Набока, Ольга (кандидат педагогічних наук; доцент; декан факультету економіки й управління Слов'янського державного педагогічного університету). Професійно орієнтовані технології навчання у підготовці майбутніх педагогів / О. Набока> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 31-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Педагогічна освіта Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): фахова підготовка педагогів -- профессиональная подготовка педагогов -- активні методи навчання -- активные методы обучения -- рефомування системи освіти -- реформирование системы образования -- професійно-орієнтовані технології -- профессионально-ориентированные технологии -- майбутні вчителі -- будущие учителя -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- вища неперервна освіта -- высшее непрерывное образование -- технологізація освітнього процесу -- технологизация образовательного процесса Анотація: Визначено передумови, сутність, основні принципи та характеристики впровадження професійно орієнтованих технологій навчання у фахову підготовку майбутніх педагогів. Доведено, що професійно орієнтовані технології на сьогодні є домінантою у процесі модернізації вищої педагогічної школи. Їх використання сприяє реалізації на практиці сучасних систем навчання, що є ефективнішими порівняно з традиційними дидактичними системами. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Набока, Ольга (кандидат педагогічних наук; доцент; в. о. першого проректора ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет"). Організаційно-педагогічні умови застосування професійно-орієнтованих технологій навчання у фаховій підготовці майбутніх економістів / О. Набока> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 48-53 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- технології навчання -- технологии обучения -- професійно-орієнтовані технології -- профессионально-ориентированные технологии -- фахова підготовка економістів -- профессиональная подготвка экономистов -- організаційно-педагогічні умови -- организационно-педагогические условия -- працевлаштування випускників -- трудоустройство выпускников Анотація: Досліджено організаційно-педагогічні умови застосування професійно-орієнтованих технологій у фаховій підготовці майбутніх економістів. Доведено, що за спеціально створених умов фахової підготовки використання професійно-орієнтованих технологій сприяє реалізації на практиці сучасних систем навчання, які мають більш високі педагогічні характеристики порівняно з традиційними дидактичними системами. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ |