Дичківська, Ілона (кандидат педагогічних наук; професор кафедри педагогіки і психології (дошкільної та корекційної)). Інклюзивна практика в дитсадку: організаційна модель / І. Дичківська> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 2. - С. 5-9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Інклюзивна освіта Инклюзивное образование Кл.слова (ненормовані): інклюзія -- структура ДНЗ -- ДНЗ -- дошкільні навчальні заклади -- предметно-розвивальне середовище -- професіоналізм -- професійна компетентність -- консалтингові центри -- служба ранньої допомоги -- лекотека -- інклюзивні групи -- групи розвитку -- методичне забезпечення -- нормативне забезпечення -- освітні плани -- инклюзия -- структура ДОУ -- ДОУ -- дошкольные образовательные учреждения -- предметно-развивающая среда -- профессионализм -- профессиональная компетентность -- консалтинговые центры -- службы ранней помощи -- инклюзивные группы -- группы развития -- методическое обеспечение -- нормативное обеспечение -- планы обучения -- дети с особенными потребностями -- діти з особливими потребами -- инклюзивные детсады -- інклюзивні дитсади Анотація: Присвячено проблемі навчання й виховання дітей з особливими потребами у дошкільних навчальних закладах. Висвітлено організацію структурних підрозділів інклюзивного дитсадка та розглянуто мету, завдання і зміст роботи кожного з них. Визначено та проаналізовано чинники реалізації інклюзивної практики в дитсадку. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_2\4.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ |