Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України). Інтерактивні технології навчання іноземної мови / В. Редько> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 28-36. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- навчання іноземної мови -- обучение иностранным языкам -- метод проектів -- метод проектов -- учбові дисципліни -- учебные дисциплины -- іноземні мови -- иностранные языки -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение -- іншомовне спілкування -- иноязычное обучение -- зміст підручників -- содержание учебников Анотація: Розглядаються теоретичні засади інтерактивних технологій навчання іноземної мови та наводяться приклади їх використання у шкільній практиці. Наголошується , що ці техгології є однією з ефективних форм стимулювання іншомовної мовленевої діяльності учнів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Єрмоленко, Світлана Яківна (доктор філологічних наук; професор; член-кореспондент Національної академії наук України). Концепція створення підручників "Українська мова" для 5-9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / С. Я. Єрмоленко> // Українознавство : науковий громадсько-політичний, культурно-мистецький, релігійно-філософський, педагогічний журнал. - 2012. - № 4. - С. 276-279. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959 Рубрики: Методика викладання української мови Методика преподавания украинского языка Україна Украина Кл.слова (ненормовані): викладання української мови -- підручники -- методика підготовки підручників -- мотивація навчання -- зміст підручників -- стандарти творення підручників -- соціокультурна інформація -- преподавание украинского языка -- учебники -- методика подготовки учебников -- мотивация обучения -- содержание учебников -- стандарты создания учебников -- социокультурная информация Анотація: Розглянуто згальні вимоги щодо змісту підручників з української мови, та добору текстів і вправ для них. Утримувачі документа: ОБМ ім. М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ (27.01.2013р. - Б.ц.) (вільний) |
Горошкіна, Олена (доктор педагогічних наук; професор кафедри української мови ). Сучасний підручник української мови як освітньо-розвивальне середовище [Текст] / Олена Горошкіна> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - № 4. - С. 11-14. - Література : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- підручники української мови -- принципи складання підручників -- принципы составления учебников -- содержание учебников -- тексти підручників -- тексты учебников -- украинский язык -- українська мова -- учебники украинского языка -- шкільні підручники -- школьные учебники -- соціокультурний потенціал підручників -- социокультурный потенциал учебников Анотація: Присвячено висвітленню особливостей сучасного підручника української мови. Акцентовано увагу на проблемі репрезентації в ньому мовного (текстового) матеріалу. |
Тименко, Валентина (молодший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України). Сучасний підручник української літератури для 10 класу: культурно-мистецький контекст / В. Тименко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - № 2. - С. 26-31. - Література : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): зміст підручників -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- підручникb української літератури -- содержание учебников -- украинская литература -- українська література -- учебникb украинской литературы Дескриптори: 10 клас Анотація: Висвітлено основні підходи до змістового наповнення підручника української літератури в контексті культурно-мистецького простору. |