Лилик, І. (генеральний директор).
    Саморегулювання ринку маркетингових досліджень: сучасний світовий досвід / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 4-9. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- фахове регулювання -- стандарти -- ринки маркетинговіих досліджень -- маркетинговые исследования -- професиональное регулирование -- стандарты -- рынки маркетинговых исследований
Анотація: Розглядаються питання саморегулювання ринку маркетингових досліджень.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Лилик, М. (асистент кафедри маркетингу).
    Огляд результатів дослідження ESOMAR світової індустрії маркетингових досліджень [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 19-28 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг, 2014 р.

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- мировые маркетинговые исследования -- світові маркетингові дослідження -- результати досліджень -- результаты исследований -- ринки маркетингових досліджень -- рынки маркетинговых исследований
Анотація: Щорічно ESOMAR проводить дослідження індустрії маркетингових досліджень. Презентовано короткий опис результатів даного дослідження з метою ознайомити вітчизняних читачів з новітніми тенденціями розвитку ринку маркетингових досліджень, кращими практиками та представити загальні проблеми і шляхи їх вирішення. Україна також надає свої дані до цього світового дослідження.


Дод.точки доступу:
ESOMAR, компания \о ней\




    Лилик, Ірина (генеральний директор).
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2016 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 2. - С. 4-22 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг, 2016 р.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
ринки маркетингових досліджень -- рынки маркетинговых исследований -- маркетингові дослідження -- марктинговые исследования -- експертні оцінки -- экспертные оценки -- тенденції ринків -- тенденции рынков -- дослідницькі компанії -- исследовательские компании -- аналіз ринків -- анализ рынков -- експертні думки -- экспертные мнения -- клиенты маркетинговых исследований -- клієнти маркетингових досліджень -- заказы на маркетинговые исследования -- замовлення на маркетингові дослідження -- отраслевое разделение заказов -- галузевий розподіл замовлень -- методы исследований -- методи досліджень -- типы исследований -- типи досліджень
Анотація: Дослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на данні, які дослідницькі компанії надають для аналізу та експертні думки.


Дод.точки доступу:
Українська Асоціація Маркетингу \о ней\




    Панченко, С. (директор компанії).
    Дослідницькі компанії про ринок маркетингових досліджень 2016 прогнози на майбутнє / С. Панченко, С. Іщенко, Л. Логвінова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 2. - С. 22-23. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг, 2016 р.

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринки маркетингових досліджень -- рынки маркетинговых исследований -- прогнози -- прогнозы
Анотація: Розглядається ринок маркетингових досліджень 2016 та прогнози на майбутнє.


Дод.точки доступу:
Іщенко, Сергій (керівник компанії); Логвінова, Людмила