Скрицька, Надія (здобувачка кафедри правового регулювання економіки ДВНЗ "Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана"). Принципи рекламної діяльності на телебаченні / Н. Скрицька> // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2010. - № 12. - С. 20-23. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Право Господарське право Хозяйственное право Кл.слова (ненормовані): рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- реклама на телебаченні -- реклама на телевидении -- принципи реклами -- принципы рекламы -- рекламні принципи -- рекламные принципы -- закони Анотація: Аналізуються поняття, зміст та види принципів рекламної діяльності на телебаченні, здійснюється порівняльно-правовий аналіз законодавства України та міжнародно-правових актів, що визначають основні принципи реклами на телебаченні. Дод.точки доступу: Про рекламу, закон України \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Львівська політехніка (Л.) Галаджун, З. Видове різноманіття рекламного контенту каналів "1+1”, "СТБ” та "Новий канал” у 2016–2019 рр. / З. Галаджун, М. Заяць> // Вісник / Львів. політех. - Львів, 2020. - Вип. 4.: Журналістські науки. - С. 132-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Телебачення Телевидение Кл.слова (ненормовані): реклама на телебаченні -- реклама на телевидении -- рекламний контент -- рекламный контент -- видове різноманіття реклами -- видовое разнообразие рекламы -- методи досягнення мети реклами -- методы достижения целей рекламы Дод.точки доступу: Заяць, М.; Львівська політехніка(Л.) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |