Лабурцева, Олена (кандидат технічних наук; професор).
    Маркетинговий інструментарій зниження репутаційного ризику продуктових рітейлерів [Текст] / Олена Лабурцева // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 14-15 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий інструментарій -- маркетинговый инструментарий -- репутаційні ризики -- репутационные риски -- продуктві ритейлери -- продуктовые ритейлеры -- торгові мережі -- торговые сети -- товарна політика -- товарная политика -- науково-практичні конференції -- научно-практические конференции -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- виступи на конференціях -- выступления на конференциях
Анотація: Розглядається маркетинговий інструментарій зниження репутаційного ризику продуктових рітейлерів.


Дод.точки доступу:
Маркетинг в Україні, науково-практична конференція \о ней\




    Карабаза, Ірина Анатоліївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародної економіки Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг).
    Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлерів при виході на зарубіжні ринки [Текст] / І. А. Карабаза, І. Г. Єгорова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 41-49 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.428(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внешней торговли

   Економіка зовнішньої торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
аналитическая методология -- аналітична методологія -- бенчмаркинг-анализ -- бенчмаркінг-аналіз -- зарубежные рынки -- зарубіжні ринки -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- международные маркетинговые стратегии -- міжнародні маркетингові стратегії -- потенциальные сбытовые зоны -- потенційні зони збуту -- ритейлеры -- рітейлери -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- собственные торговые марки -- власні торговельні марки -- супермаркеты -- супермаркети
Анотація: Виявлено необхідність застосування творчої маркетингової стратегії українських рітейлерів при виході на зарубіжні ринки. Здійснено порівняння стратегій американських та європейських компаній-лідерів роздрібної торгівлі. Запропоновано напрями підвищення ефективності міжнародних маркетингових стратегій українських компаній роздрібної торгівлі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Єгорова, Ірина Геннадіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародної економіки Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг); Aldi, немецкая компания в сфере розничної торговли \о ней\АТБ-Маркет, торговая сеть \о ней\; Walvfrt, американская компания в сфере розничної торговли \о ней\; Сильпо, сеть супермаркетов \о нем\