Бикова, О. В. (к. т. н.).
    Про питання необхідності коригування програм навчальних дисциплін з безпеки з урахуванням основних положень "Концепції державної програми розвитку освіти" / О. В. Бикова // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 7/8. - С. 51-53. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчальні програми -- навчальні дисципліни -- система освіти -- стандарти освіти -- безпека життєдіяльності -- професійні компетенції -- універсальні компетенції -- нормативно-правове регулювання -- державні програми -- учебные программы -- учебные дисциплины -- система образования -- стандарты образования -- безопасность жизнедеятельности -- профессиональная компетенция -- универсальная компетенция -- нормативно-правовое регулирование -- государственные программы
Анотація: Про підвищення ролі освіти у забезпеченні рівня безпеки держави, перелік загальнопрофесійних компетенцій щодо безпеки та критерії оцінки викладання БЖД.


Дод.точки доступу:
Осипенко С. І. (к. т. н.); Єременко С. А.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний)




    Федулова, Л. (доктор економічних наук; професор; завідувач відділу технологічного прогнозування та інноваційної політики ДУ "Інститут економіки та пронозування НАН України").
    Державна політика розбудови економіки знань: особливості реалізації антикризової стратегії / Л. Федулова, Т. Корнєєва // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал Міністерства фінансів України. - 2009. - № 10. - С. 3-17 : табл., рис. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 65.261
Рубрики: Економіка
   Фінансова система, 1995-2009 рр.

   Экономика

   Финансовая система

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
фінансова система -- фінансова політика -- державна політика -- економіка знань -- розбудова економіки знань -- антикризові стратегії -- реалізація антикризових стратегій -- економічний розвиток -- ресурси держави -- інвестиції -- інвестиційна діяльність -- інновації -- інноваційна діяльність -- науково-дослідні розробки -- дослідно-конструкторські розробки -- НДДКР -- людський потенціал -- система освіти -- витрати на НДДКР -- науковий потенціал -- фінансування науки -- світова криза -- зарубіжний досвід -- финансовая система -- финансовая политика -- государственная политика -- экономика знаний -- перестройка экономики знаний -- антикризисные стратегии -- реализация антикризисных стратегий -- экономическое развитие -- ресурсы государства -- инвестиции -- инвестиционная деятельность -- инновации -- инновационная деятельность -- научно-исследовательские разработки -- исследовательско-конструкторские разработки -- НИИКР -- человеческий потенциал -- система образования -- расходы на НИИКР -- научный потенциал -- финансирование науки -- мировой кризис -- зарубежный опыт
Анотація: Розглянуто роль економіки знань у забезпеченні економічного зростання та обгрунтовано необхідність застосування знаннєвого ресурсу при реалізації антикризової стратегії.


Дод.точки доступу:
Корнєєва, Т. (аспірант ДУ "Інститут економіки та прогнозування НАН України")

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний)




    Астахова, В. (ректор Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія"; доктор історичних наук; професор).
    Експеримент із запровадження безперервної освіти / В. Астахова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 2. - С. 5-13. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- вища освіта -- система освіти -- національна освіта -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- беспрерывное образование -- высшее образование -- система образования -- национальное образование -- высшие учебные заведения
Анотація: Підбиваються підсумки дванадцятирічної роботи Народної української академії з реалізації власної концепції бесперервної освіти шляхом створення інтегрованого освітнього комплексу.


Дод.точки доступу:
Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ ст. \о ней\

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний)




    Зінковський, Ю. (завідувач кафедри радіоконструктування Національного технічного університету України "КПІ"; дійсний член Академії педагогічних наук України; доктор технічних наук; професор; лауреат державних премій СРСР та України; заслужений діяч науки і техніки України).
    Стандартизація освіти як імператив регулювання вищої школи / Ю. Зінковський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 1. - С. 24-30
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- стандартизація освіти -- система освіти -- якість вищої освіти -- міжнародні документи -- освітньо-кваліфікаційні характеристики -- освітньо-професійні програми -- высшее образование -- качество высшего образования -- международные документы -- образовательно-квалификационные характеристики -- образовательно-профессиональные программы
Анотація: Стандартизація розглядається як основа для об'єктивної й назрілої категорізації вищих навчальних закладів з погляду їх конкурентоспроможності.


Дод.точки доступу:
Лісабонська конвенція \о ней\; Сорбонська декларація \о ней\; Болонська декларація \о ней\

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний)




    Плахотнюк, Олена (аспірантка Уманського державного педагогічного універсітету імені Павла Тичини).
    Концепція громадянського виховання у шкільній практиці США / О. Плахотнюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 72-77. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

   США
Кл.слова (ненормовані):
громадянське виховання -- становлення особистості -- система освіти -- шкільна практика -- шкільні програми -- гражданское воспитание -- становление личности -- система образования -- школьная практика -- школьные программы -- концепции гражданского воспитания -- концепцї громадянського виховання
Анотація: Здійснено анадіз теоретичного аспекту громадянського виховання учнівської молоді у США, визначено головні завдання та місце концепції громадянського виховання в навчально-виховних програмах, висвітлено конкретні підходи до здійснення відповідної стратегії в системі сучачної шкільної освіти США.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Антонюк, В. (доктор економіних наук).
    Якісна система безперервної освіти як умова підвищення конкурентоспроможності України та її регіонів / В. Антонюк, Ю. Дорофєєва // Україна: аспекти праці : Науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 11-18 : табл., сх. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65
Рубрики: Економіка. Економічні науки
   Экономика. Экономические науки

   Україна
    США

    Велика Британія

    Польща

    Франція

    Данія

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- система образования -- ступені освіти -- этапы образования -- безперервна освіта -- непрерывное образование -- людський капітал -- человеческий капитал -- якість освіти -- качество образования -- формування особистості -- формирование личности -- конкурентоспроможність економіки -- конкурентоспособность экономики -- конкурентоспроможність освіти -- конкурентоспособность образования -- конкурентоспроможність країни -- конкурентоспособность страны
Анотація: В статті висвітлюються питання забезпечення безперервної освіти як умови підвищення конкурентоспроможності країни та регіону. Розглядається стан формування безперервної освіти в Україні та окремих європейських країнах. Визначено основні проблеми забезпечення освіти впродовж життя та надані рекомендації щодо шляхів підвищення конкурентоспроможності освіти в Україні.


Дод.точки доступу:
Дорофєєва, Ю. (Інститут економіки промисловості НАН України м. Донецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Зламанюк, Людмила (завідувач кафедри теорії та методики освіти Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічноїосвіти; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Особливості формування особистості учня в процесі входження освіти в Болонський процес / Л. Зламанюк // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- філософські основи освіти -- реформування освіти -- освітні програми -- інституційні перетворення -- інтеграція науки -- інтеграція педагогічної освіти -- модернізація змісту освіти -- система образования -- философские основы образования -- реформирование образования -- образовательные программы -- институционные преобразования -- интеграция науки -- интеграция педагогического образования -- модернизация содержания образования -- Болонский процесс -- личность учащегося -- особистість учня
Анотація: Про певні особливості формування особистості учня у процесі входження освіти в Болонський процес.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Даренська, Віра (кандидат філософських наук; доцент кафедри філософії культури і культурології Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля).
    П. Куліш як фундатор українського екзистенціалізму / В. Даренська // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 103-114. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 87.3(4Укр)
Рубрики: Філософія
   Філософія України

   Философия

   Философия Украины

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
українська філософія -- українські письменники -- український екзистенціалізм -- свобода людини -- моральність життя -- знання -- система освіти -- художній світ -- екзистенційна філософія -- українська філософія -- украинские писатели -- украинский экзистенциализм -- свобода человека -- моральность жизни -- знания -- система образования -- художественный мир -- экзистенциональная историософия
Анотація: Досліджено творчість П. Куліша, який виявив новий метод рефлекції над наявним життям, що дало йому змогу розвинути критику цивілізації в контексті метаісторичних констант людського буття.


Дод.точки доступу:
Куліш, П. (український письменник) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Чуткий, Андрій (кандидат історичних наук; доцент).
    Зміна традиції у системі вищої освіти України в першій третині ХХ ст. крізь призму біографії однієї особи / Андрій Чуткий // Історичний журнал. - 2010. - № 1-3. - С. 263-275. - Бібліографія : С.274-275 : 50 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 63.3(4Укр)6
Рубрики: Історія, 1920-і рр.; 1930-ті рр.
   История, 1920-і рр.; 1930-ті рр.

Кл.слова (ненормовані):
биографический метод в истории -- біографічний метод в історії -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование Украины -- идеология -- институты народного образования -- история высшего образования -- история образования в Украине -- ідеологія -- інститути народної освіти -- історія вищої освіти -- історія освіти в Україні -- історія України -- образование в СССР -- образование в Украине -- образовательная политика -- освіта в Україні -- освітня політика -- педагогические кадры -- педагогічні кадри -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- радянська ідеологія -- реформи в освіті -- реформы в образовании -- система образования -- система освіти -- советская идеология -- традиции в образовании -- традиції в освіті -- украинская система образования
Анотація: На прикладі біографії відомого освітнього діяча О. О. Карпека в статті реконструйовано основні напрями вищої освіти в радянській Україні протягом 20-30-х рр. ХХ ст.: починаючи з дореволюційних часів, коли ним було отримано вищу освіту і розпочато вчит ельську практику, отримання, згодом, найвищих посад в декількох вузах України, і закінчуючи 1930-ми роками - вимушеним переїздом углиб СРСР з метою уникнення репресій, та поверненням на Україну в післявоєнні роки. Автором висвітлені фундаментальні змі ни в традиціях і структурі вищої освіти в Україні в перші десятиліття радянської влади.


Дод.точки доступу:
Карпеко, Олександр Олександрович \о нем\; Київський інститут народного господарства ім. Є. Бош \о нем\Киевский институт народного хозяйства им. Е. Бош \о нем\




    Пивоваров, Віталій (провідний спеціаліст Державного архіву Житомирської області).
    Становлення та розвиток чоловічої гімназійної освіти у Житомирі в ХІХ ст. / Віталій Пивоваров // Історичний журнал. - 2010. - № 1-3. - С. 236-245. - Бібліографія : С.243-245 : 59 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 63.3(4Укр)5
Рубрики: Історія, 19 ст.
   История, 19 ст.

   Україна
    Украина

    Волинська область

    Волынская область

    Житомирська область

    Житомирская область

Кл.слова (ненормовані):
архивные источники -- архівні джерела -- гимназии -- гимназическая реформа -- гімназії -- гімназійна реформа -- история образования в Украине -- історія освіти в Україні -- історія України -- мужские гимназии -- образование в Украине -- освіта в Україні -- реформи в освіті -- реформы в образовании -- система образования -- система освіти -- статути гімназій -- статуты гимназий -- украинская система образования -- чоловічі гімназії
Анотація: Стаття присвячена процесу становлення і розвитку чоловічої освітньої гімназії в Житомирі як головному освітньому осередку Волині середини та другої половини ХІХ ст. Робота написана на базі документальних джерел з Державного архіву Житомирської област і.


Дод.точки доступу:
Пирогов, Николай Иванович (1810-1881) \о нем\; Пирогов, Микола Іванович (1810-1881) \о нем\; Перша Житомирська чоловіча гімназія \о ней\; Первая Житомирская мужская гимназия \о ней\




    Клокар, Наталія (кандидат педагогічних наук; ректор Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів).
    Теоретико-методологічні засади формування інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону / Н. Клокар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 23-29 : схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-навчальне середовище -- информационно-обучающая среда -- система освіти -- система образования -- підвищення кваліфікації -- повышение квалификации -- система освіти регіону -- система образования региона -- освітній процес -- образовательный процесс -- якість навчання -- качество образования -- матеріально-технічне забезпечення -- материально-техническое обеспечение -- кадрове забезпечення -- кадровое обеспечение -- підготовка кадрів -- подготовка кадров -- організаційно-методична субмодель -- организационно-методическая субмодель -- дистанційна форма навчання -- дистанционная форма обучения
Анотація: Висвітлено теоретико-методичні засади формування інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Суханцева, Вікторія (декан філософськог факультету Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля; завідувач кафедри світової філософії та етики; заслужений діяч науки і техніки України; доктор філософських наук; професор; м. Луганськ).
    Викладання філософії в українському універсітеті: соціокультурний аспект / В. Суханцева, О. Яценко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 1. - С. 24-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- університети -- университеты -- реформування системи освіти -- реформирование системы образования -- система освіти -- система образования -- учбові предмети -- учебные предметы -- викладання учбових предметів -- преподавание учебных предметов -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- философия
Анотація: Розглядається актуальність специфіки філософського знання як необхідної передумови формування особистості сучасного фахівця у вишах України.

Перейти к внешнему ресурсу: Викладання філософії в українськаому університеті

Дод.точки доступу:
Яценко, Олена (старший викладач кафедри світової філософії та естетики Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля; кандидат філософських наук; м. Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Таланова, Жанна (докторант інституту вищої освіти Національної академії педагогічних наук України; кандидат наук з державного управління; м. Київ).
    Світові рейтинги університетів та основні ознаки вищої освіти високого класу: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз / Ж. Таланова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 1. - С. 29-39 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- система образования -- виша освіта -- высшее образование -- освіта високого класу -- образование высокого класса -- ознаки вищої освіти -- признаки высшего образования -- рейтингі унівеситетів -- рейтинги университетов -- шанхайський рейтинг -- шанхайский рейтинг -- рейтинг Таймс -- Таймс рейтинг -- університети світового класу -- университеты мирового класса -- рейтингові системи -- рейтинговые системы
Анотація: Пропонується порівняльний аналіз світових рейтингів газети "Таймс"і Шанхайського університету, а також з'ясовуються кореляційні зв'язки між параметрами освітньо-дослідницького середовища в країні та наявність в ній топ-університетів.

Перейти к внешнему ресурсу: Світові рейтинги універститетів
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Васильєв, Анатолій (ректор Сумського державного університету; кандидат технічних наук; професор).
    Побудова інноваційної системи управління університетом: інтегрована інформаційна система / А. Васильєв, В. Любчак, В. Хоменко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 1. - С. 40-45 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- система образования -- вітчизняна система освіти -- отечественная система образования -- інформаційні системи університету -- информационные системы университета -- управління ВНЗ -- управление ВУЗ -- інтегровані інформаційні системи -- интегрированные информационные системы -- інноваційни системи управління -- инновационные системы управления
Анотація: Розглядаються принципи побудови, загальна структура та основні завдання єдиної інтегрованої інформаційної системи управління сучасним університетом європейського типу.

Перейти к внешнему ресурсу: Побудова інноваційної системи

Дод.точки доступу:
Любчак, Володимир (проректор з науково-педагогічної роботи Сумського державного університету; кандидат фізико-математичних наук; професор); Хоменко, Владислав (начальник відділу інформаційних систем та технологій Сумського державного університету); Сумський державний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Субіна, Оксана (методист сектору академічної політики навчального відділу Київського національного торгівельно-економічного універститету).
    Імідж вищого навчального закладу як важливий чинник конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг / О. Субіна // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 1. - С. 46-54. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
ринок освітніх послуг -- рынок образовательных услуг -- система освіти -- система образования -- імідж навчального закладу -- имидж учебного заведения -- освітні послуги -- образовательные услуги -- ринки послуг -- рынки услуг -- конкурентоспроможність ВНЗ -- конкурентоспособность ВУЗа -- конкурентоспроможність організації -- конкурентоспособность организации -- позитивний імідж організації -- позитивный имидж организации -- зовнішній імідж -- внешний имидж -- внутрішній імідж -- внутренний имидж -- позицирование учебного заведения -- позиціюнування навчального закладу
Анотація: Окреслені основні чинники, що визначають конкурентоспроможність вищого навчального закладу, та показано важливість його іміджу та репутації для позиціонування навчального закладу на ринку освітніх послуг.

Перейти к внешнему ресурсу: Імідж вищого навчального закладу
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Бобух, Людмила (доцент кафедри загальної та органічної хімії Національної металургійної академії України; кандидат технічних наук; м. Дніпропетровськ).
    Інформаційний проект "Навчання" / Л. Бобух, М. Моргун // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 2. - С. 40-47 : 5 рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні системи -- информационные системы -- інформаційні процеси -- информационные процессы -- система освіти -- система образования -- інформаційні проекти -- информационные проекты -- життевий цикл проекту -- жизненный цикл проекта -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗ -- природні інформаційні системи -- природные информационные системы
Анотація: Представлені оптимізація методів і апробація механізмів вивчення інформаційних систем і процесів освіти у форматі "проект". Розроблена модель проекту "Навчання"; проведено дослідження комплексної інформаційної взаємодії виконавців та продукту в межах життєвого циклу проекту.

Перейти к внешнему ресурсу: Інформаційний проект "Навчання"

Дод.точки доступу:
Моргун, Марина (студентка Національної металургійної академії України; м. Дніпропетровськ); Сиволап, Тетяна (аспірантка кафедри загальної та органічної хімії Національної металургійної академії України; м. Дніпропетровськ); Навчання, інформаційний проект \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Пальчук, Марина (доцент кафедри психології і педагогіки Кримського республіканського інституту післядипломної педагогічної освіти; директор Сімферопольського вищого професійного училища ресторанного сервісу та туризму; кандидат педагогічних наук).
    Еволюційний розвиток професійної підготовки виробничого персоналу в країнах ЄС: досвід Великої Британії / М. Пальчук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 2. - С. 85-98 : 7 рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Європа
    Европа

    Велика Британія

    Великобритания

Кл.слова (ненормовані):
подготовка кадров -- подготовка кадров -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- виробничий персонал -- производственный персонал -- освітні системи -- образовательные системы -- професійні освітні системи -- профессиональные образовательные программы -- система освіти -- система образования -- професійна освіта -- профессиональное образование -- загальна середня освіта -- общее среднее образование -- післяшкільна освіта -- британское профессиональное образование -- британська професійна освіта -- навчальні програми -- учебные программы
Анотація: Обгрунтовується важливість проведення порівняльного аналізу стану та розвитку освітніх систем країн - членів ЄС для практичного використання вітчизняною системою професійної освіти і вивчення їх передового досвіду.

Перейти к внешнему ресурсу: Еволюційний розвиток професійної підготовки
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Сагуйченко, В. В. (старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Теоретичний конструктор освіти протягом усього життя і його філософсько-антропологічне обгрунтування / В. В. Сагуйченко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 98-100. - Бібліографія: С. 100 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- беспрерывное образование -- беспрерывное профессиональное образование -- информация -- история образования -- історія освіти -- ключевые компетенции -- компетенції -- личностно-профессиональная компетентность -- навчання протягом життя -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- образовательная политика -- обучение на протяжении жизни -- освітня політика -- особистісно-професійна компетентність -- професійна компетенція -- профессиональная компетентность -- система образования -- система освіти -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: У статті розглянуто питання розвитку і становлення концепції освіти протягом усього життя. Простежено вплив освіти на формування критичного аналізу власного досвіду дорослої людини, її орієнтації на нові соціальні ролі у сучасному суспільстві.





    Хромов, М. (кандидат економічних наук ).
    Європейський досвід удосканалення розвитку людського капіталу на базі управління освітою і професійною підготовкою песоналу / М. Хромов // Україна: аспекти праці : Науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 44-49 : табл., рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.24
Рубрики: Економіка
   Економіка праці

   Экономика

   Экономика труда

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- професійна підготовка -- трудові ресурси -- закордонний досвід -- ефективність розвитку -- людський капітал -- управління освітою -- система образования -- профессиональная подготовка -- трудовые ресурсы -- зарубежный опыт -- эффективность развития -- человеческий капитал -- управления образованием
Анотація: Досліджено європейський досвід управління освітою та професійною підготовкою персоналу на основі загальнонаукових принципів організації освітнього процесу. Виконано системний аналіз сучасних педагогічних технологій формування людського капіталу на всіх рівнях ієрархії управління економічним і суспільним розвитком. Визначено світові тенденції найраціональнішого вирішення задач ефективного розвитку трудових ресурсів на основі поєднання розбудови масової багаторівневої системи освіти зі збереженням індивідуальних освітніх контактів. Запропоновано механізми реформування системи освіти і професійного навчання України з урахуванням досвіду інших країн та особливостей вітчизняного національного менталітету.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Соловйов, Юрій (кандидат історичних наук; начальник управління освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації).
    Регіональна модель системи освіти Донецької області: інноваційний аспект / Ю. Соловйов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 3-13 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Організація освіти

   Организация образования

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- система образования -- інноваційний аспект освіти -- инновационный аспект образования -- модернізація освіти -- модернизация образования -- система освіти регіону -- система образования региона -- регіональна система освіти -- региональная система образования -- нормативно-правове регулювання -- соціально-педагогічні умови -- социально-педагогические условия -- психолого-педагогічні умови -- психолого-педагогические условия -- організаційно-педагогічні умови -- организационно-педагогические условия -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- програми модернізації освіти -- программы модернизации образования -- бізнес-освіта -- бизнес-образование -- профорієнтація -- профориентация -- обдарована молодь -- одаренная молодежь -- школа майбутнього -- школа будущего -- освітні округи -- образовательные округи -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- школи сприяння здоров'ю -- школы способствования здоровью -- державно-громадське управління -- государственно-общественное управление -- освітні технології -- образовательные технологии -- соціалізація освіти -- социализация образования
Анотація: Детально аналізуються актуальні питання організації та управління освітою Донецької області як галуззю суспільного життя, проблеми організації діяльності навчальних закладів, управління персоналом, питання стратегічного і тактичного менеджменту в освіті, психолого-педагогічні аспекти запровадження інновацій тощо. Розкрито різні напрями педагогічної діяльності і насамперед впровадження в навчально-виховний процес освітніх закладів регіону нових педагогічних технологій, які базуються на різноманітних інноваціях, що поширюються в системі сучасної освіти.


Дод.точки доступу:
Розвиток та функціонування української мови в Донецької області, цільова програма \о произв.\; Регіональна програма впровадження профільного навчання \о произв.\; Надія Донеччини, цільова програма \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)