Васильченко, А. (кандидат філософських наук; доктор філософії Манчестерського університету; старший науковий співробітник Інституту філософії ім. Г. С. Сковороди НАН України; старший викладач кафедри філософії і релігієзнавства Національного університету "Києво-Могилянська академія").
    Дії de simulacro / А. Васильченко // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 75-83. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Філософія
   Теорія пізнання

   Философия

   Теория познания

Кл.слова (ненормовані):
теорія пізнання -- суб'єкт пізнання -- автономія суб'єкта пізнання -- фіктивні об'єкти -- пристрасті -- катарсис -- категорії філософії -- несвідоме -- логіка -- палеологічне мислення -- тверді десигнатори -- симулякри -- теория познания -- субъект познания -- автономия субъекта познания -- фиктивные объекты -- категория философии -- бессознательное -- палеологическое мышление -- твердые десигнаторы
Анотація: Досліджено дії, спрямовані на фіктивні об'єкти, їх слід розглядати як окремий клас, нарівні з діями, спрямованими як на об'єкти, так і на їх властивості.

Перейти к внешнему ресурсу: Дії de simulacro

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Утюж, И. Г. (Запорожский национальный университет; Запорожье).
    Симулятивные смыслы современного образования / И. Г. Утюж // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 7. - С. 11-15. - Література : С. 15 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виртуальное обучение -- виртуальность -- віртуальне навчання -- віртуальність -- дискурс -- инновационные процессы -- інноваційні процеси -- парадигма -- постмодернизм -- постмодернизм в образовании -- постмодернізм -- постмодернізм в освіті -- симулякри -- симулякры -- симулятивний сенс -- симулятивный смысл -- система образования -- система освіти -- современное образование -- сучасна освіта -- философия образования -- философия постмодерна -- філософія освіти -- філософія постмодерна
Анотація: Даётся анализ особенностей виртуального обучения на основе выработанной в философии постмодернизма теории "симулякров". Основным содержанием инновационных процессов является внесение изменений в традиционные, сложившиеся, ставшие массовыми си стемы и средства прогрессивного опыта. Использование информационных технологий, включая виртуальные обучающие средства, связано с решением кардинальных вопросов как в методологии науки в целом, так и философии образования. И здесь постмодернизм проявл яет себя с особой силой. Наступление эпохи Интернета связано с распространением ценностей постмодернизма, его философско-мировоззренческой и антропологической специфики.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Форкош, С. М.
    Стратегії сучасної культури в концепції симулякрів Ж. Бодрійяра / С. М. Форкош // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2017. - № 8. - С. 5-10. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 87.3(0)
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
всемирная история философии -- всесвітня історія філософії -- персоналии философов -- персоналії філософів -- симулякр -- симулякри -- симулякры -- современная культура -- сучасна культура -- философия культуры -- філософія культури
Анотація: Проаналізована концепція симулякрів Жана Бодрійяра у контексті становлення методологічного інструментарію досліджень сучасної культури. Визначено, що спроби розглядати творчість Бодрійяра за певними стереотипами приховують той факт, що цей філософ при створенні моделей сфери досліджень не звертався до напрацьованих ме- тодологічних структур. Реальне становлення понятійного апарату опису авторських моделей сфери досліджень перетворює методологічний інструментарій на знаки, які окреслюють поле розвідок Бодрійяра.


Дод.точки доступу:
Бодрийяр, Ж. (французский социолог; культуролог; философ ; 1929-2007) \о нем\; Бодріяр, Жан (французський соціолог; культуролог; філософ ; 1929-2007) \о нем\