Кісіль, З. Р.
    Юридичний зміст службової деліктоздатності посадової особи органів внутрішніх справ України як фактор протидії професійній деформації / З. Р. Кісіль // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2008. - № 10. - С. 23-27. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 67.7
Рубрики: Право
   Судові і правоохоронні органи в цілому

   Право

   Судебные и правоохранительные органы в целом

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
делікти -- деліктоздатність -- посадові особи -- юридична відповідальність -- органи внутрішніх справ -- правоохоронна діяльність -- професіоналізм -- професійна деформація -- деликты -- деликтоспособность -- должностные лица -- юридическая ответственность -- органы внутренних дел -- правоохранительная деятельность -- профессионализм -- професиональная деформация
Анотація: Розглядається юридичний зміст службової деліктоздатності посадової особи органів внутрішніх справ, теоретичне виявлення сутності юридичної відповідальності працівників ОВС України, її позитивного та негативного аспектів, форм реалізації її у площину практичної діяльності.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (20.01.2009р. Інв.2161ж - Б.ц.) (вільний)


Шифр: П25/2008/3/4
   Журнал

Педагогіка і психологія : вісник Академії педагогічних наук України. - К., 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2008р. № 3/4
Зміст:
Дічек, Н. П. Спадщина А. С. Макаренка - феномен світового освітньо-виховного процесу / Н. П. Дічек. - С.5-14
Музика, О. Л. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка і сучасні підходи до розвитку здібностей / О. Л. Музика. - С.15-26
Бондар, Л. С. В. О. Сухомлинський: висока духовність і професіоналізм учителя / Л. С. Бондар. - С.27-33
Постовий, В. Г. Філософія сучасної української сім'ї / В. Г. Постовий. - С.71-77
Безкоровайна, О. В. Особистість: аспекти наукового осмислення / О. В. Безкоровайна. - С.77-87
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (27.01.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)




    Бондар, Л. С.
    В. О. Сухомлинський: висока духовність і професіоналізм учителя / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія : Вісник Академіі педагогічних наук України. - 2008. - № 3/4. - С. 27-33
УДК
Рубрики: ОБРАЗОВАНИЕ
   Педагогіка

   Биографии

   ОСВІТА

   Педагогіка

   Біографії



Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В.О. (педагог) \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (30.01.2009р. Інв.2280ж - Б.ц.) (вільний)




    Білоус, Н. О. (Київ).
    Імітація рецензії / Н. О. Білоус // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2009. - № 2. - С. 208-217. - Бібліографія : С.215-217 : 38 назв
із приводу вміщеної в "Українському історичному журналі" (2008, № 5) рецензії Т.Ю. Лютої на книгу Н.О. Білоус "Київ наприкінці XV - у першій половині XVII ст. Міська влада і самоврядування" (К.: Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2008)
УДК
ББК 63.3(4Укр)4
Рубрики: Історія, 15-16 стст.
   История, 17 ст.

   Україна
    Київ

Кл.слова (ненормовані):
городская власть -- джерельна база -- етика наукова -- история местного самоуправления -- источниковедческая база -- історія місцевого самоврядування -- магдебургское право -- магдебурзьке право -- міська влада -- наукові дискуссії -- научные дискуссии -- персоналии историков -- персоналії істориків -- професіоналізм науковця -- профессионализм ученого -- рецензии -- рецензії -- этика научная
Анотація: Дискусія історика Н.О. Білоус з Т.Ю. Лютою з приводу її рецензії на книгу дослідниці з питань історії середньовічного Києва, надання Києву магдебурзького права тощо, а головне - обговорення питань професіоналізму науковця-історика в роботі з джерелами та документами, етики та принципів наукового рецензування.


Дод.точки доступу:
Білоус, Н.О. \о нем\; Люта, Т.Ю. \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (01.06.2009р. Інв.2594ж - Б.ц.) (вільний)




    Демченко, Н. І.
    Психолого-педагогічні аспекти формування професійної культури сучасних фахівців технічного профілю / Н. І. Демченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 66-74. - Бібліографія : С.73-74 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- гуманизация образования -- гуманитаризация образования -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна діяльність -- професійна культура фахівця -- професійна освіта -- професіоналізм фахівця -- профессионализм специалиста -- профессиональная деятельность -- профессиональная культура специалиста -- профессиональное образование -- психолого-педагогическая подготовка -- психолого-педагогічна підготовка -- техническое образование -- технічна освіта
Анотація: Розкриті теоретичні та методологічні аспекти формування професійної культури майбутніх спеціалістів технічного профілю, проаналізовані сутність і зміст поняття "професійна культура", стратегічні підходи до професійно-культурного становлення таких фахівців в вузах. Можна виділити чотири основні складові моделі професійної підготовки. Перша з них передбачає формування системи розвинених і гнучких професійних умінь, що забезпечують успішне виконання нових професійних завдань. Друга складова - це здатність самостійно вчитися, здобувати професійні знання, опановувати вміння й навички, нові технології, вдосконалюючи кваліфікацію. Третя складова грунтується на вимогах гуманізації й гуманітаризації освіти. . Четверта складова - це система професійних знань, умінь та навичок, які відповідають вимогам професійної діяльності, функціям і обов'язкам майбутнього фахівця, що закріплено в його кваліфікаційній характеристиці.





    Антоненко, Т. Л.
    Психологічні основи впливу ціннісно-смислової сфери на професійне становлення майбутнього фахівця / Т. Л. Антоненко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 26-36. - Бібліографія : С.35-36 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
акмеологический подход -- акмеологічний підхід -- аксиологический подход -- аксіологічний підхід -- вища освіта -- высшее образование -- духовність особистості -- духовность личности -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійне становлення -- професіоналізм фахівця -- профессионализм специалиста -- профессиональное становление -- ценности -- ценностно-смысловая сфера -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- ціннісно-смислова сфера -- цінності
Анотація: В статті розкрито сутність ціннісно-смислової сфери майбутнього спеціаліста, розглянуті акмеологічний та аксеологічний підходи щодо досконалості людини, формування людини культури, людини-професіонала. Важливим завданням психології є розвиток специфіч но людського в людині; становлення ціннісно-смислової сфери - визначальна психічна особливість юнацького віку, в якому відбувається особистісне, професійне, соціальне й духовно-практичне самовизначення; система цінностей, яку приймає майбутній фахівец ь, формує його ціннісну свідомість; найвищим рівнем ціннісно-смислового світу особистості є ідеал як"образ-взірець, як втілення того, чим може стати особистість, стимул і регулятор її розвитку".





    Погребняк, Наталія (здобувач кафедри державного будівництва Національної юридичної академії України ім. Ярослава Мудрого; м. Харків).
    Професійні кадри - запорука продуктивної діяльності апарату законодавчого органу України / Н. Погребняк // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2011. - № 1. - С. 134-137. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.400
Рубрики: Право
   Конституційне право

   Конституционное право

Кл.слова (ненормовані):
професійні кадри -- профессиональные кадры -- законодаві органи -- законодательные органы -- професіоналізм -- профессионализм -- апарат державного управління -- аппарат государственного управления
Анотація: Досліджуються особливості добору кадрів, аналізуються види працівників, визначаються основні складові професійної діяльності Апарату Верховної Ради України, проблеми правового регулювання статусу його кадрового потенціалу, формулюються висновки та пропозиції, спрямовані на їх вирішення.

Перейти к внешнему ресурсу: Професійні кадри - запорука продуктивної діяльності апарату законодавчого

Дод.точки доступу:
Верховна Рада України \о ней\; Апарат Верховної Ради України \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Мамай, Н. М. (в.о. доцента Маріупольського інституту Міжрегіональної академії управління персоналом).
    Первинна професіоналізація як етап формування соціально-трудової активності студентства у сучасних умовах / Н. М. Мамай // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 118-122. - Бібліографія: С. 121-122 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
адаптация студентов -- адаптація студентів -- инициативность как качество личности -- професійне самовизначення -- професіоналізм фахівця -- профессионализация знаний -- профессионализм специалиста -- самоопределение профессиональное -- социальная активность -- социально-профессиональный потенциал -- социально-трудовая активность -- социально-трудовая сфера -- социология молодежи -- социология профессий -- социология студенчества -- соціальна активність особи -- соціально-професійний потенціал -- соціально-трудова активність -- соціологія молоді -- соціологія професій -- соціологія студентства -- специализация -- спеціалізація -- студентська молодь -- студенческая молодежь -- студенчество -- творча активність студентів -- творческая активность студентов
Анотація: Стаття присвячена теоретичному аналізу проблеми професіоналізації особистості у сучасних складних соціально-економічних умовах. Особлива увага приділяється формуванню соціально-трудової активності студентства на етапі первинної професіоналізації.





    Щербакова, Катерина (кандидат педагогічних наук; професор; завідувач кафедри дошкільної освіти Маріупольського державного університету).
    Підготовка майбутніх вихователів до забезпечення логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку / К. Щербакова, О. Брежнєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 35-39. - Библиогр. в конце ст. - 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

    Маріуполь

    Мариуполь

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- професіоналізм педагога -- профессионализм педагога -- логіко-математичний розвиток дітей -- логико-математическое развитие детей -- університети -- университеты -- досвід університетів -- опыт университетов -- кафедри дошкільної освіти -- кафедры дошкольного образования -- навчальний курс -- учебный курс -- навчальний процес -- учебный процесс -- модель навчального процесу -- модель учебного процесса -- навчально-педагогічні ігри -- учебно-педагогические игры
Анотація: Висвітлено роль вищого навчального закладу як базової ланки освіти у формуванні професіоналізму майбутнього педагога. Розкрито значення та місце теоретико-методичної підготовки студентів. Обгрунтовується розроблена авторами модель формування готовності майбутніх вихователів до забезпечення логіко-математичного розвитку дошкільників.


Дод.точки доступу:
Брежнєва, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент; заступник завідувача кафедри дошкільної рсвіти Маріупольського державного університету); Маріупольський державний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Малахова, Олена (директор Донецького міського науково-методичного центру).
    Підвищення професійної компетентності управлінських кадрів на засадах акмеологічного підходу / О. Малахова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 52-56. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Загальна педагогіка

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна акмеологія -- педагогическая акмеология -- професіоналізм -- профессионализм -- управлінська акмеологія -- управленческая акмеология -- акмеологічні технології -- акмеологические технологии -- управлінська діяльність -- управленческая деятельность -- інтерактивні методи -- интерактивные методы -- тренінгі -- тренинги -- професійна компетентність керівника -- профессиональная компетентность руководителя
Анотація: Предоставлено акмеологічні технології, які сприяють переходу керівника навчального закладу до вищого рівня професіоналізму. Розкрито особливості результативних форм роботи з управлінськими кадрами.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Богданова, Н. О. (кандидат політичних наук; Миколаїв).
    Процес формування професійного елітного корпусу державної служби: аспекти державного менеджеризму / Н. О. Богданова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 3. - С. 119-123. - Бібліографія : С.123 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
бюрократия -- бюрократія -- государственная служба -- государственное управление -- державна служба -- державне управління -- ефективне управління -- компетентність -- компетентность -- людський капітал -- менеджери -- менеджеры -- политическая элита -- політична еліта -- професійна компетентність менеджерів -- професійна компетенція -- професіоналізм -- професіоналізм фахівця -- профессионализм -- профессиональная компетентность -- профессиональная компетентность менеджеров -- профессиональная компетенция -- социология профессионализма -- соціологія професіоналізму -- украинская элита -- українська еліта -- управленческий профессионализм -- управлінська еліта -- человеческий потенциал -- элита управленческая -- эффективное управление
Анотація: Аналізуються особливості формування елітного корпусу державної служби в Україні на сучасному етапі. Основна увага приділена проблемам становлення та розвитку політико-управлінської еліти, підвищення фахового рівня чиновницького апарату, інвес- тування у людський капітал.





    Драч, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент; заступник директора Інституту менеджменту та психології ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України).
    Особистісно орієнтований підхід до підготовки магістрів за спеціальністю "Управління навчальним закладом" / І. Драч // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 51-54. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
управлінська компетентність -- управленческая компетентность -- професіоналізм керівників -- профессионализм руководителей -- модель керівника навчального закладу -- модель руководителя учебного учреждения -- особистісно орієнтована освіта -- личностно ориентированное образование -- підготовка магістрів -- подготовка магистров -- керівник закладу освіти -- руководитель учреждения образования -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка
Анотація: Розглянуто особливості професійної діяльності сучасного керівника загальноосвітнього навчального закладу, проаналізовано використання особистісно орієнтованого підходу під час його підготовки до управління закладом освіти в нових умовах.


Дод.точки доступу:
Чернишова, Євгенія (перший проректор з науково- методичної роботи та міжнародних зв'язків Університету менеджменту освіти АПН України; кандидат педагогічних наук; доцент)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Сухоставська, Людмила (аспірант кафедри загальної педагогіки і психології Навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і культури).
    З досвіду співпраці Черкаського національного університету із Шевченківською спеціалізованою школою-інтернатом / Л. Сухоставська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 10. - С. 11-13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
школи-інтернати -- школы-интернаты -- спеціалізовані школи-інтернати -- специализированные школы-интернаты -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция -- професіоналізм учителя -- профессионализм учителя -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- співпраця школи і університету -- сотрудничество школы и интерната -- ВНЗ -- ВУЗы
Анотація: Обгрунтовано доцільність співпраці Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького із Шевченківською школою-інтернатом з поглибленим вивчанням предметів гуманітарно-естетичного профілю. Наведено приклади щодо організації спільної роботи.


Дод.точки доступу:
Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\; Шевченківська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


   67.401.213(4УКР)
   С 28


    Суббот, А. І. (професор кафедри спеціальних дисциплін та організації професійної підготовки Національного університету податкової служби України; кандидат педігогічних наук; доцент).
    Професіоналізм співробітників правоохоронних органів як фактор забезпечення безпеки їх діяльності / А. І. Суббот // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2012. - № 6. - С. 74-79. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.401.213(4УКР)
Рубрики: Право
   Административное право

   Адміністративне право

   Украина
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
безопасность правоохранительной деятельности -- безпека правоохоронної діяльності -- профессионализм -- професіоналізм -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- правоохоронні органи -- правоохранительные органы -- співробітники правоохоронних органів -- сотрудники правоохранительных органов
Анотація: Стаття розкриває сутність професіоналізму та важливість впливу даного явища на забезпечення безпеки професійної діяльності співробітників правоохоронних органів України. Увага зосереджена на визначенні поняття "професіоналізм", його складових елементах та сучасних проблемах формування.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Стецюк, Кіра (доцент кафедри історії та українознавства Луганського аграрного університету; кандидат педагогічних наук).
    Екологічна компетентність як складова професіоналіму агронома / К. Стецюк, // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 8. - С. 52-59. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- екологічна компетентність -- экологическая компетентность -- життєві компетентності -- жизненные компетентности -- професіоналізм агронома -- профессионализм агронома -- критерії професіоналізму -- критерии профессионализма
Анотація: Розглядається проблема екологічної компетентності як складової професіоналізму агронома: досліджуються поняття професіоналізму і компетентності; особливості екологічної компетентності та її роль у становленні фахівця; ключові компетентності агронома.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Корнієнко, В.
    Наукове спілкування як один із ефективних засобів підвищення професіоналізму / В. Корнієнко // Вісник Книжкової палати. - 2012. - № 7. - С. 19-21
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

Кл.слова (ненормовані):
бібліотечна справа -- комунікакції -- бібліотекознавство -- професіоналізм -- фахівці -- библиотечное дело -- коммуникации -- библиотековедение -- профессионализм -- специалисты


Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)




    Лімаренко, Олеся (слухач Національної академії державного управління при Президентові України).
    Професіоналізм державних службовців у контексті модернізації державної служби України / О. Лімаренко // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2012. - № 2. - С. 48-51. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.401
Рубрики: Право
   Адміністративне право

   Административное право

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
державна служба -- государственная служба -- державні службовці -- государственные служащие -- професійна діяльність -- профессиональная деятельность -- професіоналізм державних службовців -- профессионализм государственных служащих -- модернізація державної служби -- модернизация государственной службы -- професійне навчання -- профессиональное обучение -- управлінські кадри -- управленческие кадры -- державне управління -- государственное управление
Анотація: Досліджуються чинники, які формують професіоналізм держслужбовців, та можливості їхнього впливу на ефективність державної служби. Обгрунтовується необхідність механізму, який би сприяв підвищенню професіоналізму, урахування його при плануванні кар'єри та модернізації державного управління.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Сидоренко, Вікторія (кандидат філологічних наук; доцент кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання Донецького ОІППО).
    Феномен педагогічної майстерності вчителя в концептуальних вимірах творчої спадщини В. О. Сухомлинського / В. Сидоренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 39-43. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерність вчителя -- педагогічна діяльність -- професіоналізм вчителя -- післядипломна педагогічна освіта -- мовленнєва і мисленнєва культура вчителя -- педагогічний досвід -- педагогічна спадщина -- видатні педагоги -- педагогическое мастерство учителя -- педагогическая деятельность -- профессионализм учителя -- последипломное педагогическое образование -- разговорная и мыслительная культура учителя -- педагогическое наследие -- выдающиеся педагоги -- педагогический опыт
Анотація: Розглянуто цілісну методологічну систему В. О. Сухомлинського, спрямовану на виявлення сутнісних активів та розвиток педагогічної майстерності вчителя. Описано основні умови, необхідні для формування і вдосконалення професіоналізму педагога, охарактеризовано професійно значущі здібності, якості й властивості, уміння та навички вчителя-майстра. Проаналізовано пріоритетні напрями діяльності В. О. Сухомлинського, що відповідають оновленій освітній парадигмі.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\


74.58ц
К 64


    Кононова, А. А.
    Профессиональные и образовательные стандарты как необходимое условие подготовки специалистов / А. А. Кононова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2012. - № 3. - С. 55-59. - Библиогр. в конце ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58ц
Рубрики: Стандарты профессионального образования
   Стандарти професійної освіти

Кл.слова (ненормовані):
підготовка фахівців -- освітні стандарти -- професійні стандарти -- професійний розвиток особистості -- професіоналізм -- компетентність -- професійна освіта -- подготовка специалистов -- образовательные стандарты -- профессиональные стандарты -- профессиональное развитие личности -- профессионализм -- компетентность -- профессиональное образование
Анотація: Рассмотрены проблемы формирования и развития профессионала как активного субъекта на этапе профессиональной подготовки. Уровень профессиональной подготовки специалистов обусловлен качеством их подготовки в системе образования, качеством технологий обучения и воспитания, личностно-ориентированной направленностью на формирование творческих способностей специалиста.


Дод.точки доступу:
Про освіту, закон України \о произв.\; Международные стандарты серии ISO 9000 \о произв.\; ISO 9000, международный стандарт \о произв.\




    Пашков, В. В. (кандидат філософських наук; доцент; ректор Запорізького інституту післядипломної освіти).
    Феномен "академії": соціоосвітній контекст (еволюція поглядів) / В. В. Пашков // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 7. - С. 34-39. - Література : С.39 : 7 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
академическая подготовка -- академическое образование -- академия как феномен -- академічна освіта -- академія як феномен -- вища освіта -- вища школа -- высшая школа -- высшее образование -- личность профессионала -- образование как социальный институт -- особистість професіонала -- професіонали -- професіоналізм -- профессионалы -- философия педагогики -- філософія педагогіки
Анотація: Здійснено аналіз робіт соціогуманітарного напрямку, в яких розкривається соціоосвітній зміст феномена академії, визначається подальший розвиток педагогічної післядипломної освіти в сучасних умовах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)