Болтівець, С. (доктор психологічних гаук; професор; заступник директора з науково-експериментальної та організаційної роботи Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України). Самосвідомість особистості у саморусі людства / С. Болтівець> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 7. - С. 77-80. - (Книжкова полиця). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ Рец. на Боришевський М. Й. Особистість у вимірах самосвідомості : монографія / М. Й. Боришевський. - Суми: Видавничий будинок "Еллада", 2012.-608 с.
Загальна психологія Кл.слова (ненормовані): монографії -- монографии -- духовність -- духовность -- свідомість -- сознание -- підсвідомість -- подсознание -- духовне самовдосконалення особистості -- духовное самосовершенствование личности -- духовний розвиток -- духовное развитие -- соціалізація -- социализация Анотація: Про вихід в світ нової об'ємної монографії М. Й. Боришевського. Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Дод.точки доступу: Боришевський, Мирослав Йосипович (член-кореспондент НАПН України; завідувач лабораторії психології особистості імені П. Чамати Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України) \о нем\ |
Окландер, Михайло (доктор економічних наук; професор). Нейромаркетинг - теорія та практика впливу на підсвідомість споживача / М. Окландер, Ю. Губарєва> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 11. - С. 59-62 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Економіка Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): нейромаркетинг -- психотерапевтичні дослідження мозку -- вплив на поведінку споживачів -- споживча поведінка -- поведінка споживачів -- мотиви поведінки споживача -- аромамаркетинг -- аудіомаркетинг -- аудиомаркетинг -- психологія кольору -- психология цвета -- психотерапевтические исследования мозга -- влияние на поведение потребителей -- потребительское поведение -- поведение потребителей -- мотивы поведения потребителей Анотація: Визначено сутність нейромаркетингу, специфіка якого полягає у використанні психотерапевтичних досліджень мозку для здійснення впливу на поведінку споживачів. Виділено наступні розділи нейромаркетингу: маркетингові дослідження з визначенням реакцій мозку; аромамаркетинг; аудіомаркетинг; психологія кольору. Систематизовано прогресивний світовий досвід для використання українськими підприємствами. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економіст_2014_11\16.pdf Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Губарєва, Юлія (керівник відділу реклами) |