Лях, Галина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки Слав'янського державного педагогічного університету). Позакласна виховна робота у гімназіях східноукраїнського регіону : друга половина ХІХ - початок ХХ ст. / Г. Лях, С. Фатальчук> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 48-51. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти Образование. Педагогика, 19 ст. друга. пол-20 ст. поч. История образования, 19 ст. вторая. пол-20 ст. нач. Україна Украина Кл.слова (ненормовані): гімназії -- гимназии -- позакласна виховна робота -- внеклассная воспитательная работа -- розумове виховання -- умственное воспитание -- виховна робота -- воспитательная работа -- позаурочні часи -- внеклассные часы -- форми виховної роботи -- формы воспитательной работы Анотація: Проаналізовано зміст позакласної виховної роботи у гімназіях східноукраїнського регіону другої половини ХІХ - початку ХХ ст. Особливу увагу приділено питанням розумового, естетичного і фізичного виховання гімназистів. Дод.точки доступу: Фатальчук, Сергій (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки Слав'янського державного педагогічного університету) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Калінченко, Надія (доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського ). Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів / Н. Калінченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 16-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти Образование. Педагогика История образования Україна Кл.слова (ненормовані): творчість -- творчество -- творчі здібності -- творческие способности -- розумове виховання -- умственное воспитание -- теорії формування знань -- теории формирования знаний -- творчий характер пізнавальної діяльності -- творческий характер познавательной деятельности -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- етапи розвитку творчих здібностей -- этапы развития творческих способностей -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- виховання школярів -- воспитатние школьников -- теорія виховання -- теория воспитания -- змістове узагальнення -- содержательное обобщение -- розвивальне навчання -- развивающее обучение -- поєтапне формування розумових дій -- поэтапное формирование умственных действий -- інтелектуальні вміння -- интеллектуальные умения -- уміння культури розумової праці -- умения культуры умственного труда -- педагогічгі ідеї -- педагогические идеи -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги Анотація: Розглядаються окремі положення наукових теорій, присвячених проблемі формування творчих здібностей школярів. Значну увагу приділено аналізу ідей В. О. Сухомлинського щодо розумового розвитку учнів, методичних порад видатного педагога з організації навчально-виховного процесу, спрямованого на формування творчої особистості дитини. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\ |
Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник Інститтуту педагогіки НАПН України). В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей учнів початкової школи / Л. Бондар> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика виховання Образование. Педагогика Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- школьное образование -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- молодші школяри -- младшие школьники -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- мислення учнів -- мышление учеников -- творчий розвиток -- творческое развитие -- творчі здібності -- творческие способности -- розумове виховання -- умственное воспитание -- розумові здібності -- умственные способности Анотація: Висвітлюються теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського з питань розвитку творчих здібностей школярів молодшого віку. Наголошується на важливості їх втілення в роботу сучасних освітніх закладів. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\ |