Мазуренко, В. А. (практичний психолог; аспірантка 2-го року навчання Східноєвропейського університету ім. Лесі Українки, м. Луцьк).
    Формування регулятивних компонентів поведінки дитини дошкільного віку за допомогою мовленнєвого розвитку / В. А. Мазуренко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 9-13. - (До картотеки практичного психолога). - Бібліогр. наприкінці ст., 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психологія розвитку
   Психология развития

   Вікова психологія

   Возрастная психология

Кл.слова (ненормовані):
мова дитини -- речь ребенка -- мовленевий розвиток дитини -- мовленнєва діяльність -- речевая деятельность -- побудова речень -- построение предложений -- діти дошкільного віку -- дети дошкольного возраста -- мовленевий розвиток дитини -- речевое развитие ребенка
Анотація: Розкрито сутність та характерні особливості мовленнєвого розвитку дітей, а також розглянуто особливості мови та мовлення.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017




    Поуль, Валентина (завідувач відділу методичного забезпечення обдарованої функції освіти Донецького ОІППО).
    Методика навчання старших дошкільників побудові мовленнєвих висловлювань як умови їхнього вольового розвитку / В. С. Поуль // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 12. - С. 10-17 : іл. - (До картотеки практичного психолога). - Бібліогр. наприкінці ст., 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Практична психологія
   Практическая психология

   Педагогічна психологія

   Педагогическая психология

Кл.слова (ненормовані):
вольова поведінка дитини -- волевое поведение ребенка -- речевые высказывания -- мовленнєві висловлювання -- функції мовлення -- функции речи -- побудова зв'язних висловлювань -- построение связных высказываний -- моделювання мовленнєвих висловлюваннь -- моделирование речевых высказываний -- мовлення дошкільників -- речь дошкольников -- мовленнєвий розвиток дитини -- речевое развитие ребенка -- психологічні дослідження -- психологические исследования
Анотація: Доведено, що під час формування в дошкільників умінь моделювати мовленнєві висловлювання створюються умови для освоєння ними плануючої та регулюючої функцій мовлення, становлення яких розглядаються як один з механізмів їхнього вольового розвитку.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Волошенко, Л. І. (кандидат психологічних наук; доцент; доцент кафедри психології Харківського національного педагогічного універсітету імені Г. С. Сковороди)




    Трофименко, Л. І. (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії логопедії).
    Особистісний розвиток дітей дошкільного віку з тяжкими мовленнєвими розладами / Л. І. Трофименко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 4. - С. 41-46. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
дети дошкольного возраста -- детская психология -- дитяча психологія -- діти дошкільного віку -- дошкільний вік -- дошкольный возраст -- личностное развитие ребенка -- мовленнєвий розвиток дитини -- нарушения речевого развития детей -- особистісний розвиток дитини -- патологии развития детской психики -- патології розвитку дитячої психіки -- порушення мовленнєвого розвитку дітей -- развитие ребенка -- речевое развитие ребенка -- розвиток дитини
Анотація: Висвітлено особливості розвитку дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. Проаналізовано стан дослідження питання в сучасній спеціальній літературі.