Буряк, Л. Д. (кандидат економічних наук; професор; Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана).
    Оцінка ефективності використання основних засобів суб'єктів малого підприємництва / Л. Д. Буряк, А. М. Павліковський, Н. Л. Кремпова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 6. - С. 104-109 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.292(4УКР)в7--86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Организационные формы предприятий, 2008-2012 гг.

   Організаційні форми підприємств, 2008-2012 грр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
инвестиционное развитие -- інвестиційний розвиток -- малый бизнес -- малий бізнес -- коэффициент износа основных средств -- коефіцієнт зносу основних засобів -- малое предпринимательство -- мале підприємництво -- оценочная методология -- оціночна методологія -- прибыль от реализации продукции -- прибуток від реалізації продукції -- самофинансирование -- самофінансування -- рентабельность основных средств -- рентабельность основних засобів -- фондоотдача -- фондовіддача -- хозяйствующие субъекты -- господарюючі суб'єкти -- экономическая эффективность -- економічна ефективність
Анотація: Розглянуто стан основних засобів суб'єктів малого підприємництва, показники, які характеризують ефективність використання основних засобів суб'єктів малого підприємництва. Проведено аналіз фондовіддачі досліджуваних малих підприємств в динаміці, обгрунтовано необхідність оновлення основних засобів на новій технічній основі, показано взаємозв'язок між фондовіддачею і рівнем рентабельності основних засобів на новій технічній основі, показано взаємозв'язок між фондовіддачею і рівнем рентабельності основних засобів та їхній вплив на кінцеві результати суб'єктів малого підприємництва, наведена динаміка зміни прибутку від реалізації продукції в залежності від зміни вартості основних засобів досліджуваних малих підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Павліковський, А.М. (кандидат економічних наук; професор; Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана); Кремпова, Н.Л. (кандидат економічних наук; доцент; Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана)




    Кульпінський, С. В. (доктор економічних наук; старший науковий співробітник; професор).
    Трансформація фінансової політики підприємств залізничого транспорту України в умовах дефіциту капітальних інвестицій [Текст] / С. В. Кульпінський, А. В. Базавлук // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2016. - № 7. - С. 105-115 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.9
Рубрики: Экономика
   Финансы предприятия

   Економіка

   Фінанси підприємства

Кл.слова (ненормовані):
фінансова політика підприємтсв -- финансовая политика предприятий -- фінансові ресурси -- финансовые ресурсы -- залізничний транспорт -- железнодорожный транспорт -- підприємства залізничного транспорту -- предприятия железнодорожного транспорта -- амортизаційна політика -- амортизационная политика -- основні засоби -- основные средства -- рентабельність основних засобів -- рентабельность основных средств -- майновий стан підприємств -- имущественное состояние предприятий -- фінансовий левередж -- финансовый леверендж -- залучення боргових ресурсів -- привлечение долговых ресурсов -- інструменти фінансування -- инструменты финансирования -- сек'юритизація активів підприємств -- секъюритизация активов предприятий -- боргове навантаження
Анотація: Проаналізовано тенденції розвитку залізничої інфраструктури в Україні та оцінено майновий стан підприємств залізничого транспорту. Проведено регресійний аналіз впливу їхньої фінансової політики на рентабельність основних засобів залізничого транспорту. Виявлено істотний позитивний вплив довгострокового боргу на рентабільність за негативного впливу нерозподіленого прибутку. Досліджено, як амортизаційна політика й політика оновлення основного капіталу підприємств відбиваються на загальномі рівні заборгованості, та на підставі цього зроблено висновок про необхідність нарощування довгострокового боргу для фінансування інвестиційного розвитку на залізничому транспорті. Шляхом оцінки панельних регресій, виявлення міри впливу зростання левереджу на рентабельність та експериментальної підстановки коефіцієнтів регресії встановлено граничні значення для рівня боргового навантаження й використання власного капіталу підприємствами галузі. Визначено, що висока вартість залученого капіталу та низька ефективність функціонування підприємств залізничого транспорту зумовлюють потребу в обмеженні граничних значень левереджу та пошуку альтернативних джерел залучення фінансового ресурсу такими підприємствами. Запропоновано схему фінансування через сек'юритизацію активів урамках державно-приватного партнерства на залізничому транспорті.


Дод.точки доступу:
Базавлук, А. В. (кандидат економічних наук; провідний науковий співробітник відділу фінансово-бюджетної політики)