Капранова, Галина (учитель біології; спеціаліст вищої категорії СЗШ №15 м. Алчевска Луганскої області).
    Формування здібностей особистості старшокласників : на прикладі уроку з біології в 9 класі / Г. Капранова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 56-59 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
старші класи -- процес навчання -- розумовий розвиток старшокласника -- розвиток особистості старшокласника -- учбові предмети -- методика викладання -- біологія -- план-схема уроку -- старшие классы -- процесс обучения -- умственное развитие старшеклассника -- развитие личности старшеклассника -- учебные предметы -- методика преподавания -- биология -- план-схема урока
Анотація: Аналізуються дослідницькі прийоми і методи, що сприяють активізації процесу навчання, поглибленню інтересу учнів до пізнавальної та творчої діяльності. Пропонується розробка уроку біології для 9-го класу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Стукало, Наталія (асистент кафелри педагогіки, психології і методики навчання фізики і математики Чернігівського державного педагогічного універсітету імені Т.Г. Шевченка).
    Виховання культури мислення та його розвиток у процесі навчання математики : з історії Київського фізико-математичного товариства: кінець ХІХ - початок ХХ ст. / Н. Стукало // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 55-61 : формулы. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти, 19 ст. кін.
   История образования, 20 ст. поч.

   Україна
    Київ

Кл.слова (ненормовані):
культура мислення -- навчання математики -- процес навчання -- виховання культури мислення -- шкільна математика -- фізико-математичні товариства -- аналітичний метод доведення -- синтетичний метод доведення -- доведення теорем -- культура мышления -- обучение математике -- процесс обучения -- воспитание культуры мышления -- школьная математика -- физико-математические общества -- аналитический метод доказывания -- синтетический метод доказывания -- доказывание теорем
Анотація: Висвітлюються погляди діячів Київського фізико-математичного товариства (1890-1919 р.) К.М. Щербини, В.П. Єрмакова, М.П. Соколова, М.М. Володкевича, Е.К. Шпачинського на виховання в учнів характерних якостей мислення та на сприяння його розвитку засобами розв'язання математичних задач, формування понять доведення теорем. З'ясовується значення математичних підходів та рекомендацій учених для навчання математики в сучасній загальноосвітній школі.


Дод.точки доступу:
Киъвське фызико-математичне товариство \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Полонська, Т. К.
    Питання допрофільного навчання іноземної мови учнів загальноосвітніх навчальних закладів у педагогічній теорії та практиці / Т. К. Полонська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 99-110. - Бібліографія : С.109-110 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
допрофильное обучение -- допрофільне навчання -- загальноосвітні школи -- зарубежное образование -- зарубежный опыт образования -- зарубіжна освіта -- зарубіжний досвід освіти -- методика викладання іноземних мов в школі -- методика преподавания иностранных языков -- навчання іноземної мови -- обучение иностранным языкам -- общеобразовательные школы -- профильное обучение -- профільне навчання -- процес навчання -- процесс обучения -- результативність навчання -- результативность обучения -- старша школа -- старшая школа -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Проблему допрофільного навчання іноземній мові розглянуто у вітчизняній та зарубіжній теорії і практиці. Використання зарубіжного досвіду різних країн має позитивний вплив на введення допрофільної підготовки і на результативність профільного навчання в старших класах. Щодо введення допрофільної підготовки з іноземної мови у вітчизняних школах, то за часом воно збігається з організацією такої підготовки з інших навчальних предметів. Варто зауважити, що деяку роботу з допрофільного навчання іноземної мови окремі вітчизняні ЗНЗ почали проводити самостійно на основі рекомендацій російських учених і практичного досвіду вчителів іноземних мов задовго до введення допрофільної підготовки МОН України.





    Буринська, Н. М.
    Складання завдань у процесі навчання як педагогічна проблема / Н. М. Буринська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 5-14. - Бібліографія : С.13-14 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дидактика -- методика викладання хімії -- методика навчання -- методика навчання хімії -- методика обучения -- методика обучения химии -- методика преподавания химии -- навчальні завдання -- навчально-пізнавальна діяльність -- навчально-пізнавальна діяльність учнів -- процес навчання -- процесс обучения -- учебно-познавательная деятельность -- учебно-познавательная деятельность учеников -- учебные задания -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Обгрунтована наявність в педагогічній науці проблеми складання завдань в процесі навчання. На прикладі вивчення хімії розроблена структурно-логічна схема складання завдань, а також методичні підходи до її реалізації. Звертається увага на деякі застереження й побажання до методики складання завдань у процесі навчання.





    Матяш, Надія (провідний науковий співробітник лабораторії хімічної і біологічної освіти інституту педагогіки НАПН України).
    Кореляційний підхід до створення методичної системи навчання біології / Н. Матяш // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 33-36. - Библиогр. в конце ст. - 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
кореляційний підхід -- корреляционній подход -- методична система -- методическая система -- навчання біології -- обучение биологии -- учбові предмети -- учебные предметы -- біологія -- биология -- складові процессу навчання -- составные процесса обучения -- процесс навчання -- процесс обучения
Анотація: Розкрито особливості застосування кореляційного підходу до створення методичної системи навчання біології, проаналізовано сутність таких поніть, як "кореляційний підхід", "методика навчання", "системний підхід", "процес навчання".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Задорожній, Андрій (аспірант Кіровоградського державного педагогічного університету).
    Моделювання ціннісно-смислової картини молодшого щколяра: пошук підходів / А. Задорожній // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 60-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
ціннісно-смислова картина -- ценностно-смысловая картина -- молодші школяри -- младшие школьники -- принципи моделювання -- принципы моделирования -- загальнолюдські цінності -- общечеловеческие ценности -- пізнавальна активність учнів -- познавательная активность учеников -- теоретична модель -- теоретическая модель -- процесс навчання -- процесс обучения -- виховний процес -- воспитательный процесс
Анотація: Аналізуються основні наукові положення про сутність ціннісно-смислової картини світу молодшого школяра, її формування в процесі пізнавальної діяльності і визначаються основні методологічні підходи та принципи моделювання структури цієї властивості у молодших школярів у процесі навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Секіріна, Валентина (вчитель світової літератури; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методис; відмінник освіти України).
    Дослідницько-пошукова робота учнів у процесі вивчення світової літератури / В. Секіріна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 71-73. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
світова література -- мировая литература -- дослідницько-пошукова робота -- исследовательско-поисковая работа -- процес навчання -- процесс обучения -- зарубіжна література -- зарубежная литература -- навчальний процес -- учебный процесс -- учбові предмети -- учебные предметы
Анотація: Про самостійну пошукову дослідницьку діяльність учня у процесі вивчення зарубіжної літератури.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Плахотник, Василь (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогіки НАПН України).
    Інтеграція методичної системи в загальну теорію систем / Василь Плахотник // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 66-69. - Бібліографія : С.69 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
загальна теорія систем -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методическая система -- методична система -- методология педагогики -- методологія педагогики -- общая теория систем -- процесс навчання -- процесс обучения -- учитель - ученик -- учитель - учень -- учитель и ученик
Анотація: Розглянуто проблему інтеграції методичної системи в загальну теорію систем. Аналізуються елементи методичної системи і доводиться, що процес навчання - це процес взаємодії методичної системи з найближчим середовищем, тобто системою "учитель - учень".





    Донченко, Тамара (доктор педагогічних наук; професор Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова).
    Мета навчання української мови як системне утворення та шляхи її реалізації / Тамара Донченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 2-6. - Бібліографія : С.6 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів -- воспитание учеников -- мета навчання -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- навчальний процес -- процесс обучения -- украинский язык -- українська мова -- цели обучения
Анотація: У статті розглянуто актуальні проблеми підвищення ефективності навчального процесу з української мови, а саме: досягнення цілей навчання, виховання і розвитку на основі системного підходу.



   656.2
   С 56


    Ремигайло, О. А.
    Приоритеты в развитии новых информационных технологий в образовании / О. А. Ремигайло // Современные информационные технологии на транспорте, в промышленности и образовании : тез. Междунар. науч.-практ. конф. (12.05.2011-13.05.2011) / М-во инфраструктуры Украины, Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта им. академика В.Лазаряна, Восточный научный центр транспортной академии Украины. - Днепропетровск, 2011. - С. 110
УДК
Рубрики: Информационные технологии
   Образование

   Інформаційні технології

   Освіта

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КІМ -- информационные технологии -- информационное пространство -- образовательные системы -- процесс обучения -- інформаційні технології -- інформаційний простір -- освітні системи -- процес навчання

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Слесик, Катерина (кандидат педагогічних наук; завідувач кафедри методики суспільно-гуманітарних дисциплін КВНЗ "Харківська академія неперервної освіти").
    Розвиток етичної культури учнів основної школи в процесі навчання гуманітарних предметів як дидактична категорія / К. Слесик // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 11. - С. 10-13. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
етична культура учнів -- этическая культура учащихся -- навчальний процес -- учебный процесс -- процес навчання -- процесс обучения -- гуманітарні предмети -- гуманитарные предметы -- дидактичні категорії -- дидактические категории -- основна школа -- основная школа -- моральний розвиток -- моральное развитие -- моральне виховання -- моральное воспитание -- учебные предметы -- учбові предмети
Анотація: Розглянуто дифініції основних понять, що стосуються проблеми формування етичної культури учнів основної школи в процесі навчання гуманітарних предметів, обгрунтовано необхідність використання системи предметів гуманітарного блоку з метою вирішення завдань дослідження.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Погосян, Т. В.
    Пошуково-дослідницька робота студентів - засіб самостійного набуття знань / Т. В. Погосян // Безпека життєдіяльності. - 2011. - № 12. - С. 29-30. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
дослідницько-пошукова робота -- исследовательско-поисковая работа -- процес навчання -- процесс обучения -- навчальний процес -- учебный процесс -- самостоятельная работа студентов -- самостійна робота студентів -- метод Case-study


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Макаренко, Ірина (аспірант Криворізького державного педагогічного університету).
    Моніторинг якості процесу навчання як засіб поліпшення підготовки старшокласників до зовнішнього незалежного оцінювання / І. Макаренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 28-32 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- процесс навчання -- процесс обучения -- старшокласники -- старшеклассники -- якість процесу навчання -- качество процесса обучения -- моніторинг якості -- мониторинг качества -- педагогічний моніторинг -- педагогический мониторинг -- дидактичні умови моніторингу -- дидактические условия мониторинга -- внешнее независимое оценивание -- зовнішнє незалежне оцінювання
Анотація: Розглядається моніторинг якості процесу навчання як засіб поліпшення стану підготовки старшокласників до зовнішнього незалежного оцінювання. Визначено та охарактеризовано дидактичні умови моніторингу якості процесу навчання старшокласників.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Забалевський, Юрій (кандидат педагогічних наук; доцент; заступник директора інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України).
    Управління порцесом професійного зростання вчителя / Ю. Забалевський // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 4/5. - С. 52-58. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інноваційні освтні процеси -- инновационные образовательные процессы -- інноваційна педагогічна діяльність -- инновационная педагогическая деятельность -- професійні знання -- профессиональные знания -- професійне зростання -- профессиональный рост -- управління процесом професійного зростання -- управление процессом профессионального роста -- процес навчання -- процесс обучения -- зміст управління -- содержание управления -- реформування освіти -- реформирование образования
Анотація: Розглянуто особливості управління процесом професійного зростання вчителів, розкрито роль інноваційної педагогічної діяльності та визначено ефективні форми роботи і підвищення фахової майстерності вчителів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


   06
   П 54


    Демин, Г. К.
    Дискретные потери информации при общении / Г. К. Демин, Ю. Г. Креймер, С. В. Антипенко // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури : зб. наук. праць. - 2011. - № 1-2. - С. 57-63. - Библиогр. в конце ст. : 11 назв.
УДК
ББК Ч448.024
Рубрики: Высшее образование--Процесс обучения--Проблемы
   Вища освіта--Процес навчання--Проблеми

Кл.слова (ненормовані):
Общение -- Спілкування -- Обучение -- Навчання -- Коммуникативная сторона обучения -- Комунікативна сторона навчання -- Интерактивная сторона обучения -- Інтерактивна сторона навчання -- Барьеры коммуникации -- Бар'єри комунікації -- Рекомендации -- Рекомендації -- Спор -- Суперечка -- Дискуссия -- Дискусія -- Вища освіта -- Вища освіта -- Процесс обучения -- Процес навчання -- Проблеми -- Проблемы


Дод.точки доступу:
Креймер, Ю. Г.; Антипенко, С. В.


74.580.2
Ш 90


    Штефан, Людмила Володимирівна.
    Активізація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів за допомогою ділових ігор / Л. В. Штефан, О. О. Романовська // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2012. - № 3. - С. 60-68. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв. - 2 табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.2 + 74.590.25
Рубрики: Труды УИПА
   Активизация познавательной деятельности студентов вузов

   Активізація пізнавальної діяльності студентів ВНЗ

   Деловые игры

   Ділові ігри

Кл.слова (ненормовані):
инженеры-педагоги -- деловые игры -- учебно-познавательная деятельность -- активность студентов -- процесс обучения -- подготовка специалистов -- інженери-педагоги -- ділові ігри -- навчально-пізнавальна діяльність -- активність студентів -- процес навчання -- підготовка фахівців -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Розглянуто ділові ігри як один із засобів активізації навчання. Описано етапи ділових ігор та особливості їх застосування у вищих інженерно-педагогічних навчальних закладах.


Дод.точки доступу:
Романовська, Олена Олександрівна




    Десятов, Дмитро (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри суспільствознавчої освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Використання веб-квесту як методу розвитку дослідницьких умінь учнів у процесі навчання історії [Текст] / Д. Десятов // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2012. - № 9. - С. 22-25 : рис. - Библиогр.: с. 25. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
процес навчання -- інтернет -- методика навчання історії -- мережеві технології -- комп`ютери у навчанні історії -- метод проектів -- програмно-педагогічні засоби -- метод веб-квесту -- структура веб-квесту -- види веб-квесту -- веб-квест -- модель веб-квеста -- інноваційні методи навчання -- міжпредметний веб-квест -- інтерактивні методи навчання -- процесс обучения -- интернет -- методика преподавания истории -- сетевые технологии -- компьютеры в обученни истории -- метод проектов -- програмно-педагогические способы -- метод веб-квеста -- структура веб-квеста -- виды веб-квеста -- модель веб-квеста -- инновационные методы обучения -- межпредметный веб-квест -- интерактивные методы обучения
Анотація: Використання веб-квесту на уроках історії як засобу інноваційної методики.

Утримувачі документа:
ОБМ ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (13.11.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Литвиненко, Т. А. (викладач Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди).
    Безперервність освіти в приватних освітньо-наукових комплексах: історико-теоретичний аспект / Т. А. Литвиненко // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 6. - С. 65-68. - Бібліографія : С. 68 : 7 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- беспрерывное образование -- вища освіта України -- вищі навчальні заклади -- вищі навчальні заклади України -- высшее образование в Украине -- высшие учебные заведения -- высшие учебные заведения Украины -- навчальні заклади -- непрерывное образование -- образование в Украине -- образовательно-научные комплексы -- освіта в Україні -- освітньо-наукові комплекси -- приватні навчальні заклади -- приватні освітньо-наукові комплекси -- частные образовательно-научные комплексы -- процес освіти -- процесс обучения -- учебные заведения -- частные высшие учебные заведения -- частные учебные заведения
Анотація: Визначаються та розглядаються теоретико-методичні і практичні аспекти організації процесу безперервної освіти недержавними науково-освітніми комплексами в умовах становлення інформаційного громадянського суспільства незалежної України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Матяш, Надія (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник лабораторії хімічної і біологічної освіти; Інститут педагогіки НАПН України).
    Теоретичні засади систематизації інформації учнями у процесі навчання біології / Н. Матяш // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 35-39 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- учебные предметы -- біологія -- биология -- методика викладання біології -- методика преподавания биологии -- систематизація навчальної інформації -- систематизация учебной информации -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- процес навчання -- процесс обучения -- інформаційно-навчальне середовище -- информационно-учебная среда -- засвоєння навчальної інформації -- усвоение учебной информации -- інформаційні теорії емоцій -- информационные теории эмоций -- нейробіологічні концепції -- нейробиологические концепции -- семантична теорія інформації -- семантическая теория информации -- рівні формування інформаційної основи діяльності -- уровни формирования информационной основы деятельности -- сенсорно-перцептивний рівень -- сенсорно-перцептивный уровень -- когнитивний рівень -- когнитивный уровень -- образно-оперативний рівень -- образно-оперативный уровень
Анотація: Розкрито окремі теоретичні засади систематизації інформації учнем у процесі навчання біології. Доведено, що ефективність процесу засвоєння навчальної інформації та її систематизації школярами зростає, якщо враховувати положення нейробіологічної концепції І. Кучерова, результати нейролінгвістичних досліджень О. Лурія та його послідовників, положення семантичної теорії інформації Ю. Шрейдера, інформаційної теорії емоцій Г. Драйдена, Д. Вос, К. Ровз, П. Симонова, а також інформаційної основи діяльності В. Шадрикова.


Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Кучеров, І. С. (український фізіолог) \о нем\; Симонов, Павел Васильевич (физиолог ; 1926-) \о нем\; Шрейдер, Ю. М. (кандидат технических наук) \о нем\




    Severina, N. (кандидат педагогических наук; Университет Монтень Бордо; Франция).
    Comparative analysis of features of systems of higher education of Ukraine and France / N. Severina // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - P123-129. - Библиогр. в конце ст. 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.584(4Фра)
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

    Франція

    Франция

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- Болонский процесс -- профессиональная подготовка -- процесс обучения -- образовательная среда -- воспитательная среда -- вища освіта -- Болонський процес -- професійна підготовка -- процес навчання -- освітнє середовище -- виховне середовище
Анотація: Приводится сравнительный анализ особенностей систем высших школ Украины и Франции при условии унификации европейского образования в рамках Болонского процесса.

Утримувачі документа:
НБ УІПА