Рибалка, Валентин Васильович (доктор психологічних наук; професор; головний науковий співробітник відділу педагогічної психології і психології праці Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук України; м. Київ). Визначення особистості та суспільно-особистісна орієнтація професійної підготовки й інтелектуальної праці психологів і педагогів / В. В. Рибалка> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1. - С. 57-69. - Бібліогр. в кінці ст. 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Психология личности Психологія особистості Кл.слова (ненормовані): категорії особистості -- контентно-частотний аналіз визначень особистості -- атрибутивна формула особистості -- персонологічний інтелект -- психолого-педагогічна робота -- категории личности -- контентно-частотный анализ определений личности -- атрибутивная формула личности -- персонологический интеллект -- психолого-педагогическая работа -- особистісна орієнтація -- личностная ориентация -- суспільність особистості -- общественность личности -- креативність особистості -- креативность личности -- гуманізм особистості -- гуманизм личности -- рефлексивність особистості -- рефлексивность личности -- духовність особистості -- духовность личности -- антиномічність особистості -- антиномичность личности -- персонологічне мислення -- персонологическое мышление Анотація: Простежено формування інтелектуальної мотиваційно-змістової установки на сприйняття і розуміння людини як особистості під час контент-аналізування існуючих у вітчизняній науці визначень особистості з формально-логічної точки зору. Подано результати контентно-частотного аналізування визначення категорії особистості, яка утворюється структурною ієрархією низки головних атрибутивних категорій і понять; розроблено сукупну атрибутивну формулу особистості та відповідну до неї характеристику перрсонологічного інтелекту філософів, психологів і педагогів. |
Сущенко, Олена (директор). Вони - інші! Соціальна інтеграція дітей з обмеженими можливостями здоров'я [Текст] / О. Сущенко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 6. - С. 10-12 : фот.цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Дошкільна педагогіка Образование. Педагогика Дошкольная педагогика Кл.слова (ненормовані): медична реабілітація -- спеціальна освіта -- співпраця фахівців -- соціальні проекти -- фестивалі дитячої творчості -- театральні фестивалі -- фотопроекти -- фотографічні картини -- психолого-педагогічна робота -- консультативно-діагностична допомога -- інформаційно-просвітницька допомога -- соціальна інтеграція -- діти-інваліди -- діти з особливими потребами -- аутизм -- медицинская реабилитация -- специальное образование -- сотрудничество специалистов -- социальные проекти -- фестивали детского творчества -- театральные фестивали -- фотопроекты -- фотографические картины -- психолого-педагогическая работа -- консультативно-диагностическая помощь -- информационно-просветительская помощь -- социальная интеграция -- дети-инвалиды -- дети с особыми потребностями -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные учреждения -- дошкільна інклюзивна освіта -- дошкольное инклюзивное образование Анотація: Розповідається про дітей з особливими потребами здоров'я, їх соціальну адаптацію. Утримувачі документа: НБ МДУ Дод.точки доступу: Кармазіна, Наталія (фотохудожник) \о ней\; Манжелей, Юлія \о ней\; Фото грані, соціальний проект \о произв.\; Розмай, фестиваль дитячої творчості \о нем\Єднання світів, фотопроект \о нем\; Веселка, обласний інтеграційний театральний фестиваль людей з функціональними обмеженнями \о нем\; Де живе душа твоя?, фотовиставка \о нем\; Сумський обласний центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів \о нем\ |