Окландер, Тетяна (кандидат економічних наук; Одеський національний політехнічний університет). Методика IMT: підвищення ефективності маркетингових комунікацій / Т. Окландер, І. Окландер> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 57-60 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Економіка Экономика Маркетинг Україна Украина Кл.слова (ненормовані): методика IMT -- маркетингові комунікації -- маркетингові ризики -- результативність реклами -- ефективність реклами -- економічна теорія -- економічне моделювання -- рекламна кампанія -- комунікативна компанія -- маркетингові комунікації -- маркетингові ризики -- результативность рекламы -- эффективность рекламы -- экономическая теория -- экономическое моделирование -- рекламная кампания -- коммуникативная кампания -- маркетинговые риски Анотація: Запропоновано методику ІМТ як інструмент розробки комунікативної стратегії, вибору адекватних рекламних носіїв, кількісної оцінки результативності комунікативного впливу на потенційних покупців. Методика ІМТ має таки переваги: ефективність маркетингових комунікацій може визначатися як при здійсненні комунікативного впливу, так і після його закінчення; враховуються тільки ті зміни обсягів продажів, які пов'язані з проведенням комунікативної кампанії; висока достовірність отриманої інформації. Дод.точки доступу: Окландер, Ігор (кандидат економічних наук) |