Грищенко, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри соціальнї педагогіки Чернігівського державного педагогічного універсітету імені Т. Шевченка). Самоактуалізація майбутнього фахівця соціальної сфери в контексті організації самостійної навчальної діяльності / С. Грищенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 36-39. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Загальна педагогіка Общая педагогика Кл.слова (ненормовані): фахівці соціальної сфери -- соціальна сфера -- модернізація вищої освіти -- самостійна навчальна діяльність -- самоактуализация -- специалисты социальной сферы -- социальная сфера -- модернизация высшего образования -- самостоятельная учебная деятельность Анотація: Розкриваються особливості самоактуалізації майбутнього фахівця соціальної сфери як необхідної складової організації самостійної навчальної діяльності, що підвищує результативність навчання у педагогічному універсітеті. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Луговий, В. І. Зв'язок складності та самостійності в освіті / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 4. - С. 50-58. - Література : С. 57-58 : 31 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- научно-исследовательская самостоятельность -- науково-дослідна самостійність -- образовательные квалификации -- образовательные программы -- организация самостоятельной работы -- освітні кваліфікації -- освітні програми -- пізнавальна самостійність -- рівні освіти -- самостійні роботи -- самостійність навчання -- самостоятельная познавательная деятельность -- самостоятельная работа -- самостоятельная учебная деятельность -- самостоятельная учебная работа -- самостоятельность обучения -- складність навчання -- сложность обучения -- уровни образования Анотація: Дослідження рівневої організації освіти та відповідних кваліфікацій, характеру набутих в освіті компетентностей, їх формування та оцінювання дає підстави сформулювати на феноменологічному рівні педагогічний закон зв'язку складності та самостійності в освіті, який свідчить про зростання самостійності в навчанні з підвищенням складності опановуваних освітніх програм/кваліфікацій. Наслідками закону є: 1) поступове зниження віку навчальної самостійності через ускладнення освітніх програм на даному рі вні освіти в міру загального соціально-культурного розвитку людства; 2) зменьшення частки суб'єктивних методів оцінювання освітніх досягнень з підвищенням рівня освіти. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\7.pdf Дод.точки доступу: Таланова, Ж. В. |