Мархонос, С. М. (кандидат географічних наук; Інститут туризму ФПУ). Механізм розробки маркетингової стратегії просування нового туристичного продукту для туристичного агента / С. М. Мархонос, Н. П. Турло> // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 1. - С. 113-117 : схем., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика туризма Економіка туризму Кл.слова (ненормовані): туристический бизнес -- туристичний бізнес -- маркетинг туризма -- маркетинг туризму -- реклама туризма -- реклама туризму -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- туристические агенты -- туристичні агенти -- туристические продукты -- туристичні продукти Анотація: Розкрито особливості формування маркетингової стратегії для просування нового туристичного продукту туристичними агентами. Визначено основні етапи побудови маркетингової стратегії та часові аспекти її реалізації. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Турло, Н.П. (кандидат економічних наук; Інститут туризму ФПУ) |