Шугалій, Наталія Євгенівна (здобувач інституту вищої освіти АПН України).
    Данський просвітитель Микола Грунтвіг (1783 -1872) / Н. Є. Шугалій ; Шлях освіти (1 ; Києв) // Шлях освіти. - 2009. - № 1. - С. 43-46. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.04(4/8)
Рубрики: Організація освіти в окремих зарубіжних країнах
   Организация образования в отдельных зарубежных странах

   Данія
    Дания

    Нідерланди

    Нидерланды

Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти -- реформи освіта -- державні концепції реформи -- освітньо -виховна рефлексія -- релігійне виховання -- шляхи розвитку загальної освіти -- безперервна освіта -- вищі народні школи -- історія освіти дорослих -- ціложиттєва освіта -- теологія -- педагогіка співробітництва -- розвиток мовленевих навичок -- розвиток інтелекту -- розвиток талантів -- модернизация образования -- реформы образования -- просветители -- государственные концепции реформ -- педагоги -- религиозное воспитание -- общеобразовательные направления -- высшие народные школы -- история образования взрослых -- развитие интеллекта -- развитие талантов -- теология -- развитие речевых способностей -- педагогика сотрудничества
Анотація: Велич Миколи Фредерика Северина Грунтвіга у вагомості культурного літературного виховного педагогічного і морального впливу на розвиток данської держави в 19 -20 ст. Більшість науковців розвинутих держав світу називають його єдиним данським педагогом світового рангу.

Утримувачі документа:
ОНБІЦ : 49006 Дніпропетровськ вул. Свердлова, 70

Дод.точки доступу:
К'єркегор, С. (данський філософ ; 1813 - 1855) \о нем\; Лоусон, З. (науковець - педагог) \о нем\; Грунтвіг, М. 1783-1872 (просвітитель) \о нем\




    Дроздова, Ірина (докторант Херсонського державного університету).
    Формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ під час навчання усного мовлення / Ірина Дроздова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 37-42. - Бібліографія : С.42 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в немовному вузі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в неязыковом вузе -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- развитие речи -- розвиток мовленевих навичок -- усне діалогічне мовлення -- устная речь
Анотація: Розглянуто проблеми формування комунікативної компетенції та професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей: аудіювання, діалогічне мовлення, професійне мовлення тощо.

Перейти к внешнему ресурсу: Формування професійного мовлення студентів




    Семеног, Олена (доктор педагогічних наук; професор).
    Україномовні пріоритети сучасного фахівця : рецензия / Олена Семеног // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 63-64. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рец. на Симоненко Т.В. Українська мова за професійним спрямуванням: практикум : навч. посіб. / Т.В. Симоненко,Г. В. Чорновол, Н. П. Руденко. - К.: ВЦ "Академія", 2007. - 360 с.
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика викладання української мови в немовному вузі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в неязыковом вузе -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- развитие речи -- рецензии на пособия -- рецензії на посібники -- розвиток мовленевих навичок -- украинский язык профессиональной направленности -- українська мова професійного спрямування

Перейти к внешнему ресурсу: Україномовні пріоритети сучасного фахівця: рецензия




    Василенко, Марина (кандидат педагогічних наук; доцент Черкаського національного університету імені Б. Хмельницького).
    Специфіка професійно-комунікативних умінь майбутніх фахівців з мови / М. Василенко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 42-46. - Література : С.45-46 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
будущие словесники -- будущие учителя -- коммуникативные умения -- коммуникативные умения учителя -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- майбутні вчителі -- майбутні словесники -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійне мовлення -- професійне спілкування -- профессиональная речь -- профессиональное общение -- развитие речи -- розвиток мовленевих навичок -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У статі розглянуто проблему формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів, виявлено їхню специфіку і роль при підготовці вчителя-словесника.





    Копусь, Ольга (кандидат філологічних наук; доцент Південноукраїнського національного педагогічного університету).
    Концептуальні підходи до розроблення змісту й організації процесу формування у майбутніх магістрів-філологів професійної мовленнєвої компетенції / О. Копусь // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 46-51. - Література : С.51 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
будущие словесники -- будущие учителя -- коммуникативная компетенция -- коммуникативные умения -- коммуникативные умения учителя -- комунікативна компетенція -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- культура мовлення -- культура речи -- майбутні вчителі -- майбутні словесники -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в ВУЗе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійна компетенція -- професійне мовлення -- професійне спілкування -- профессиональная компетенция -- профессиональная речь -- профессиональное общение -- развитие речи -- розвиток мовленевих навичок -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У статті висвітлено провідні тенденції в розробленні змістової складової професійної мовленнєвої підготовки майбутніх магістрів-філологів.