Шугалій, Наталія Євгенівна (здобувач інституту вищої освіти АПН України). Данський просвітитель Микола Грунтвіг (1783 -1872) / Н. Є. Шугалій ; Шлях освіти (1 ; Києв)> // Шлях освіти. - 2009. - № 1. - С. 43-46. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Організація освіти в окремих зарубіжних країнах Организация образования в отдельных зарубежных странах Данія Дания Нідерланди Нидерланды Кл.слова (ненормовані): модернізація освіти -- реформи освіта -- державні концепції реформи -- освітньо -виховна рефлексія -- релігійне виховання -- шляхи розвитку загальної освіти -- безперервна освіта -- вищі народні школи -- історія освіти дорослих -- ціложиттєва освіта -- теологія -- педагогіка співробітництва -- розвиток мовленевих навичок -- розвиток інтелекту -- розвиток талантів -- модернизация образования -- реформы образования -- просветители -- государственные концепции реформ -- педагоги -- религиозное воспитание -- общеобразовательные направления -- высшие народные школы -- история образования взрослых -- развитие интеллекта -- развитие талантов -- теология -- развитие речевых способностей -- педагогика сотрудничества Анотація: Велич Миколи Фредерика Северина Грунтвіга у вагомості культурного літературного виховного педагогічного і морального впливу на розвиток данської держави в 19 -20 ст. Більшість науковців розвинутих держав світу називають його єдиним данським педагогом світового рангу. Утримувачі документа: ОНБІЦ : 49006 Дніпропетровськ вул. Свердлова, 70 Дод.точки доступу: К'єркегор, С. (данський філософ ; 1813 - 1855) \о нем\; Лоусон, З. (науковець - педагог) \о нем\; Грунтвіг, М. 1783-1872 (просвітитель) \о нем\ |
Перванекіене, Г. (доцент). Реформи системи вищої освіти в Литві / Г. Перванекіене> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Литва Кл.слова (ненормовані): реформи освіти -- вища освіта -- Болонський процес -- університети -- реформы образования -- высшее образование -- Болонский процесс -- университеты -- освітні системи -- образовательные системы Анотація: Досвід реформи освітньої системи Литви. |
Ібадов, Н. (проректор з наукових та технічних питань). Освітня реформа: болонський процес та автономія вищих навчальних закладів. Азербайджанський досвід / Н. Ібадов> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 54-56. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Азербайджан Кл.слова (ненормовані): освітня система -- Болонський процес -- вищи навчальні заклади -- реформи освіти -- образовательная система -- Болонский процесс -- высшие учебные заведения -- реформы образования Анотація: Досвід реформи освітньої системи Азейбарджану. |
Нодія, Г. (директор). Реформа вищої освіти в Грузії / Г. Нодія> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 50-53. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Грузія Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- реформи освіти -- корупція -- Болонський процес -- фінансування освіти -- высшее образование -- реформы образования -- коррупция -- Болонский процесс -- финансирование образования Анотація: Викладені основні результати реформи вищої освіти в Грузії. |
Заплотинська, Олена (менеджер). Вища освіта України: ілюзія реформ / О. Заплотинська> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 37-40 : ил. - Библиогр. в сносках. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Україна Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- реформи освіти -- Болонський процес -- якість освіти -- высшее образование -- реформы образования -- Болонский процесс -- качество образования -- система вищої освіти -- система высшего образования -- кредитно-трансферна система -- кредитно-трансферная система Анотація: Про ключові вектори системного реформування вищої освіти. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Дебич, Марія Андріївна (кандидат педагогічних наук; Київський медичний університет Української асоціації народної медицини). Еволюція вищої освіти на зламі століть та перспективи її розвитку / М. Дебич> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 4. - С. 107-113. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв Рубрики: Высшее профессиональное образование Вища професійна освіта Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- реформи освіти -- інновації в освіті -- якість освіти -- Болонський процес -- высшее образование -- реформы образования -- инновации в образовании -- качество образования -- Болонский процесс Анотація: Розглянуто явище кількісних і якісних змін світової вищої освіти у другій половині XX ст. Утримувачі документа: НБ УІПА Дод.точки доступу: Лісабонський проект \о произв.\; Лиссабонский проект \о произв.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Тарнавська, Сніжана (кандидат історичних наук; науковий співробітник). Реорганізація системи вищої освіти в УСРР на початку 1920-х років [Текст] / С. Тарнавська> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 6. - С. 91-102. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти, 1920-ті рр. поч. Образование. Педагогика История образования, 1920-е гг. нач. УССР Україна Украина Кл.слова (ненормовані): реорганізація системи вищої освіти -- реорганизация системы высшего образования -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- університети -- университеты -- інститути -- институты -- технікуми -- техникумы -- робітничі факультети -- рабочие факультеты -- освітні реформи -- образовательные реформы -- реформи освіти -- реформы образования -- структура вищої освіти -- структура высшего образования Анотація: Розкрито сутність процесу реорганізації системи вищої освіти в УСРР на початку 1920-х років. Висвітлено причини реорганізації, проаналізовано концептуальні засади освітньої політики, розглянуті особливості української моделі вищої освіти, відображено зміни у структурі та мережі вищих навчальних закладів. Дод.точки доступу: Путь просвещения, часопис \о произв.\; Народний комісаріат освіти УСРР \о нем\ |
Кірик, Тамара (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач кафедри іноземних мов та соціально-гуманітарних дисциплін). Реформи освіти в Україні у світлі західних інноваційних ідей / Т. Кірик> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 6. - С. 40-49. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования Україна Украина Кл.слова (ненормовані): нова промислова революція -- новая промышленная революция -- кризи цивілізації -- кризисы цивилизации -- італійський гуманізм -- итальянский гуманизм -- неогуманізм -- неогуманизм -- теїзм -- теизм -- глобальні загрози -- глобальные угрозы -- реформи освіти -- реформы образования -- декларації -- декларации Анотація: Аналізуються нові економічні й соціальні ідеї західних мислителів. Економісти (Дж. Ріфкін, К. Шваб та ін.) проголошують прихід чергової технологічної революції, розходячись лише в нумерації. Це тільки підтверджує, що в найвідоміших прогнозах розвитку людства акцент зроблений на техніку й економіку, але проігноровані негативні явища в духовній сфері. Вказано на деструктивність сучасного теїзму, існування розриву між поглядами гуманітаріїв і природничників. Розглянута спроба 102 філософів, соціологів і психологів світу запропонувати неогуманізм ХХІ ст., скерований на згуртування позитивних сил, об¦єднання конструктивних ідей задля порятунку цивілізації. Проаналізовано поняття "неогуманізм", його переваги і недоліки, запропоновано використовувати його у вищій школі України. Дод.точки доступу: Декларація-102 \о произв.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Красняков, Євген (кандидат наук з державного управління; доцент; народний депутат України ІІ-ІІІ скликання; головний консультант секретаріату). Реформування національної освіти в контексті гарантованого організаційно-фінансового забезпечення / Є. Красняков> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 19-24 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Україна Украина Кл.слова (ненормовані): освітні реформи -- образовательные реформы -- мережі загальноосвітніх навчальних закладів -- сети общеобразовательных учебных заведений -- малокомплектні школи -- малокомплектные школы -- фінансове забезпечення реформ освіти -- финансовое обесречение реформ образования -- організаційне забезпечення реформ освіти -- организационное обеспечение реформ образования -- повна загальна середня освіта -- полное общее среднее образование -- рівні освіти -- уровни образования -- профільна освіта -- профильное образование -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- реформи освіти -- реформы образования -- сільські школи -- сельские школы Анотація: Розглянуто питання реформування вітчизняної системи освіти з ухваленням нової редакції Закону України "Про освіту", який внесено на розгляд Верховної Ради України у повторному першому читанні. Особливу увагу приділено організаційним, фінансовим, нормативно-правовим аспектам, які постануть на шляху реалізації освітньої реформи, зокрема впровадження нової структури загальної середньої освіти, 12-річного терміну навчання та профільної старшої загальноосвітньої школи, збереження мережі малокомплектних шкіл тощо. Висловлено пропозиції щодо врахування викликів та подолання неузгодженостей на шляху здійснення освітньої реформи. Дод.точки доступу: Про освіту, проект закону \о произв.\ |
Кривчик, Г. Г. Реформирование образования на Украине в ХIХ в. [Электронный ресурс] / Г. Г. Кривчик, Г. П. Евсеева, Г. И. Лысенко> // Профессиональное образование: исторические традиции и современность : сб. ст. IV Междунар. науч.-практ. конф. - Пенза, 2015. - С. 40-49. - Режим доступа: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/3913/1/%D0%A0%D0%95%D0%A4%D0%9E%D0%A0%D0%9C_%20%D0%9E%D0%91%D0%A0%D0%90%D0%97%D0%9E%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%98%D0%AF%20.pdf. - Полный текст (193,38 kB)
Освіта Економічні реформи Экономические реформы Кл.слова (ненормовані): экономические реформы -- економічні реформи -- реформы образования -- реформи освіти -- учебные заведения -- навчальні заклади -- образовательная политика -- освітня політика -- труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КУ Перейти к внешнему ресурсу: Полный текст (193,38 kB) Дод.точки доступу: Евсеева, Г. П.; Лысенко, Г. И. |
Яніцка-Панек, Тереса. Освіта як прихований скарб: цінність неперервного навчання / Т. Яніцка-Панек> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 9/10. - P75-78. - Библиогр. в конце ст. - статья на английскоя языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Безперервна освіта Образование. Педагогика Непрерывное образование Польща Польша Кл.слова (ненормовані): реформи освіти -- реформы образования -- центри підвищення кваліфікації -- центры повышения квалификации -- навчання протягом усього життя -- обучение на протяжении всей жизни -- професійний розвиток педагогів -- профессиональное развитие педагогов -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт -- освіта як цінність -- образование как ценность -- модернізація майстерності вчителів -- модернизация мастерства учителей Анотація: Показано, що в Польщі установи підвищення кваліфікації виконують завдання, пов'язані з неперервним навчанням, тобто оновленням та модифікацією майстерності роботи вчителів. Цей напрям є особливо важливим в епоху освітніх реформ, коли потрібно дуже швидко підготувати вчителів та директорів шкіл до змін, які впроваджуються. Ідея неперервного навчання залишається надалі актуальною. |
Кузнєцова, Наталія Семенівна (доктор юридичних наук; академік НАПрН України; професор кафедри цивільного права Київського національного університету імені Тараса Шевченка; заслужений діяч науки і техніки України). Забезпечення якісної практичної підготовки студентів-юристів як невід'ємна складова реформування юридичної освіти / Н. С. Кузнєцова, О. А. Шаблій, Б. Шлоер> // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 66-72. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
Освіта. Педагогіка Высшее профессиональное образование Вища професійна освіта Украина Україна Кл.слова (ненормовані): ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- интерактивные методы -- інтерактивні методи -- модернизационные процессы -- модернізаційні процеси -- качество образования -- якість освіти -- реформы образования -- реформи освіти -- юридична освіта освіта -- правовое образование -- практическая подготовка студентов -- практична підготовка студентів -- студенческие юридические клиники -- студентські юридичні клініки -- техника юридической аргументации -- техніка юридичної аргументації -- учебные планы -- навчальні плани -- юридична освіта -- юридическое образование -- методи набуття практичних навичок -- методы приобретения практических навыков Анотація: Проаналізовано методи набуття практичних навичок студентами-юристами, наголошується на необхідності запровадження інтерактивних методик, оволодіння студентами технікою юридичної аргументації, діловою юридичною мовою. Автор звертається до історичного та зарубіжного досвіду, виявляє «вузькі місця» у практичній підготовці студентів-юристів, обґрунтовує доцільність більш активного запровадження студентських юридичних клінік. Утримувачі документа: ДЦГБ Дод.точки доступу: Шаблій, О.А. (доктор філологічних наук; доцент; професор кафедри іноземних мов Київського національного університету імені Тараса Шевченка); Шлоер, Б. (доктор права; доцент кафедри адміністративного права Київського національного університету імені Тараса Шевченка) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |