Лилик, І. (генеральний директор).
    Саморегулювання ринку маркетингових досліджень: сучасний світовий досвід / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 4-9. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- фахове регулювання -- стандарти -- ринки маркетинговіих досліджень -- маркетинговые исследования -- професиональное регулирование -- стандарты -- рынки маркетинговых исследований
Анотація: Розглядаються питання саморегулювання ринку маркетингових досліджень.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)