Сотников, Е. А. Эксплуатационная работа на железных дорогах мира / Е. А. Сотников, И. Н. Шапкин> // Ж.-д. трансп. - 2009. - № 1. - С. 72-77 : фото.цв. ; № 2. - С. 72-77 : фото.цв.
Залізничний транспорт зарубіжних країн Кл.слова (ненормовані): ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАН -- ВАГОНОПОТОКИ -- СОРТИРОВОЧНЫЕ СТАНЦИИ -- ЭКСПЛУАТАЦИОННАЯ РАБОТА -- ГРАФИКИ ДВИЖЕНИЯ ПОЕЗДОВ -- ТЯЖЕЛОВЕСНОЕ ДВИЖЕНИЕ -- работа с клиентами -- ФИНАНСИРОВАНИЕ -- ЭКОНОМИКА -- ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН -- СОРТУВАЛЬНІ СТАНЦІЇ -- ЕКСПЛУАТАЦІЙНА РОБОТА -- ГРАФІКИ РУХУ ПОЇЗДІВ -- ВЕЛИКОВАГОВИЙ РУХ -- робота з клієнтами -- ФІНАНСУВАННЯ -- ЕКОНОМІКА Дод.точки доступу: Шапкин, И. Н. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (13.03.2009р. Інв.2321ж - Б.ц.) (вільний) ЧЗНЛ (03.03.2009р. Інв.2365ж - Б.ц.) (вільний) |
Ткачук, Світлана Валеріївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ). Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва [Текст] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 194-200 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Экономика Економіка Экономика непроизводственной сферы Економіка невиробничої сфери Теория маркетинга Теорія маркетингу Кл.слова (ненормовані): контактный персонал -- контактний персонал -- робота з клієнтами -- работа с клиентами -- задоволеність споживача -- удовлетворенность потребителей -- маркетинг-микс -- маркетинг-мікс -- нематериальное производство -- нематеріальне виробництво -- процесс обслуживания -- процес обслуговування -- обслуговуючий персонал -- обслуживающий персонал -- якість обслуговуючого персоналу -- качество обслуживающего персонала -- качество сервиса -- якість сервісу -- системные элементы -- системні елементи -- структура сфери услуг -- структура сфери послуг -- сфера услуг -- сфера послуг -- середовище надання послуг -- среда оказания услуг Анотація: Досліджено специфіку процесу надання послуги як окремого елементу маркетингового міксу, запропоновано структуру даного елемента, сформульовано пропозиції щодо його оптимізації, а також подано схематичне відображення процесу обслуговування. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск Дод.точки доступу: Стахурська, Світлана Анатоліївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ); Стахурський, Валерій Олександрович (провідний викладач кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ) |