Берштадт, А. Б. Социальная реклама книги / А. Б. Берштадт> // Библиотековедение. - 2008. - № 6. - С. 72-76
Книгознавство Кл.слова (ненормовані): реклама книги -- социальная реклама -- функции рекламы -- соціальна реклама -- функції реклами Є примірники у відділах: ДИР (19.02.2009р. Інв.2332ж - Б.ц.) (вільний) |
Кірієнко, А. Б. (магістрант кафедри соціології Дніпродзержинського державного технічного університету). Взаємодія соціальної реклами і масової культури / А. Б. Кірієнко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 2. - С. 77-78. - Бібліографія : С.78 : 7 назв
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): мас-медіа -- масова культура -- масс-медиа -- массовая культура -- социальная реклама -- социология массовых коммуникаций -- социология рекламы -- соціальна реклама -- соціологія масових комунікацій -- соціологія реклами Анотація: Розглядається соціальна реклама як невід'ємна складова сучасних мас-медіа, як один з найпотужніших засобів формування суспільної свідомості в сучасному світі. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (04.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний) |
Агарков, О. А. (завідувач кафедри соціальної роботи Запорізького національного технічного університету; доцент). Соціальна реклама як напрям реалізації соціально-політичного маркетингу / О. А. Агарков> // Грані. - 2011. - № 5. - С. 128-131. - Література : С.131 : 7 назв
Рубрики: Політика. Політологія Политика. Политология Кл.слова (ненормовані): политическая реклама -- политический маркетинг -- політична реклама -- політичний маркетинг -- социальная реклама -- социальный маркетинг -- соціальна реклама -- соціальний маркетинг Анотація: Досліджено особливості соціальної реклами як напряму реалізації соціально-політичного маркетингу. Наведено результати дослідження особливостей ставлення населення до соціальної реклами. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Орєхова, Світлана Євгенівна (кандидат історичних наук; доцент Маріупольського державного університету). Реклама доброчинності на поштових марках Російської імперії / С. Є. Орєхова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 12. - С. 18-21. - Література : С.21 : 13 назв
Рубрики: Історія, 20 ст. поч. История, 20 ст. нач. Російська імперія Российская империя Кл.слова (ненормовані): благотворительность -- история благотворительности -- история рекламы -- история России -- история России начала 20 в. -- історія доброчинності -- історія реклами -- історія Росії -- Первая мировая война -- Перша світова війна -- почтовые марки -- поштові марки -- реклама благотворительности -- реклама доброчинності -- социальная реклама -- соціальна реклама -- филателия -- філателія Анотація: На основі проведеного аналізу введення в обіг поштових доброчинних марок розглядається вплив рекламно-інформаційного чинника на ефективність діяльності доброчинних організацій та товариств. Утримувачі документа: НБ ДНУ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Філіповіч, Олена (старший викладач з маркетингових комунікацій та маркетингу у галузі сервісу економічного факультету Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія; PhD). Ефективність рекламних прийомів у банерній реламі / О. Філіповіч, В. Марінковіч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 470-478 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика информатики Економіка інформатики Кл.слова (ненормовані): баннеры -- банери -- маректинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- гендерные отличия -- гендерні відмінності -- инфорпмационные технологии -- інформаційні технології -- пол -- стать -- потребительское восприятие -- споживацьке сприйняття -- пугающая реклама -- лякаюча реклама -- рекламная деятельность -- рекламна діяльність -- сексуальна реклама -- сексуальна реклама -- социальная реклама -- соціальна реклама -- электронная реклама -- електронна реклама -- юмористическая реклама -- гумористична реклама Анотація: Розглянуто 4 види реклами: гумористична, з сексуальним підтекстом, лякаюча і соціальна. Підтверджено відмінність жіночого і чоловічого сприйняття реклами з сексуальним підтекстом і соціальної реклами і схоже сприйняття гумористичної та лякаючої реклами. Результати цього дослідження особливо корисні для менеджерів з маркетингу, оскільки вони вказують на відмінності в рекламі, пов'язані з нейтральними, сексуальними і гумористичними підтекстами. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Марінковіч, Велько (доцент економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Республіка Сербія) |
Коханова, І. Бібліотека як заклад просвіти й провідник елементів соціальної реклами / І. Коханова> // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 6. - С. 21-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Бібліотекознавство Бібліотеки Реклама Библиотечное дело Библиотековедение Библиотеки Кл.слова (ненормовані): бібліотечна справа -- соціальні цінності -- культурно-просвітницька діяльність -- соціальна реклама -- библиотечное дело -- социальные ценности -- культурно-просветительская деятельность -- социальная реклама Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1) Вільні: ДИР (1) |
Романів, Л. В. (кандидат медичних наук; доцент кафедри безпеки життєдіяльності ЧНУ ім. Ю. Федьковича; дійсний член (академік) Міжнародної Академії безпеки життєдіяльності). Аналіз стану здоров'я студентської молоді / Л. В. Романів> // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 10. - С. 15-18 : граф. - (Охорона здоров'я населення)
Безопасность жизнедеятельности Україна Украина Кл.слова (ненормовані): студентська молодь -- студенческая молодежь -- молодіжне середовище -- молодежная среда -- стан здоров'я молоді -- состояние здоровья молодежи -- фізичне здоров'я молоді -- физическое здоровье молодежи -- психічне здоров'я молоді -- психическое здоровье молодежи -- заболевания СПИДом -- захворювання на СНІД -- наркоманія -- наркомания -- алкоголізм -- алкоголизм -- тютюнопаління -- табакокурение -- профілактика захворювань -- профилактика заболеваний -- санітарна освіта молоді -- санитарное просвещение -- соціальна реклама -- социальная реклама -- пропаганда здорового спосібу життя -- пропаганда здорового образа жизни Анотація: Проаналізовано спосіб життя та стан здоров'я студентської молоді та молоді взагалі в Україні. Вказано причини проблем із фізичним та духовним здоров'ям молоді. Наголошено, що основною причиною цих проблем є нездоровий спосіб життя та бездуховність, їх вирішення набуває першочергового значення в державі. Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Дод.точки доступу: Всесвітня організація охорони здоров'я \о ней\; Профілактика поширення СНІДУ, алкоголізму, тютюнопаління та норкоманії, круглий стіл \о произв.\; Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної моралі \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Мезецька, К. Ю. (аспірантка Інституту економіки природокористування та сталого розвитку НАН України). Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС) / К. Ю. Мезецька> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 11. - С. 186-190 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика досуговой деятельности Економіка дозвілля Кл.слова (ненормовані): брендинг -- бренды -- бренди -- внутриотраслевые экономические преимущества -- внутрішньогалузеві економічні переваги -- детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- предприятия -- підприємства -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- рекламные технологии -- рекламні технології -- социо-культурная сфера -- соціо-культурна сфера -- торговые марки -- торгові марки -- соціальна реклама -- социальная реклама -- реклама в культурній сфері -- реклама в культурной сфере Анотація: Бренд - одна з головних складових маркетингу: створення й просування марок для формування довгострокової переваги. За допомогою маркетингових і рекламних технологій брендинг бореться не просто за споживача, а за його емоції, за його прихільність до товару та за лояльність до нього. Правильність обрання конкурентної стратегії є запорукою досягнення підприємствам соціокультурної сфери економічних переваг у майбутньому. Розглядається застосування брендингу в маркетинговій діяльності підприємств СКС. Наведені фактори, які впливають на процес створення бренда, та визначено його складові. Зроблений аналіз того, яким чином брендинг допомагає підприємствам СКС у просуванні продукції на ринок, розглянуто особливості позиціонування брендів з урахуванням застосування стратегії позиціонування бренда. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |
Старосуд, І. М. (здобувач; суддя Донецького окружного адміністративного суду). Правові проблеми реалізації соціальної реклами як способу екологічної освіти та виховання / І. М. Старосуд> // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Право" : науковий журнал. - 2013. - № 2. - С. 85-90. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Екологічна політика Экологическая политика Кл.слова (ненормовані): соціальна реклама -- екологічна освіта -- екологічне виховання -- екологічне управління -- охорона довкілля -- економічний механізм охорони довкілля -- социальная реклама -- экологическое образование -- экологическое воспитание -- экологическое управление -- охрана окружающей среды -- экономический механизм охраны окружающей среды Анотація: Проаналізовано екологічну політику України та її напрямки в контексті реалізації екологічної освіти і виховання; визначено чинники, що забезпечують їх ефективність; запропоновано власний погляд щодо значення соціальної реклами в екологічній сфері як складової екологічної освіти та виховання. Виокремлено напрямки вдосконалення законодавства в залузі екологічної освіти і виховання, а також запропоновано належні зміни до нього. Утримувачі документа: Бібліотека Академії митної служби України : 49000 |
Іванова, Ірина (кандидат філологічних наук). Шевченкове слово в українській рекламній творчості [Текст] / І. Іванова> // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - №10. - С. 43-46 : ил. - Бібліогр.: с. 46. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Українська література Реклама Украинская литература Україна Украина Кл.слова (ненормовані): агитационные плакаты -- агитация -- агітаційні плакати -- агітація -- використання літературних творів у рекламі -- використання художніх творів у рекламі -- использование литературных произведений в рекламе -- использование художественных произведений в рекламе -- история рекламы -- комерційна реклама -- коммерческая реклама -- мова реклами -- писатели Украины -- письменники України -- политическая реклама -- політична реклама -- реклама в Украине -- реклама в Україні -- рекламні комунікації -- рекламные коммуникации -- рекламные плакаты -- рекламні плакати -- социальная реклама -- соціальна реклама -- шевченкове слово -- цитирование в рекламе -- цитування в рекламі -- язык рекламы -- історія реклами Анотація: Аналіз використання особи та творчості Т. Г. Шевченка в рекламі в Україні. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2014_10\11.pdf Утримувачі документа: Дніпропетровськ обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861) Є примірники у відділах: ЧЗ (13.01.2015р. - Б.ц.) (вільний) |
Дударьов, В. В. (Запорізький національний технічний університет; Запоріжжя). PR у закладах соціального захисту населення: постановка проблеми / В. В. Дударьов> // Грані. - 2015. - № 3. - С. 79-83. - Бібліографія : С.83 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Соціальний захист. Соціальна робота Социальная защита. Социальная работа Кл.слова (ненормовані): PR-деятельность -- PR-діяльність -- PR-технологии -- PR-технології -- public relations -- заклади соціального захисту -- паблик рилейшнз -- паблік рілейшнз -- социальная защита -- социальная работа -- социальная реклама -- социальное обслуживание -- соціальна реклама -- соціальна робота -- соціальне обслуговування -- соціальний захист -- учреждения социальной защиты Анотація: Метою статті є визначення можливостей реалізації PR-технологій і функціонування служб по зв'язках із громадськістю в закладах соціального захисту населення. Основними напрямами підвищення ефективності PR у закладах соціального захисту і соціального об- слуговування населення є: вдосконалення нормативно-правової бази; врегулювання фінансування PR-діяльності в закладах соціального захисту населення; кадрове забезпечення паблік рілейшнз (підготовка кваліфікованих спеціалістів на рівні вищого навчального закладу); підвищення ефективності соціальної реклами як PR-технології в системі соціального захисту населення. Ефективний PR, зокрема з використанням комунікаційних можливостей соціальної реклами, дозволить популяризувати соціальні програми і послуг и соціальних служб і організацій. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\14.pdf |
Роль соціального плакату у розвитку суспільства / Є. В. Руденко [и др.]> // Технології та дизайн. - 2017. - № 3. - Бібліогр. в кінці ст. - рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Экономика рекламы Економіка Економіка реклами Кл.слова (ненормовані): соціальний плакат -- социальный плакат -- суспільна свідомість -- история социального плаката -- історія соціального плакату -- социальная реклама -- соціальна реклама -- общественное сознание -- задачи социального плаката -- задачі соціального плакату -- принципы дизайна социального плаката -- принципи дизайну соціального плакату Анотація: Розглядаються основні аспекти створення ефективного соціального плаката, принципи його розробки та етапи формування уявлень про нього. Определяется значение социального плаката, как важного стимула личностей и социальных групп к определенным действиям, задуманных автором, или к формированию у людей определенных представлений, в отношении определенного явления или ситуации. This article identifies the key aspects of effective social poster principles of its development and the stages of formulation of ideas about it. Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Технології_та_дизайн_2017_03\3.pdf Дод.точки доступу: Руденко, Є. В.; Павленко, А. Ф.; Бистрякова, В. Н.; Кугай, Т. А.; Басанець, О. П. |