Максимов, Микола (кандидат психологічних наук; викладач). Роль шкільної психологічної служби у розкритті творчого потенціалу дитини / М. Максимов> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 58-61. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- гімназії -- гимназии -- досвід гімназій -- опыт гимназий -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- психологічні служби шкіл -- психологические службы школ -- творчий потенціал учнів -- творческий потенциал учеников -- розкриття творчого потенціалу учнів -- раскрытие творческого потенциала учеников -- почуття страху -- чувство страха -- рівень страху -- уровень страха -- соціально дезадаптована поведінка -- социально дезадаптиованноле поведение -- психолого-педагогічний моніторинг -- психолого-педагогический мониторинг -- психологічна корекція -- психологическая коррекция -- психокорекційна робота -- психокоррекционная работа -- потенційні можливості дитини -- потенциальные возможности ребенка -- психологическое развитие -- психологічний розвиток Анотація: Представлено досвід роботи психолгічної служби гімназії "Міленіум" №318 щодо створеня умов для розкриття творчого потенціалу дитини. Розглянуто етапи реалізації цього завдання і форми психологічної допомоги, які застосовуються в гімназії. Доведено, що зміна учнем позиції пасивного виконавця вказівок дорослого на позицію суб'єкта діяльності сприяє формуванню в нього відповідального ставлення до навчання. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Міленіум, гімназія № 318 \о ней\ |
Наровлянська, Марина (практичний психолог; психолог-методист; науковий кореспондент). Розв'язання проблеми обдарованості в умовах сучасної гімназії / М. Наровлянська, О. Бабкіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 54-57. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика виховання Образование. Педагогика Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- гімназії -- гимназии -- обдарованість -- одаренность -- проблема обдарованості -- проблема одаренности -- досвід гімназій -- опыт гимназий -- психологічні служби шкіл -- психологические службы школ -- напрями роботи психологічних служб -- направления работы психологических служб -- концепції обдарованості -- концепции одаренности Анотація: Розглянуто різні погляди на проблему обдарованості. Розкрито підходи до розв'язання означеної проблеми, на яких базується діяльність педагогічного колективу гімназії "Міленіум" №318. Особливу увагу приділено основним напрямам роботи психолгічної служби з обдарованими дітьми різних вікових груп. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Бабкіна, Олена (учитель-методист; заступник директора з навчально-виховної роботи); Гальтон, Фрэнсис (психолог ; 1822 - 1911); Гильфорд, Дж. \о нем\; Рензулли, Дж. \о нем\; Міленіум, гімназія № 318 \о ней\ |