Богачевська, О. І. (аспірантка; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана; м.Київ; Україна). Світові денденції розвитку рекламної індустрії та їхній вплив на вітчизняний ринок рекламних послуг / О. І. Богачевська> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 3. - С. 175-178. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Срадства массовой информации Засоби масової інформації Реклама Кл.слова (ненормовані): глобализация -- глобалізація -- мировые тенденции -- світові тенденції -- национальные экономики -- національні економіки -- рекламная индустрия -- рекламна індустрія -- рекламные услуги -- рекламні послуги -- ринок рекламних послуг -- рынок рекламных услуг Анотація: Видокремлено тенденції, які визначають сучасний розвиток рекламної індустрії в глобальному масштабі. Визначений їхній валив на вітчизняний ринок рекламних послуг. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |
З-23 Афанасьєв, О. О. Актуальність використання транзитної реклами на залізничному транспорті / О. О. Афанасьєв> // Залізничний транспорт: сучасні проблеми науки, 12 груд. 2013 р. : зб. тез ХLIII наук.-практ. конф. молодих учених, аспірантів і студентів / Держ. екон.-технол. ун-т трансп. - Київ, 2013. - Ч. 2. - С. 204-205
Железнодорожный транспорт Кл.слова (ненормовані): залізничний транспорт -- железнодорожный транспорт -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- рекламні послуги -- рекламные услуги Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |