Лилик, І. (генеральний директор). Саморегулювання ринку маркетингових досліджень: сучасний світовий досвід / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 4-9. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- фахове регулювання -- стандарти -- ринки маркетинговіих досліджень -- маркетинговые исследования -- професиональное регулирование -- стандарты -- рынки маркетинговых исследований Анотація: Розглядаються питання саморегулювання ринку маркетингових досліджень. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Лилик, М. (асистент кафедри маркетингу). Огляд результатів дослідження ESOMAR світової індустрії маркетингових досліджень [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 19-28 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Маркетинг, 2014 р. Економіка Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- мировые маркетинговые исследования -- світові маркетингові дослідження -- результати досліджень -- результаты исследований -- ринки маркетингових досліджень -- рынки маркетинговых исследований Анотація: Щорічно ESOMAR проводить дослідження індустрії маркетингових досліджень. Презентовано короткий опис результатів даного дослідження з метою ознайомити вітчизняних читачів з новітніми тенденціями розвитку ринку маркетингових досліджень, кращими практиками та представити загальні проблеми і шляхи їх вирішення. Україна також надає свої дані до цього світового дослідження. Дод.точки доступу: ESOMAR, компания \о ней\ |
Лилик, Ірина (генеральний директор). Ринок маркетингових досліджень в Україні 2016 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 2. - С. 4-22 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг, 2016 р. Україна Украина Кл.слова (ненормовані): ринки маркетингових досліджень -- рынки маркетинговых исследований -- маркетингові дослідження -- марктинговые исследования -- експертні оцінки -- экспертные оценки -- тенденції ринків -- тенденции рынков -- дослідницькі компанії -- исследовательские компании -- аналіз ринків -- анализ рынков -- експертні думки -- экспертные мнения -- клиенты маркетинговых исследований -- клієнти маркетингових досліджень -- заказы на маркетинговые исследования -- замовлення на маркетингові дослідження -- отраслевое разделение заказов -- галузевий розподіл замовлень -- методы исследований -- методи досліджень -- типы исследований -- типи досліджень Анотація: Дослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на данні, які дослідницькі компанії надають для аналізу та експертні думки. Дод.точки доступу: Українська Асоціація Маркетингу \о ней\ |
Панченко, С. (директор компанії). Дослідницькі компанії про ринок маркетингових досліджень 2016 прогнози на майбутнє / С. Панченко, С. Іщенко, Л. Логвінова> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 2. - С. 22-23. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг, 2016 р. Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринки маркетингових досліджень -- рынки маркетинговых исследований -- прогнози -- прогнозы Анотація: Розглядається ринок маркетингових досліджень 2016 та прогнози на майбутнє. Дод.точки доступу: Іщенко, Сергій (керівник компанії); Логвінова, Людмила |