Спіцек, Г. (науковий співробітник університету Св. Галлена).
    Ціннісно-орієнтоване ранжирування з урахуванням думок усіх зацікавлених сторін / Г. Спіцек, К. -П. Зігенталер // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 12. - С. 61-70 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
рейтинги університетів -- вищі навчальні заклади -- вища освіта -- оцінювання університетів -- сталий розвиток -- бізнес-освіта -- рейтинги университетов -- высшие учебные заведения -- высшее образование -- оценивание университетов -- устойчивое развитие -- бизнес-образование
Анотація: Аналізується діяльність з оцінювання університетів з боку зацікавлених сторін, досліджується та частина рейтингів, яка звернена до концепції сталого розвитку. Пропонується оцінка виявлених недоліків.


Дод.точки доступу:
Зігенталер, К.-П. (співробітник Центру європейських досліджень в Цюриху; ад'юнкт-професор)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Пруль, Р. (професор Університету Монреаля).
    Рейтинги ранжирування у вищій освіті: досвід застосування порівняльного аналізу / Р. Пруль // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 12. - С. 71-83. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Канада
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- рейтинги університетів -- ранжування університетів -- порівняльний аналіз -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- рейтинги университетов -- ранжирование университетов -- сравнительный анализ
Анотація: Пропонується досвід проведення зіставного аналізу десяти провідних дослідних університетів Канади на рівні факультетів, покликаний сприяти перегліду визнаної у світовій практики системі ранжирування та визначенню можливих шляхів її удосконалення у деяких найбільш важливих аспектах.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Таланова, Жанна (докторант інституту вищої освіти Національної академії педагогічних наук України; кандидат наук з державного управління; м. Київ).
    Світові рейтинги університетів та основні ознаки вищої освіти високого класу: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз / Ж. Таланова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 1. - С. 29-39 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- система образования -- виша освіта -- высшее образование -- освіта високого класу -- образование высокого класса -- ознаки вищої освіти -- признаки высшего образования -- рейтингі унівеситетів -- рейтинги университетов -- шанхайський рейтинг -- шанхайский рейтинг -- рейтинг Таймс -- Таймс рейтинг -- університети світового класу -- университеты мирового класса -- рейтингові системи -- рейтинговые системы
Анотація: Пропонується порівняльний аналіз світових рейтингів газети "Таймс"і Шанхайського університету, а також з'ясовуються кореляційні зв'язки між параметрами освітньо-дослідницького середовища в країні та наявність в ній топ-університетів.

Перейти к внешнему ресурсу: Світові рейтинги універститетів
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Сейдаметова, Зарема (завідувач кафедри інформаційно-комп'ютерних технологій Кримського інженерно-педагогічного університету; доктор педагогічних наук; професор).
    Нова версія стандарту Computer Science Curricula: еволюція базісного корпусу знань за чверть століття / З. Сейдаметова, В. Темненко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 12. - С. 54-64 : рис. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- информационные технологии -- базисний корпус знань -- базисный корпус знаний -- ВОК -- ІТ-освіта -- ІТ-образование -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- рейтинги університетів -- рейтинги университетов -- учбові предмети -- учебные предметы -- дисципліни комп'ютерингу -- дисциплины компьютеринга
Анотація: Аналізується нова версія стандарту Computer Science Computing Curricula 2013 (Strawman version). Показана еволюція базисного корпусу знань (ВОК) 1989, 2001, 2008 та 2013 років. Зазначені нові ідеї, внесені до СS 2013.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_12\ст.4.pdf

Дод.точки доступу:
Темненко, Валерій (доцент кафедри прикладної математики Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського; кандидат фізико-математичних наук; доцент); Computer Science Computing Curricula 2013 , стандарт \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Загірняк, Михайло (доктор технічних наук; професор; ректор).
    Оцінювання якості роботи професорсько-викладацького складу вищих навчальних закладів / М. Загірняк, С. Сергієнко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 3. - С. 19-30 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- працівники вищих навчальних закладів -- работники высших учебных заведений -- професорсько-викладацький склад -- профессорско-преподавательский состав -- якість роботи працівників ВУЗів -- качество работы работников ВУЗов -- рейтинги університетів -- рейтинги университетов -- міжнародні рейтинги ВУЗів -- международные рейтинги ВУЗов -- оцінювання діяльності викладачів -- оценивание деятельности преподавателей -- науково-педагогічна діяльність -- научно-педагогическая деятельность -- система оцінювання якості педагогічної праці -- система оценивания качества педагогического труда -- практика університетів -- практика университетов
Анотація: Аналізується доцільність та необхідність комплексного оцінювання всіх напрямів діяльності працівників вищих навчальних закладів як складової забезпечення якості науково-педагогічної діяльності та підвищення рейтингу університетів.


Дод.точки доступу:
Сергієнко, Сергій (кандидат технічних наук; доцент; проректор); Кременчуцький національний університет ім. М. Остроградського \о нем\Кременчугский национальный университет имени Михаила Остроградского \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Каленюк, Ірина Сергіївна (професор; доктор економічних наук; головний науковий співробітник відділу соціальної інфраструктури Інституту демографії та соціальних досліджень імені М.В. Птухи НАН України; Київ).
    Сучасні ризики розвитку вищої освіти в Україні [Текст] / І. С. Каленюк, О. В. Куклін, В. А. Ямковий // Економіка України : науковий журнал. - 2015. - № 2. - С. 70-83 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка освіти

   Экономика

   Экономика образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
освітні ризики -- проблеми системи вищої освіти -- економіка освіти -- глобалізація в освіті -- університети -- рейтинги університетів -- освітньо-наукові кластери -- освітній ризик-менеджмент -- вищі навчальні заклади України -- інформаційні технології в освіті -- онлайн курси в освіті -- регіональна система вищої освіти -- інтегральні моніторингові індекси вищої освіти -- образовательные риски -- проблемы системы высшего образования -- экономика образования -- глобализация в образовании -- университеты -- рейтинги университетов -- образовательно-научные кластеры -- образовательный риск-менеджмент -- высшие учебные заведения Украины -- информационные технологии в образовании -- онлайн-курсы в образовании -- региональная система высшего образования -- интегральные мониторинговые индексы высшего образования
Анотація: Узагальнено сучасні наукові підходи до розуміння сутності та проявів ризиків у сфері вищої освіти. Систематизовано і виокремлено групи зовнішніх і внутрішніх ризиків освітньої діяльності. Всеобічно розкрито систему зовнішніх ризиків і запропоновано можливі механізми реагування на них. Здійснено кластерний регіональний аналіз українських ВНЗ.

Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи

Дод.точки доступу:
Куклін, Олег Володимирович (професор; доктор економічних наук; директор Черкаського державного бізнес-коледжу); Ямковий, В’ячеслав Андрійович (завсектором Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України; Заслужений працівник освіти; Київ)




    Луговий, Володимир (доктор педагогічних наук; академік НАПН України; перший віце-президент НАПН України).
    Оплата праці в провідних університетах США: досвід для України / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 1. - С. 51-57. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.48
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   США
Кл.слова (ненормовані):
викладачі вищих навчальних закладів -- вища освіта в зарубіжних країнах -- вища освіта за кордоном -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее образование за рубежом -- заработная плата преподавателей -- заробітна плата викладачів -- оплата труда в образовании -- оплата праці в освіті -- оплата труда научно-педагогических сотрудников -- оплата праці наукоо-педагогічних працівників -- преподаватели высшших учебных заведений -- професорсько-викладацький склад -- профессорско-преподавательские кадры -- рейтинги ВНЗ -- рейтинги ВУЗов -- рейтинги вузов за рубежом -- рейтинги ВНЗ за кордоном -- рейтинги университетов -- рейтинги університетів -- моделі оплати праці -- модели оплаты труда -- приватна вища освіта -- частное высшее образование
Анотація: Проаналізовано оплату праці професорсько-викладацького, дослідницького й іншого персоналу у 22 високорейтингових університетах США. Виявлено позитивну, переважно сильну кореляцію між рівнем заробітної плати та рейтинговою позицією закладу для таких категорій, як професор, асоційований професор, лектор, дослідник.


Дод.точки доступу:
Таланова, Жаннета (доктор педагогічних наук; доцент; Інститут вищої освіти НАПН України; менеджер Національного Темпус-офісу в Україні)




   
    Порівняльний аналіз методів визначення рейтингів університетів України / І. Руженцев [та інші] // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2016. - № 6. - С. 56-66. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
рейтинги університетів -- рейтинги университетов -- освітні послуги -- образовательные услуги -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- університети -- университеты -- визначення показників рейтингів -- определение показателей рейтингов -- рейтингове оцінювання -- рейтинговая оценка -- методологія системи рейтингового оцінювання -- методология рейтингового оценивания
Анотація: Проведено порівняльний аналіз методів визначення рейтингів певної групи університетів України на реальних даних їх діяльності. Наведено рекомендації щодо прогнозу поліпшення надання освітніх послуг цими університетами.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Стандарт_сертифік_якість_2016_6\10.pdf

Дод.точки доступу:
Семенець, В.; Ставицька; Нестерцов, Р.; Руженцев, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Корсак, Юрій (кандидат філософських наук).
    Нооуніверситет - ХХІ як потенціальний лідер у майбутньому суспільстві / Ю. Корсак, К. Корсак // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 4. - С. 27-33. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1016
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
ноотехнології -- ноотехнлогии -- нооуніверситети -- нооуниверситеты -- класичні університети -- классические университеты -- моделі університетів -- модели университетов -- історія появи університетів -- история появления университетов -- рейтинги університетів -- рейтинги университетов -- ноотерміни -- ноотермины
Анотація: Проблеми в сучасній еволюції людства мають у політичній основі конфлікти і суперечності, а в економічній - відсутність футуротермінології. Нооглосарій має стати ідейною основою вищої освіти ХХІ ст.


Дод.точки доступу:
Корсак, Костянтин (доктор філософських наук; професор; ); Нооглосарій (нооенціклопедія) \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Дзвінчук, Дмитро (доктор філософських наук; професор; директор).
    Україна на зламі: прогнози майбутнього вищої освіти й суспільства / Д. Дзвінчук, В. Петренко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 3. - С. 12-21. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- рейтинги університетів -- рейтинги университетов -- рамки кваліфікацій -- рамки квалификаций -- Болонський процес -- Болонский процесс -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- еволюція вищої освіти -- эволюция высшего образования -- наукова продуктивність викладачів -- научная продуктивность преподавателей -- наукові дослідження -- научные исследования -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования
Анотація: Узагальнено роздуми над розвитком України та її вищої школи. Безпосереднім імпульсом стало помитне прискорення змін в усій сфері національної освіти, пов'язане з політичними наслідками "революції гідності", а також активне обговорення найбільш нагальних проблем у провідних ЗМІ країни. Опубліковані напряцювання вітчизняних науковців з урахуванням тих найновіших явищ і відкриттів, які сталися в України та світі вже після їх оприлюднення.


Дод.точки доступу:
Петренко, Віктор (доктор економічних наук; професор; професор кафедри публічного управління та адміністрування)