Лобова, О. М. (кандидат економічних наук; асистент кафедри страхування, банківської справи та ризик-менеджменту).
    Теоретичні основи маркетингової діяльності страхової компанії [Текст] / О. М. Лобова, А. Є. Анікеєнко // Інвестиції: Практика та досвід : Аналіз. Прогнози. Коментар. - 2017. - № 6. - С. 62-67 : табл.; 2-рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.271
Рубрики: Економіка
   Страхування

   Экономика

   Страхование

Кл.слова (ненормовані):
страховий маркетинг -- страховой маркетинг -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- страхові компанії -- страховые компании -- прибутковість -- прибыльность -- конкуренція -- конкуренция -- реалізація страхового продукту -- реализация страхового продукта -- канали реалізації -- каналы реализации
Анотація: Визначено теоретичні основи маркетингової діяльності страхової компанії. З'ясовано сутність страхового маркетингу та охарактеризовано етапи процесу впровадження маркетингу в діяльність страхових компаній. Встановлено показники що необхідні для оцінки маркетингового стану компанії. Досліджено прибутковості різних видів страхових послуг 2-х провідних страхових компаній України. Охарактеризовано структуру придбання страхового полісу за допомогою методів кількісного вимірювання. Узагальнено методи реалізації страхових продуктів.


Дод.точки доступу:
Анікеєнко, А. Є. (магістр )