Тарутіна, Зінаїда.
    Значення природознавчої основи психолого-педагогічної складової сучасної вищої освіти / З. Тарутіна // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 1. - С. 79-84. - Бібліогр.: 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.35
Рубрики: Психология личности
   Психологія особистості

   Мислення педагогічне

Кл.слова (ненормовані):
головний мозок -- головной мозг -- педагогічне мислення -- кора мозку -- кора мозга -- нейрони -- синапси -- незалежність мозку -- независимость мозга -- нові клітини -- новые клетки -- результативна освіта -- результативное образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- сознание и психика -- педагогическое мышление
Анотація: Наведено новітні результати дослідження процесів мислення і пізнання на молекулярно-генетичному рівні, що є теоретичною підставою для практичної роботи людини над своєю свідомістю. З відкриттів випливають рекомендації для навчального процесу, зокрема, створення умов, які сприяють утворенню нових мозкових клітин, врахування того факту, що осмислене ставлення людини до сьогодення програмує на клітинному рівні її майбутнє та ін.