Ткаченко, Валентина (соціальний педагог санаторної загальноосвітньої школи-інтернату №22 м. Київа).
    Умови діяльності соціального педагога в школі-інтернаті як джерело підвищення ефективності соціалізації вихованців / Валентина Ткаченко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 32 - 35. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.03(4УКр)
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
різнопланові навички життєдіяльності -- особистісний потенціал -- гармонізація взаємодії особистості -- соціальна активність особи -- педагогізація середовища -- умови групового спілкування -- групове спілкування -- проблемні ситуації -- безперервність виховного процесу -- виховний процес -- гуртки -- секції -- разноплановые навыки жизнедеятельности -- личностный потенциал -- гармонизация взаимодействия личностей -- социальная активность личности -- педагогизация окружения -- условия группового общения -- групповое общение -- проблемные ситуации -- безперерывный воспитательный процесс -- воспитательный процесс -- кружки -- секции -- социальная микросреда -- социализация воспитанников -- школы-интернаты -- социальные педагоги -- социально-педагогическая деятельность -- соціальне мікросередовище -- соціалізація вихованців -- школи-інтернати -- соціальні педагоги -- соціально-педагогічна діяльність
Анотація: Висвітлюються соціально-педагогічні умови діяльності соціального педагога в школі-інтернаті на основі результатів наукового дослідження.


Дод.точки доступу:
Конвенція ООН про права дитини \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Шевченко, Наталія (кандидат педагогічних наук; помічник ректора).
    Особливості соціально-педагогічної діяльності українських письменників : 70-90-ті роки ХІХ століття / Н. Шевченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 69-73. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 1870-1890 рр.

   Образование. Педагогика

   История образования, 1870-1890 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
українські письменники -- украинские писатели -- соціально-педагогічна діяльність -- социально-педагогическая деятельность -- напрями діяльності -- направления деятельности -- народна освіта -- народное образование -- рідна мова -- родной язык -- українська мова -- украинский язык -- просвітницька діяльність -- просветительская деятельность
Анотація: Досліджено процес становлення та розвитку соціально-педагогічної діяльності українських письменників у період 1870-1890 років. З'ясовано, що позитивний досвід культурного, духовного, національного відродження української нації, консолідації інтелектуальних і творчих сил України в сучасних умовах набуває особливої актуальності та може бути використаний у процесі подолання соціальних ризиків підростаючого покоління.


Дод.точки доступу:
Грінченко, Борис Дмитрович (письменник; громадський діяч ; 1863-1910) \о нем\; Українка, Леся (письменниця ; 1871-1913) \о ней\; Кониський, Олександр (поет; прозаїк; історик літератури; критик; перекладач; громадський діяч) \о нем\; Драгоманов, М. (український історик; суспільний діяч ; 1841-1895) \о нем\; Франко, Іван Якович (поет; письменник; літературознавець; перекладач) \о нем\; Стародавня історія східних народів, підручник \о произв.\; Читанка, підручник \о произв.\




    Будник, Олена Богданівна (кандидат педагогічних наук; доцент Прикарпатського національного університету ім. В. Стефаника; м. Івано-Франківськ).
    Методологічний аспект соціально-педагогічної діяльності / О. Б. Будник // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 72-82. - Бібліогр. в кінці ст. 26 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - 2 рис.
ББК 74.00
Рубрики: Загальна педагогіка
   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
соціально-педагогічна діяльність -- професійна діяльність вчителів -- системне пізнання світу -- соціально-виховне середовище -- социально-педагогическая деятельность -- профессиональная деятельность учителей -- системное познание мира -- социально-воспитательная среда -- теорії педагогічної діяльності -- теории педагогической деятельности
Анотація: Запропоновано визначення соціально-педагогічної діяльності вчителя з опертям на філософсько-психологічні та соціально-педагогічні теорії діяльності.

Утримувачі документа:
НБ УІПА