Греб, Марія (кандидат філологічних наук; доцент Бердянського державного педагогічного університету). Особливості функціонування зіставних конструкцій зі сполучником чим...тим у сучасній українській мові / Марія Греб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 39-42. - Бібліографія : С.42 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Языкознание Кл.слова (ненормовані): зіставні конструкції -- класифікація речень -- классификация предложений -- порівняльні конструкції -- порівняльні сполучники -- предложения соответствия -- речення відповідності -- синтаксис -- синтаксическая семантика -- синтаксические конструкции -- синтаксична семантика -- синтаксичні конструкції -- складне речення -- складнопідрядні речення -- сложное предложение -- сложноподчиненные предложения -- сопоставительные конструкции -- союзы сравнительные -- сравнительные конструкции -- украинский язык -- українська мова Анотація: У статті досліджуються компаративні конструкції зі смішаним типом зв'язку (вони мають риси і розчленованих, і нерозчленованих конструкцій), а саме - речення зі сполучником чим...тим; ці речення називають реченнями відповідності. Вивчаються семантичні о знаки таких конструкцій, засоби вираження семантики зіставлення. |
Глазова, Світлана (кандидат філологічних наук; доцент Бердянського державного педагогічного університету). Особливості пояснювально-ототожнювальних конструкцій у монологічних і діалогічних контекстах / Світлана Глазова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 42-45. - Бібліографія : С.45 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Языкознание Кл.слова (ненормовані): диалог -- діалог -- коммуникативный синтаксис -- комунікативний синтаксис -- контекст -- монолог -- пояснительно-отождествительные конструкции -- пояснювально-ототожнювальні конструкції -- синтаксис -- синтаксические конструкции -- синтаксичні конструкції -- украинский язык -- українська мова Анотація: Мета статті - проаналізувати функціонування пояснювальних висловлень у монологічних і діалогічних контекстах. Для досягнення поставленої мети слід розглянути комунікативні особливості пояснювально-ототожнювальних конструкцій. |
Кулик, Олена (кандидат педагогічних наук; старший викладач ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький ДПУ ім. Г. Сковороди"). Вивчення складних комбінованих речень / Олена Кулик> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 8-13. - Бібліографія : С.12-13 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання синтаксису -- обучение синтаксису -- синтаксическая связь -- синтаксические конструкции -- синтаксичний зв'язок -- синтаксичні конструкції -- складне комбіноване речення -- складне речення -- сложное комбинированное предложение -- сложное предложение -- стилистические функции языковых единиц -- стилистический анализ -- стилістичний аналіз -- стилістичні функції мовних одиниць Анотація: Пропонуються вправи, що допоможуть учням краще усвідомити стилістичну виразність складних комбінованих речень. |
Шевченко, Оксана (учитель-методист Харківської ЗОШ №153). "І в дітях уже є країна як поняття і як любов" [Текст] / О. Шевченко> // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки. молоді та спорту України. - 2013. - № 2. - С. 18-20 : табл. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Методика викладання української мови Методика преподавания украинского языка Україна Украина Кл.слова (ненормовані): викладання української мови -- преподавание украинского языка -- розробки уроків -- разработки уроков -- 9 клас -- 9 класс -- складні речення з різними видами зв`язку -- сложные предложения с разными видами связи -- синтаксичні конструкції -- синтаксические конструкции -- складні речення -- сложные предложения -- складносурядні речення -- сложносочиненные предложения -- произведения украинских писателей -- твори українських письменників -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- громадянське суспільство -- гражданское общество -- украинский язык -- українська мова Анотація: Розробка уроку з вивчення складних речень з різними видами зв`язку на матеріалі роману Ліни Костенко "Записки українського самашедшого". Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова Дод.точки доступу: Костенко, Ліна (поет; письменник ; 1930-) \о ней\; Записки українського самашедшого, роман \о произв.\ Є примірники у відділах: ЧЗ (27.03.2013р. - Б.ц.) (вільний) |
Байдусь, Сніжана (кандидат філологічних наук; заступник директора з методичної роботи Хмельницької гімназії № 1 ім. Володимира Красицького). Відокремлена прикладка як різновид означення [Текст] / С. Байдусь> // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 3. - С. 14-16. - Библиогр.: с. 16 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Методика викладання української мови Методика преподавания украинского языка Кл.слова (ненормовані): викладання української мови -- преподавание украинского языка -- розробки уроків -- разработки уроков -- 8 клас -- 8 класс -- відокремлені прикладки -- обособленное приложение -- невідокремлені прикладки -- неотделенные приложения -- синтаксис -- синтаксичні конструкції -- синтаксические конструкции -- синтаксичні конструкції з відокремленою прикладкою -- синтаксические конструкции с обособленным приложением -- апозиція -- апозиция -- означення -- определение -- навчальні вправи -- учебные упражнения -- навчальні завдання -- учебные задания -- навчальні диктанти -- учебные диктанты -- навчальні тести -- учебные тесты -- украинский язык -- українська мова Анотація: Розробка уроку з вивчення відокремленої прикладки у 8 класі. Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ (16.04.2013р. - Б.ц.) (вільний) |
Шипнівська, О. О. Визначення синтаксично неоднозначних конструкцій в україномовному тексті / О. О. Шипнівська> // Мовознавство : Науково-теор. журнал Ін-ту мовознавства ім.О.О.Потебні. - 2013. - № 4. - С. 67-76. - Примітки посторінкові : 35 назв
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): синтаксическая омонимия -- украинская омонимия -- українська омонімія -- синтаксична омонімія -- синтаксис украинского языка -- синтаксис української мови -- синтаксическая неоднозначность -- синтаксическая семантика -- синтаксические конструкции -- синтаксична семантика -- синтаксичні конструкції -- украинский язык -- українська мова Анотація: У статті досліджується синтаксична омонімія української мови як один з типів мовленнєвої неоднозначності. Виділено типи синтаксично неоднознавчних конструкцій та відзначено закономірності їх функціонування в тексті. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Мовознавство_2013_4\ст.6.pdf Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Омельчук , Сергій (доктор педагогічних наук; професор; доцент; в. о. завідувача кафедри мовної освіти Херсонського державного університету; відмінник освіти України). Гараматична структура умови тестових завдань з української мови у форматі ЗНО [Текст] / С. Омельчук > // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - № 1. - С. 40-43. - Бібліогр.: с. 43. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Українська мова Украинский язык Україна Украина Кл.слова (ненормовані): методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- ЗНО -- ВНО -- зовнішнє незалежне оцінювання -- внешнее независимое оценивание -- синтаксичні конструкції -- синтаксические конструкции -- синтаксис -- граматичні структури -- грамматические сруктуры -- синтаксичні структури -- синтаксические структуры -- синтаксичні моделі -- синтаксические модели -- завдання для ЗНО -- задания для ВНО Анотація: Проаналізовано синтаксичні структури умов тестових завдань ЗНО (на матеріалі завдань 2013-2015 років)та їх функціональність та доцільність. Утримувачі документа: Дніпропетровсьа обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ - Б.ц. (вільний) |