Лилик, І. Огляд міжнародних стандартів щодо недискримінаційної реклами за ознакою статі та практика впровадження в Україні / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 5-10 : ил. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): гендерна рівність -- недискримінаційна реклама -- маркетологи -- рекламісти -- саморегулювання -- гендерное равенство -- недискриминационная реклама -- рекламисты -- саморегулирование Анотація: Впровадження гендерної рівності та правил недискримінації відбувається через прийняття певних правил і норм об’єднання рекламістів і маркетологів. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Форум состоялся, продолжение будет!> // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 3. - С. 35-36 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): форумы -- форуми -- маркетологи -- специалисты ИТ-технологий -- фахівці ІТ-технологій -- партнеры -- партнери -- рекламисты -- рекламісти -- интервью -- інтерв'ю -- интернет-маркетинг -- інтернет-маркетинг Анотація: Интервью с Татьяной Щириной — идейного вдохновителя Всеукраинского форума «Дни Интернет-маркетинга», на котором бизнес и рекламисты, маркетологи и специалисты ИТ-технологий могут видеть возможности друг друга, общаться, находить новых партнеров. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" Дод.точки доступу: Щирина, Татьяна (специалист в области украинского рынка интернет-маркетинга); Всеукраинский форум «Дни Интернет-маркетинга» \о нем\Дни Интернет-маркетинга, всеукраинский форум \о нем\ |
Лилик, Ірина (генеральний директор). Громадські оганізації та бізнес: діалог 2015 року. Діяльність Індустріального Гендерного Комітету з Реклами [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 1/2. - С. 12-15 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Економіка реклами Экономика Экономика рекламы Україна Украина Кл.слова (ненормовані): сексистська реклама -- етичні норми -- ознаки сексизму -- скарги на рекламу -- добросовісна конкуренція -- рекламні кампанії -- рекламісти -- практика реклами -- сексистская реклама -- этические нормы -- признаки сексизма -- жалобы на рекламу -- добросовестная конкуренция -- рекламные компании -- рекламисты -- практика рекламы -- гендерні комітети -- гендерные комитеты Анотація: Присвячено діяльності Індустріального Гендерного Комітету з Реклами (ІГКР), створеного з метою запобігання появи сексистської реклами в Україні, у 2015 році. Комітет вперше провів моніторинг зовнішньої реклами щодо наявності ознак сексизму в 11 великих містах України. Результати моніторингу та дії ІГКР розглянуті в публікації. Дод.точки доступу: Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами \о нем\ |