Ціпан, О. (студентка Інституту економіки та менеджменту Національного авіаційного університету). Аналіз проблем та шляхів підвищення конкурентоспроможності ринку авіаційних перевезень України / О. Ціпан> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 11. - С. 11-14 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Економіка Економіка транспорту, 2007-2009 рр. Экономика Экономика транспорта Кл.слова (ненормовані): галузі економіки -- авіаційна галузь -- економіка транспорту -- авіаційний транспорт -- авіаційні перевезення -- ринок авіаційних перевезень -- підвищення конкурентоспроможності -- авіаперевезення -- авіакомпанії -- пасажирські перевезення -- аеропорти -- вантажні перевезення -- цивільна авіація -- отрасли экономики -- авиационная отрасль -- экономика транспорта -- авиационный транспорт -- авиационные перевозки -- рынок авиационных перевозок -- повышение конкурентоспособности -- авиаперевозки -- авиакомпании -- пассажирские перевозки -- аэропорты -- грузовые перевозки -- гражданская авиация Анотація: Досліджено економічні та статистичні зміни у національному ринку авіаційних перевезень за 2007-2009 роки, проаналізовано його стан та виокремлено основні проблеми розвитку. Запропоновано шляхи подальшого розвитку авіаційної галузі з метою підвищення її конкурентоспроможності. Перейти к внешнему ресурсу: АНАЛІЗ ПРОБЛЕМ ТА ШЛЯХІВ ПІДВИЩЕННЯ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Геєць, І. О. (кандидат економічних наук; доцент; в.о. завідувача кафедри міжнародної економіки Національного авіаційного університету; м.Київ; Україна). Аналіз діяльності та стратегії розвитку компанії Emirates Airline на світовому ринку авіаційних перевезень [Текст] / І. О. Геєць> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 7/8, № 8. - С. 110-119 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика транспорта Економіка транспорту Объединенные Арабские Эмираты Об'єднані Арабські Емірати Кл.слова (ненормовані): авиакомпании -- авіакомпанії -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- авиаперевозчики -- авіаперевізники -- глобализаация -- глобалізація -- инновационные электронные услуги -- інноваційні електронні послуги -- международная конкуренция -- міжнародна конкуренція -- мировые рынки -- світові ринки -- новейшие инновационные продукты -- найновітніші інноваційні продукти -- региональная динамика -- регіональна динаміка -- рейтинговое оценивание -- рейтингове оцінювання -- рентабельность авиакомпаний -- рентабельність авіакомпанії -- рынок авиационных перевозок -- ринок авіаційних перевезень -- управленческие стратегии -- управлінські стратегії -- Ю-карты -- Ю-карти Анотація: Проведений аналіз та оцінка діяльності авіакомпанії Emirates на світовому ринку регулярних пасажирських aвіаційних перевезень, описано новий інноваційних продукт Emirates ID та оцінена стратегія розвитку як глобального авіаперевізнжа. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Emirates Airline, авиакомпания \о ней\ |
Канкаєв, Каннапат (програма бізнес-авіаліній; Рагабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд). Шляхи виходу компанії з економічної кризи [Текст] : на прикладі Міжнародниї тайських авіаліній / К. Канкаєв> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 261-265 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика транспорта Економіка транспорту Таиланд Таїланд Кл.слова (ненормовані): авиакомпании -- авіакомпанії -- авиаперевозчики -- авіаперевізники -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- антикризисное управление -- антикризове управління -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- коммерческие стратегии -- комерційні стратегії -- операционные стратегии -- операційні стратегії -- организационные инновации -- організаційні інновації -- портфельные инвестиции -- протфельні інвестиції -- рентабельность авиакомпаний -- рентабельність авіакомпаній -- рынок авиационных перевозок -- ринок авіаційних перевезень -- сетевые стратегии -- мережеві стратегії -- стратегическое планирование -- стратегічне планування -- техническая модернизация -- технічна модернізація -- управление рисками -- управління ризиками -- ценовые стратегии -- цінові стратегії Анотація: Описано причини кризи Міжнародних тайських авіаліній, а також стратегічне планування та управління ризиками, пов'язаними з виходом компанії з кризи. Проаналізовано три кіючові місії авіакомпанії — «зупинка кровотечій», укріплення позицій ти стійке зростання, а також 6 відповідних стратегій: мережеву, укріплення флоту, комерційну, операційну, цінову, організаційну та портфельну. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск Дод.точки доступу: Международные тайские атвиалинии, авиакомпания \о ней\ |