертиза, разработка содержательной структуры проекта. |
Агарков, О. А. (завідуючий кафедрою соціальної роботи Запорізького національного технічного університету). Соціальне обслуговування як один із напрямків реалізації соціально-державного маркетингу / О. А. Агарков> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 4. - С. 102-105. - Бібліографія : С.105 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): социально-государственный маркетинг -- социальное обслуживание -- социальные технологии -- социальные услуги -- социальный маркетинг -- социология социальной помощи -- соціальне обслуговування -- соціальний маркетинг -- соціальні послуги -- соціальні технології -- соціально-державний маркетинг -- соціологія соціальної допомоги Анотація: Визначається поняття соціального обслуговування, уточнюються критерії доступності соціальних послуг, виявляються технології соціально-державного маркетингу в сфері соціального обслуговування населення. |
Окландер, Михайло (професор; доктор економічних наук). Модернізація концепції маркетингу у ХХІ столітті в межах парадигми сталого розвитку України / М. Окландер, Н. Андрєєва> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2010. - № 11. - С. 23-25. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Україна Кл.слова (ненормовані): теорія маркетингу -- сталий розвиток -- концепція маркетингу -- соціально-етичний маркетинг -- соціальний маркетинг -- гуманістичний маркетинг -- екологічний маркетинг -- види маркетингу -- теория маркетинга -- устойчивое развитие -- концепция маркетинга -- социально-этический маркетинг -- социальный маркетинг -- гуманистический маркетинг -- экологический маркетинг Анотація: Розглядається сутність модернізації концепції маркетингу в межах парадигми сталого розвитку. Обгрунтовується, що сучасне бачення концепції соціально-етичного маркетингу має містити три концептуальні напрямки: соціальний, гуманістичний, екологічний. Дод.точки доступу: Андрєєва, Наталія (доктор економічних наук Інституту проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Акимов, Д. И. (доктор философии; кандидат социологических наук). Маркетинг личности и человеческого капитала / Д. И. Акимов> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 109-113. - Бібліографія: С. 113 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): политический имидж -- имидж политический -- політичний імідж -- іміджеві заходи -- людський капітал -- маркетинг знаменитостей -- маркетинг личности -- маркетинг особистості -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- рейтинги -- репутация как социальный феномен -- репутація як соціальний феномен -- ринок праці -- рынок труда -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- технологии создания имиджа -- человеческий капитал -- шоу-бизнес Анотація: У статті розглядаються такі найменш розроблені на сьогодні різновиди соціального маркетингу, як маркетинг особистості та маркетинг людського капіталу. Аналізуються специфіка та технології просування в соціальному та професійному середовищі в першу чергу таких особистостей, як політики та знаменитості із сфер культури, мистецтва, шоу-бізнесу. |
Top 10 соціальних трендів молодіжного маркетингу : ера "Багато багатьом" - нова комунікаційна модель і 10 молодіжних трендів нового періоду> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 26-28 : ил. - Продовження в наступному номері. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): молодіжний маркетинг -- соціальний маркетинг -- соціальні тренди -- бренди -- комунікаційна модель -- молодежный маркетинг -- социальный маркетинг -- социальные тренды -- бренды -- коммуникационная модель Анотація: Міжнародна мережа агенцій молодіжного маркетингу Youth Research Partners оприлюднила черговий звіт щодо актуальних тенденцій у сфері молодіжного маркетингу. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Холод, Борис Иванович (ректор Днепропетровского университета экономики и права им. Альфреда Нобеля; доктор экономических наук). Социально-территориальный маркетинг в управлении социальным развитием города / Б. И. Холод> // Грані. - 2012. - № 1. - С. 82-84. - Бібліографія : С.84 : 3 назви.
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): имидж города -- імідж міста -- маркетинг города -- маркетинг имиджа -- маркетинг іміджу -- маркетинг репутации -- маркетинг репутації -- образ города -- образ міста -- репутация -- репутація як соціальний феномен -- социальный маркетинг -- социология города -- соціальний маркетинг -- соціологія міста -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- управление городом -- социальное управление -- управление социальной сферой -- управление социальным развитием -- управління містом -- управління соціальними процесами -- управління соціальною сферою Анотація: Розглядаються актуальні проблеми соціального управління містом у сучасних умовах. Обгрунтовується необхідність маркетингового підходу як до програмування його внутрішнього розвитку, так і до ефективного залучення інвесторів та туристів з використанням таких маркетингових стратегій, як маркетинг іміджу і репутації, маркетинг інфраструктури, маркетинг населення. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Агарков, Олег Анатолійович (завідувач кафедри соціальної роботи; доцент Запорізького національного технічного університету). Особливості процесу організації соціально-політичного маркетингу / О. А. Агарков> // Грані. - 2012. - № 1. - С. 141-144. - Бібліографія: : С.144 : 8 назв
Рубрики: Політика. Політологія Политика. Политология Кл.слова (ненормовані): политический маркетинг -- політичний маркетинг -- сбор информации -- социальная политика -- социальное государство -- социальный маркетинг -- соціальна держава -- соціальна політика -- соціальний маркетинг -- управленческие технологии -- управлінські технології Анотація: Розглянуто організацію процесу реалізації соціально-політичного маркетингу. Дано характеристику і особливості кожного етапу реалізації концепції соціально-політичного маркетингу на різних рівнях: рівні окремих політичних кампаній, реалізації соціальни х програм, рівні державотворення і розробки ефективної соціальної політики. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Агарков, О. А. (завідувач кафедри соціальної роботи Запорізького національного технічного університету; доцент). Соціальна реклама як напрям реалізації соціально-політичного маркетингу / О. А. Агарков> // Грані. - 2011. - № 5. - С. 128-131. - Література : С.131 : 7 назв
Рубрики: Політика. Політологія Политика. Политология Кл.слова (ненормовані): политическая реклама -- политический маркетинг -- політична реклама -- політичний маркетинг -- социальная реклама -- социальный маркетинг -- соціальна реклама -- соціальний маркетинг Анотація: Досліджено особливості соціальної реклами як напряму реалізації соціально-політичного маркетингу. Наведено результати дослідження особливостей ставлення населення до соціальної реклами. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Агарков, О. А. (доцент Запорізького національного технічного університету; кандидат соціологічних наук). Соціально-політичний маркетинг в умовах глобалізації / О. А. Агарков> // Грані. - 2011. - № 6. - С. 108-112. - Література : С.112 : 10 назв
Рубрики: Соціологія Социология Україна Украина Кл.слова (ненормовані): глобализация -- глобалізація -- политическая социология -- политический маркетинг -- політична соціологія -- політичний маркетинг -- социальная политика -- социально-политические процессы -- социально-политический маркетинг -- социальный маркетинг -- соціальна політика -- соціальний маркетинг -- соціально-політичний маркетинг -- соціально-політичні процеси Анотація: Розглянуто теоретичні аспекти глобалізації і її впливу на соціально-політичні процеси в Україні. Проаналізовано взаємозв'язок соціально-політичного маркетингу і глобалізаційних процесів. Наведено загальну модель функціонування соціально-політичного маркетингу в Україні в умовах глобалізації. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Сербан, Коріна (аспірант; Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія). Інноваційні стратегії в онлайн-середовищі : планування соціальної діяльності некомерційних організацій / К. Сербан, О. -І. Маковей> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 440-448. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика непроизводственной сферы Економіка невиробничої сфери Бесприбыльные организации Неприбуткові організації Кл.слова (ненормовані): маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- некоммерческие организации -- некомерційні організації -- онлайн-стратегии предприятий -- онлайн-стратегії підприємств -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг Анотація: Представлена відправна точка для планування соціальних програм "онллайн" для некомерційних організацій. Мета такого планування - інтеграція засобів онлайн-маркетингу. Проведено порівняння засобів роботи у традиційному соціальному маркетангу та онлайн-маркетингу. Оцінювання практичних результатів показало, що ефективність є безпосереднім результатом слідування заланованим етапам соціальної маркетингової програми. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Маковей, Октав-Іонут (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
С 28 Сербан, Коріна (аспірант; Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія). Значення кампаній благочинного маркетингу : за даними Румунії / К. Сербан, Г. Ф. Грігоре, А. Станку> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 442-449 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика предприятия Економіка підприємства Благотворительность Благочинність Румыния Румунія Кл.слова (ненормовані): благотворительный маркетинг -- благочинний маркетинг -- маркетинговые кампании -- маркетингові кампанії -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- неприбыльные организации -- неприбуткові організації Анотація: Продемонстровано, що у Румунії споспостерігаються нова стадія розвитку соціального маркетингу. Вірне розуміння ідеї благочинного маркетингу допоможе стати ближче до споживача та одночасно бути корисним суспільству. Досліджено значення компаній з благочинного маркетингу для румунського суспільства, акцент зроблено на двох показниках: вплив таких компаній на самі корпорації та їхній вплив на партнерські неприбуткові організації. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Грігоре, Георгіана Флорентіна (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія); Станку, Алін (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія) |
Лисовская, Октябрина (управляющий партнер; директор по развитию компании социального маркетинга "О Два"). Социальный маркетинг в Украине - технологии новой эры / О. Лисовская> // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 6. - С. 11-18 : ил. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Україна Украина Кл.слова (ненормовані): социальный маркетинг -- конференции -- инструменты маркетинга -- потребности клиента -- маркетинг 3.0 -- модели маркетинга -- соціальний маркетинг -- конференції -- інструменти маркетингу -- моделі маркетига -- вимоги клієнта Анотація: Рассмотрены преимущества использования социального маркетинга. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПИ" Дод.точки доступу: Международная научно-практическая конференция "Маркетинг в Украине" \о ней\; Маркетинг в Украине, международная научно-практическая конференция \о ней\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
З-22 Гнатюк, О. Г. Некомерційний і соціальний маркетинг у системі залізничного транспорту України / О. Г. Гнатюк> // Залізничний транспорт : сучасні проблеми науки. 19-20 квітня 2012 р. : зб. тез XLI наук.-практ. конф. молодих учених, асп. і студ. / Держ. екон.-технол. ун-т трансп. - К. : ДЕТУТ, 2012. - Ч. 2. - С. 68-71
Залізничний транспорт Маркетинг Украина Україна Кл.слова (ненормовані): железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- некоммерческий маркетинг -- некомерційний маркетинг Дод.точки доступу: Державний економіко-технологічний університет транспорту(Киiв) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Гаджиев, Парвиз Якубович (генеральный директор "JTL Dis Tic Ltd."; г.Москва; Российская Федерация; PhD). Социально ориентированный маркетинг - инструмент инновационной политики / П. Я. Гаджиев> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 183-187. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Экономика Економіка Общественное воспроизводство Суспільне відтворення Кл.слова (ненормовані): государство -- держава -- инновации -- інновації -- инновационная политика -- інноваційна політика -- маркетинговые технологии -- маркетингові технології -- общество -- суспільство -- общественное развитие -- суспільний розвиток -- социум -- соціум -- социальные функции маркетинга -- соціальні функції маркетингу -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти Анотація: Раскрыта актуальная проблема, связанная с особенностями реализации социального маркетинга в условиях перехода на инновационный тип развития экономики, обозначены объективные и субъективные причины восстребованности социального маркетинга, проанализированы технологии, позволяющие внедрить социально ориентированные мероприятия. Сформулированы задачи и преимущества использования социального маркетинга в качестве инструмента общественного развития и осуществления инноваций. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |
П 78 Радіонова, Н. В. Сучасні аспекти соціального маркетингу / Н. В. Радіонова, Е. Салова> // Проблеми економіки транспорту : тези доп. ХІ Міжнар. наук. конф. (25.04–26.04.2013) / Дніпропетров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Д. : ДНУЗТ, 2013. - С. 14
Кл.слова (ненормовані): труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КЕМ -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- социально-этическая деятельность -- соціально-етична діяльність -- фандрайзинг -- этические стандарты -- етичні стандарти Дод.точки доступу: Салова, Є. Г. (студент); Салова, Е. Г.; Радионова, Н. В. |
Цибакова, Вера ( доктор філософії; професор кафедри маркетингу; ректор ). Маркетинговая концепция открывает возможности для партнерства коммерческого и некоммерческого секторов / В. Цибакова, В. Чиховска> // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 38-41. - текст статьи на английском языке. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Економіка Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- соціальний маркетинг -- соціальна відповідальність бізнесу -- корпоративна соціальна відповідальність -- партнерство -- некомерційний сектор -- комерційний сектор -- фандрайзинг -- социальный маркетинг -- некоммерческий маркетинг -- коммерческий сектор -- социальная ответственность бизнеса -- корпоративная социальная ответственность Анотація: Досліджуються та аналізуються нові, сучасні підходи до концепції маркетингу для ефективного співробітництва комерційного і некомерційного секторів економіки. Застосування цих підходів дозволить, з одного боку, забезпечити реалізацію бажаних соціальних дій держави, а з другого – стимулювати соціально відповідальну поведінку компаній. Дод.точки доступу: Чиховска, Вера (доктор філософії (екон.); професор кафедри менеджменту; проректор з науки і досліджень) |