Іващенко, Іван (аспірант філософського факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Сингулярність і досвід. Міркування щодо Гегелевої теорії суб'єктивності / І. Іващенко // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2011. - № 5. - С. 6-23
УДК
ББК 87.22
Рубрики: Філософія
   Теорія пізнання

   Философия

   Теория познания

Кл.слова (ненормовані):
теорія пізнання -- теорія суб'єктивності -- трансцендентальні теорії -- трансцендентальна теорія самосвідомості -- предметне знання -- знання про себе -- безпредметне знання -- рефлексивна теорія свідомості -- німецька філософія -- гегелівські теорії -- теорія свідомості -- предметна свідомість -- нерефлексивність самосвідомості -- самодосвід -- інтелектуальне споглядання -- наукові дискусії -- теория познания -- теория субъективности -- трансцендентальные теории -- трансцендентальная теория самосознания -- предметное знание -- знание о себе -- безпредметное знание -- рефлексивная теория сознания -- немецкая философия -- гегелевские теории -- теория сознания -- предметное сознание -- нерефлексивность самосознания -- самоопыт -- интеллектуальное созерцание -- научные дискуссии
Анотація: Досліджено теорію суб'єктивності Гегеля, самосвідомість як безпредметне знання, самодосвід. Представлено хід наукової дискусії за темою доповіді автора на теоретичному семінарі, проведеного в Національному університеті "Києво-Могилянська академія".


Дод.точки доступу:
Гегель, В. (німецький філософ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Токмань, Ганна (доктор педагогічних наук; кандидат філологічних наук; професор кафедри української і зарубіжної літератури та методики навчання).
    Шляхи творчого розвитку викладачів і студентів-філологів / Г. Токмань // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 38-42. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- науково-технічна діяльність студентів -- научно-техническая деятельность студентов -- власні об'єкти інтеллектуальної власності -- собственные объекты интеллектуальной собственности -- об'єкти інтеллектуальної власності -- объекты интеллектуальной собственности -- сходинки створення об'єктів інтеллектуальної власності -- ступени создания объектов интеллектуальной собственности -- споглядання -- созерцание -- опанування інноваційних технологій навчання -- овладение инновационными технологиями обучения -- аналізування історії питання -- анализирование истории вопроса -- студентські товариства -- студенческие общества -- наукова комунікація -- научная коммуникация -- оцінювання наукових здобутків -- оценивание научных достижений
Анотація: Порушено проблему розвитку креативності викладачів і студентів-філологів. Викладено теоретичні основи та запропоновано конкретні механізми створення об'єктів інтелектуальної власності. Аргументовано потребу в науковій комунікації викладачів з широкою громадськістю та пояснено шлях її реалізації.



   06
   Д 54


    Карівець, І. В.
    Позатілесний досвід, чисте буття та метафізика [Електронний ресурс] / І. В. Карівець // Антропологічні виміри філософських досліджень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ, 2016. - Вип. 10. - С. 7-16. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/article/view/87054/83258. - Повний текст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/issue/view/5198. - Зміст
УДК
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
чисте буття -- чистое бытие -- світло -- свет -- душа -- екстаз -- экстаз -- екстраординарний досвід -- экстраординарный опыт -- вмирання -- умирание -- метафізика -- метафизика -- споглядання -- созерцание -- позатілесний досвід -- внетелесный опыт -- клінічна смерть -- клиническая смерть

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)