Озерський, І. (кандидат юридичних наук; доцент кафедри теорії прокурорської діяльності та кримінального процесу Національної академії прокуратури України). Окремі питання професійної компетенції психолога органів прокуратури / І. Озерський> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 10. - С. 30-33. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Право Прокуратура Кл.слова (ненормовані): правоохоронна система -- судові органи -- органи прокуратури -- психолог органів прокуратури -- юридична психологія -- професійна компетенція психологів -- практична психологія -- психологічні служби -- функції практичних психологів -- організація служби психологічного забезпечення -- служби психологічного забезпечення -- нормування праці психологів -- професійна етика -- правоохранительная система -- судебные органы -- органы прокуратуры -- юридическая психология -- профессиональная компетенция психологов -- практическая психология -- психологические службы -- функции практических психологов -- организация службы психологического обеспечения -- нормирование труда психологов -- профессиональная этика Анотація: Досліджено складові професійної компетенції психологів органів прокуратури, а саме: професійні цінності, функції, норми професійної етики, нормування праці. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Максимова, Наталія (доктор психологічних наук; професор Київського університету імені Тараса Шевченка; керівник психологічної служби спеціалізованої школи № 318 м. Києва). Впровадження психологічних технологій у навчально-виховному процесі (за результатами десятирічного експерименту) / Н. Максимова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 46-50 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Теорія і методика виховання Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): навчально-виховний процес -- загальноосвітні навчальні заклади -- психологічні служби -- психологічна діагностика -- діагностична робота -- моніторинг розвитку особистості -- форми фіксації отриманих результатів -- творчі здібності учнів -- інтегральні показники креативності -- рівні розвитку дітей -- учебно-воспитательный процесс -- общеобразовательные учебные заведения -- психологические службы -- психологическая диагностика -- диагностическая работа -- мониторинг развития личности -- формы фиксации полученных результатов -- творческие способности учеников -- интегрированные показатели креативности -- уровни развития детей Анотація: Про досвід школи № 318 м. Києва в організації інноваційного навчально-виховного процесу у психологізації діяльності педагогічного колективу. Про експеримент "Психологічні аспекти розвитку творчого потенціалу дітей в ході експериментальної педагогічної програми". Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Шавровська, Наталія (кандидат психологічних наук; доцент кафедри психології психологічного факультету). Підготовка практичних психологів для закладів освіти / Н. Шавровська, Л. Смалиус> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 10. - С. 59-63. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): практична психологія -- практическая психология -- підготовка практичних психологів -- подготовка рпактических психологов -- психологічні служби -- психологические службы -- практичні психологі -- практические психологи -- форми роботи психологів -- формы работы психологов -- психолог навчального закладу -- психолог учебного заведения -- професійна діяльність психологів -- профессиональная деятельность психолога Анотація: Представлено модель трирівневої підготовки майбутніх практичних психологів, застосування якої дасть змогу здійснювати у процесі навчання професійний вибір і поглиблювати професійну орієнтацію студентів; системно викладати основи наукової і практичної психології; формувати професійно значущі риси, особливості та навички практичної роботи спеціаліста. Визначено завдання, напрями і основні форми роботи психологів у закладах освіти. Дод.точки доступу: Смалиус, Людмила (старший викладач кафедри психології психологічного факультету) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Балягіна, Ірина (заступник проректора з виховної роботи Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана). Адаптація студентської молоді до навчання та духовно-культурного середовища університету як шлях формування корпоративної культури / І. Балягіна, О. Бойчук> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 1. - С. 112-116
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- університети -- университеты -- студентська молодь -- студенческая молодежь -- корпоративна культура -- корпоративная культура -- адаптація студентської молоді -- адаптация студенческой молодежи -- психологічні служби -- психологические службы -- інститут кураторства -- институт кураторства Анотація: Розглядаються дидактичні та соціальні аспекти адаптації студентської молоді до навчання у ВНЗ, роль кураторів, психологічної служби університету у формуванні корпоративної культури. Перейти к внешнему ресурсу: Адаптація студентської молоді Дод.точки доступу: Бойчук, Олена (керівник психологічної служби Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана); Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Медвідь, Надія (асистент кафедри психології, педагогіки і права Національного університету "Львівська політехніка"; магістр з управління навчальним закладом). Психологічна служба як механізм забезпечення ефективності оцінювання керівного персоналу у сфері державного управління / Н. Медвідь> // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 4. - С. 50-55 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Право Адміністративне право Административное право Кл.слова (ненормовані): державна служба -- государственная служба -- державні службовці -- государственные служащие -- психологічні служби -- психологические службы -- цілі психологічних служб -- цели психологических служб -- державне управління -- государственное управление -- керівний персонал -- руководящий персонал -- керивники -- руководители -- оцінювання персоналу -- оценивание персонала -- психологічна оцінка -- психологическая оценка -- рівень психологічних знань -- уровень психологических знаний Анотація: Розкрито сутність психологічної служби, зокрема як механізму забезпечення ефективності оцінювання керівного персоналу у сфері державного управління і доведено необхідність її створення в органах влади. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Максимова, Наталія (доктор психологічних наук; професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка). Роль школи у формуванні позитивних дитячо-батьківських стосунків у родині / Н. Максимова, Л. Порох> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 4/5. - С. 64-68. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика виховання Образование. Педагогика Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): стосунки у родині -- отношения в семье -- виховання дітей -- воспитание детей -- робота з батьками -- работа с родителями -- проблемні діти -- проблемные дети -- фізичні покарання -- физические наказания -- обмеження санкцій -- ограничение санкций -- психологічні служби -- психологические службы -- принципи спілкування -- принципы общения -- дитячо-батьківські стосунки -- детско-родительские отношения -- метод наслідків -- метод последствий -- передавання відповідальності -- передача ответственности -- тренінгові заняття -- тренинговые занятия -- досвід шкіл -- опыт школ Анотація: Розкрито досвід роботи педагогічного колективу та психологічної служби гімназії "Міленіум" № 318, яка спрямована на підвищення рівня психологіно-педагогічної обізнаності батьків учнів, їх педагогічної культури з метою формування позитивних дитячо-батьківських стосунків у сім'ї. Дод.точки доступу: Порох, Людмила (директор гімнахії "Міленіум " № 318; заслужений працівник освіти України); Міленіум, авторська експериментальна школа Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Максимова, Наталія (доктор психологічних наук; професор). Позитивний клімат у сім'ї як запорука успішного формування особистості дитини / Н. Максимова, Л. Порох> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 44-49. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика виховання Образование. Педагогика Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): виховний процес -- воспитательный процесс -- сімейне виховання -- семейное воспитание -- психолого-педагогічна грамотність батьків -- психолого-педагогическая грамотность родителей -- формування особистості -- формирование личности -- психологічні служби -- психологические службы -- самодіагностика -- самодиагностика -- хібний тип виховання -- неправильный тип воспитания -- наукові погляди -- научные взгляды -- концепція індивідуальної психології -- концепция индивидуальной психологии -- формування захисних механізмів особистості -- формирование защитных механизмов личности -- поведінковий підхід -- поведенческий подход -- трансактивний аналіз -- трансактивный анализ -- теорія трансактивного аналізу -- теория трансактивного анализа -- типи виховання -- типы воспитания -- гіперпротекція -- гиперпротекция -- гіпопротекція -- гипопротекция -- неконгруентність у спілкуванні -- альтернуюче виховання Анотація: Розглянуто проблему впливу особливостей сімейного виховання на формування особистості дитини. Проаналізовано концепції гуманистичної психології, в яких важливе значення в особистісному розвитку дитини відводиться дитячо-батьківським стосункам. наголошено на ролі шкільної психологічної служби в профілактиці сімейних негараздів, корекції сімейного виховання та підвищенні рівня психолого-педагогічної грамотності батьків. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Порох, Людмила; Адлер, Альфред (психолог ; 1870-1937) \о нем\; Фрейд, З. (австрийский психиатр; психолог ; 1856-1939) \о нем\; Берн, Э. (психотерапевт) \о нем\ |
Кияновський, Артем (кандидат педагогічних наук; директор). Школа гуманітарної праці: основні напрями освітньої діяльності / А. Кияновський> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 3-7. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): експериментальна діяльність -- экспериментальная деятельность -- науково-методична робота -- научно-метоическая работа -- школа молодого фахівця -- школа молодого специалиста -- бібліотечно-інформаційний центр -- библиотечно-информационный центр -- психологічні служби -- психологические службы -- навчально-виховні комплекси -- учебно-воспитательные комплексы -- структура НВК -- структура УВК -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- освітня діяльність НВК -- образовательная деятельность УВК Анотація: Розкриваються зміст та основні напрями діяльності НВК "Школа гуманітарної праці". Обгрунтовується, що високі результати навчальної діяльності та значний рівень професіалізму педагогів забезпечено шляхом створення сприятливого освітнього середовища. Дод.точки доступу: НВК "Школа гуманітарної праці" \о нем\; Школа гуманітарної праці, навчально-виховний комплекс \о нем\ |
Дічек, Н. П. Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні / Н. П. Дічек> // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 2. - С. 74-82. - Література : 22 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Психология, 1990-ті - нач. 2000-х гг. Кл.слова (ненормовані): гуманизация образования -- гуманізація освіти -- индивидуализация обучения -- індивідуалізація навчання -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- практическая психология -- практична психологія -- психологические службы -- диференціація освіти -- дифференциация образования -- психологічні служби -- засоби практичної психології -- средства практической психологии -- шкільна психологічна служба -- шкільні психологи -- школьная психологическая служба -- школьные психологи Анотація: У контексті висвітлення шляхів гуманізації шкільної освіти у період розбудови незалежної держави в Україні (1990-ті - початок 2000-х рр.) розкрито малодосліджений аспект - розширення потенціалу застосування індивідуалізації й диференціації навчально-виховного процесу засобами практичної психології. Відображено початкові кроки організації й діяльності інноноваційної на той час психологічної служби в освіті країни. Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Педагогіка і психологія_2017_2\9.pdf |