Карабаза, Ірина Анатоліївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародної економіки Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг).
    Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлерів при виході на зарубіжні ринки [Текст] / І. А. Карабаза, І. Г. Єгорова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 41-49 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.428(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внешней торговли

   Економіка зовнішньої торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
аналитическая методология -- аналітична методологія -- бенчмаркинг-анализ -- бенчмаркінг-аналіз -- зарубежные рынки -- зарубіжні ринки -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- международные маркетинговые стратегии -- міжнародні маркетингові стратегії -- потенциальные сбытовые зоны -- потенційні зони збуту -- ритейлеры -- рітейлери -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- собственные торговые марки -- власні торговельні марки -- супермаркеты -- супермаркети
Анотація: Виявлено необхідність застосування творчої маркетингової стратегії українських рітейлерів при виході на зарубіжні ринки. Здійснено порівняння стратегій американських та європейських компаній-лідерів роздрібної торгівлі. Запропоновано напрями підвищення ефективності міжнародних маркетингових стратегій українських компаній роздрібної торгівлі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Єгорова, Ірина Геннадіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародної економіки Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг); Aldi, немецкая компания в сфере розничної торговли \о ней\АТБ-Маркет, торговая сеть \о ней\; Walvfrt, американская компания в сфере розничної торговли \о ней\; Сильпо, сеть супермаркетов \о нем\