Лабурцева, Олена (кандидат технічних наук; професор). Маркетинговий інструментарій зниження репутаційного ризику продуктових рітейлерів [Текст] / Олена Лабурцева> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 14-15 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Маркетинг Економіка Кл.слова (ненормовані): маркетинговий інструментарій -- маркетинговый инструментарий -- репутаційні ризики -- репутационные риски -- продуктві ритейлери -- продуктовые ритейлеры -- торгові мережі -- торговые сети -- товарна політика -- товарная политика -- науково-практичні конференції -- научно-практические конференции -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- виступи на конференціях -- выступления на конференциях Анотація: Розглядається маркетинговий інструментарій зниження репутаційного ризику продуктових рітейлерів. Дод.точки доступу: Маркетинг в Україні, науково-практична конференція \о ней\ |
Карабаза, Ірина Анатоліївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародної економіки Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг). Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлерів при виході на зарубіжні ринки [Текст] / І. А. Карабаза, І. Г. Єгорова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 41-49 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика внешней торговли Економіка зовнішньої торгівлі Украина Україна Кл.слова (ненормовані): аналитическая методология -- аналітична методологія -- бенчмаркинг-анализ -- бенчмаркінг-аналіз -- зарубежные рынки -- зарубіжні ринки -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- международные маркетинговые стратегии -- міжнародні маркетингові стратегії -- потенциальные сбытовые зоны -- потенційні зони збуту -- ритейлеры -- рітейлери -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- собственные торговые марки -- власні торговельні марки -- супермаркеты -- супермаркети Анотація: Виявлено необхідність застосування творчої маркетингової стратегії українських рітейлерів при виході на зарубіжні ринки. Здійснено порівняння стратегій американських та європейських компаній-лідерів роздрібної торгівлі. Запропоновано напрями підвищення ефективності міжнародних маркетингових стратегій українських компаній роздрібної торгівлі. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск Дод.точки доступу: Єгорова, Ірина Геннадіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародної економіки Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг); Aldi, немецкая компания в сфере розничної торговли \о ней\АТБ-Маркет, торговая сеть \о ней\; Walvfrt, американская компания в сфере розничної торговли \о ней\; Сильпо, сеть супермаркетов \о нем\ |