656.2
   П 78


   
    Типи мотивації професійного самовизначення студентів / В. В. Пічурін, О. В. Тиличко, А. Г. Бондаревський, О. В. Козак // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : тези доп. 70-й Міжнар. наук.-практ. конф. Дніпропетровськ, 15. 04 - 16. 04. 2010 / ДНУЗТ. Cхід. наук. центр трансп. акад. України. - Д. : ДIIТ, 2010. - С. 330-331
УДК
Рубрики: ЛИЧНОСТЬ
   ОСОБИСТОСТЬ

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КФВ -- ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ САМОВЫРАЖЕНИЕ -- ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ -- СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Дод.точки доступу:
Пічурін, В. В.; Пичурин, В. В.; Тиличко, О. В. (ДНУЗТ); Бондаревський, А. Г. (ДНУЗТ); Козак, О. В. (ДНУЗТ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Вайнтрауб, Марк (старший науковий співробітник Інституту професійно-технічної освіти Національної АПН України; кандидат педагогічних наук).
    Педагогічні вимоги до професійних якостей викладачів професійно-технічних навчальних закладів / М. Вайнтрауб // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 2. - С. 25-26. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
професійно-технічна освіта -- професійне самовизначення -- творчий пошук -- підготовка сучасного вчителя -- інтеграційні підходи -- методична культура -- майстри виробництва ПТНЗ -- структурування змісту предмета -- профорієнтація учнів -- підвищення кваліфікації -- інтелектуалізація праці -- інформатизація праці -- навчально-програмна документація -- психолого-педагогічна підготовка -- стандарти різних професій -- методи навчання -- методи теорії розв'язання винахідницьких задач(ТРВЗ) -- рейтинг викладачів -- профессионально-техническое образование -- профессиональное самоопределение -- творческий поиск -- подготовка современного учителя -- повышение квалификации -- стандарты разных профессий -- методы обучения -- профессионально-техническое образование -- информатизация труда -- интеллектуализация труда
Анотація: Розглянуто сучасні вимоги, що ставляться до викладача ПТНЗ.


Дод.точки доступу:
Мала Академія Наук \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ненчук, О. М. (аспірантка Української академії друкарства).
    Фактори становлення життєвої перспективи особистості / О. М. Ненчук // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 6. - С. 97-101. - Бібліографія: С.101 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.53
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
биография -- біографія -- жизненная перспектива -- жизненный путь -- життєва перспектива -- життєвий шлях -- индивид -- індивід -- кар'єра -- карьера -- карьера профессиональная -- личность -- макрофактори -- макрофакторы -- мезофактори -- мезофакторы -- микрофакторы -- мікрофактори -- общественное развитие -- особистість -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение учеников -- самовизначення -- самоопределение -- социология личности -- соціологія особистості -- суспільний розвиток
Анотація: У статті подається теоретичний аналіз специфіки конструювання особистісної життєвої перспективи, зокрема в умовах сучасного українського суспільства. Особливу увагу звернуто на вивчення сукупності факторів, на які індивід орієнтується при виборі власного життєвого шляху.





    Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України).
    Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи : з досвіду роботи гімназії № 290 м. Києва / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 56-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профілізація навчання -- профилизация обучения -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- допрофільна підготовка -- допрофильная подготовка -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- зміст освіти -- содержание образования -- навчальний процес -- учебный процесс -- принцип диференціації навчання -- принцип дифференциации обучения
Анотація: Висвітлюються основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільнії підготовки учнів, наголощується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою допомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, разглядається диференціація змісту навчання особистості та ії подальшої професійної самореалізації.


Дод.точки доступу:
Войцехівський, Михайло (директор ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка); Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Київа, вчитель фізики; вчитель-методист; відмінник освіти України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Мамай, Н. М. (в.о. доцента Маріупольського інституту Міжрегіональної академії управління персоналом).
    Первинна професіоналізація як етап формування соціально-трудової активності студентства у сучасних умовах / Н. М. Мамай // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 118-122. - Бібліографія: С. 121-122 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
адаптация студентов -- адаптація студентів -- инициативность как качество личности -- професійне самовизначення -- професіоналізм фахівця -- профессионализация знаний -- профессионализм специалиста -- самоопределение профессиональное -- социальная активность -- социально-профессиональный потенциал -- социально-трудовая активность -- социально-трудовая сфера -- социология молодежи -- социология профессий -- социология студенчества -- соціальна активність особи -- соціально-професійний потенціал -- соціально-трудова активність -- соціологія молоді -- соціологія професій -- соціологія студентства -- специализация -- спеціалізація -- студентська молодь -- студенческая молодежь -- студенчество -- творча активність студентів -- творческая активность студентов
Анотація: Стаття присвячена теоретичному аналізу проблеми професіоналізації особистості у сучасних складних соціально-економічних умовах. Особлива увага приділяється формуванню соціально-трудової активності студентства на етапі первинної професіоналізації.





    Шамрай, Олена (методист відділу охорони навколишнього середовища Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді).
    Допрофесійна підготовка старшокласників як складова позашкільної освіти / О. Шамрай // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 12. - С. 34-37. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
допрофесійна підготовка старшокласників -- допрофессиональная подготовка старшеклассников -- історія розвитку -- история развития -- професійна орієнтація -- профессиональная ориентация -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- позашкільна освіта -- внешкольное образование
Анотація: Розглядається розвиток проблеми допрофесійної підготовки учнів в Україні упродовж ХХ - початку ХХІ ст. Наголошується на важливій ролі у професійній орієнтації старшокласників позашкільних навчальних закладів. Висвітлюється досвід НЕНЦ щодо формування професійного самовизначення вихованців, зокрема шляхом проведення навчальних, практичних та дослідницьких робіт на базі навчально-дослідних ділянок.


Дод.точки доступу:
Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН України \о нем\; Национальный эколого-натуралистический центр \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кравченко, Тамара (доктор педагогічних наук; завідувач лабораторії сімейного виховання Інституту проблем виховання НАПН України).
    Педагогічна підготовка батьків до професійного самовизначення старшокласників / Т. Кравченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 3-6. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- діти і батьки -- дети и родители -- сімейне виховання -- семейное воспитание -- педагогічна підготовка сімей -- педагогическая подготовка семей -- старшокласники -- старшеклассники -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Розкрито сутність поняття "професійне самовизначення"; окреслено особливості світогляду старшокласників, які позначаються на успішності їхнього професійного самовизначення; сформульовано принципи організації педагогічної підготовки батьків до професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Миколаєнко, Андрій (вчитель трудового навчання вищої категорії; старший вчитель Яготинської СЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Київської області; старший викладач кафедри загальнотехнічних дисциплін і методики викладання трудового навчання та креслення).
    Професійна орієнтація та професійне самовизначення учнів загальноосвітніх навчальних закладів / А. Миколаєнко, В. Герасимчук // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 66-70. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
професійна орієнтація учнів -- профессиональная ориентация учеников -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- вибір професії -- выбор профессии -- професійний вибір -- профессиональный выбор -- здібності -- способности -- профільне навчання -- профилное обучение
Анотація: Висвітлюється соціально-педагогічна проблема професійної орієнтації та професійного самовизначення учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Розглядаються умови успішного професійного самовизначення школярів та мотиви вибору ними майбутньої професії.


Дод.точки доступу:
Герасимчук, Віктор (старший викладач кафедри загальнотехнічних дисциплін і методики викладання трудового навчання та креслення)




    Кравченко, Т. В.
    Формування батьківської компетентності як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку / Т. В. Кравченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 11-16. - Література : С.16 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
батьки і діти -- батьки і школа -- батьківська компетентність -- вибір професії -- виховання старшокласників -- воспитание старшеклассников -- выбор профессии -- дети и родители -- детско-родительские отношения -- дитячо-батьківські стосунки -- діти і батьки -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопредление молодежи -- психологическое сопровождение -- психологічний супровід -- психолого-педагогическое сопровождение -- психолого-педагогічний супровід -- родительская компетентность -- родительское воспитание -- родительское поведение -- сотрудничество педагогов с родителями -- старшеклассники -- старшокласники -- формы работы с родителями
Анотація: Автор статті детально розглядає питання професійного самовизначення старшокласників, відмінність процесу самовизначення від більш вузького та конкретного процесу професійного вибору. Головна увага приділена ролі батьків та сім'ї у професійному самовиз наченні молодої людини (підлітка). Автор статті пропонує розроблену програму психолого-педагогічного супроводу формування батьківської компетентності з професійного самовизначення старшокласників.





    Горпинюк, Валентин (науковий співробітник Інституту виховання НАПН України).
    Аспекти періодизації розвитку системи підготовки учнівської молоді до професійного самовизначення (друга половина ХХ - початок ХХІ століття) / В. Горпинюк // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2012. - Том 15, № 4. - С. 81-91. - Бібліогр. в кінці ст. 38 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.200.52
Рубрики: Общеобразовательная школа
   Загальноосвітня школа

Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- ринкова профорієнтація -- фактори періодизації -- учнівська молодь -- принципи профорієнтації -- соціалістична профорієнтація -- профессиональное самоопределение -- рыночная профориентация -- факторы периодизации -- ученическая молодежь -- принципы профориентации -- социалистическая профориентация -- профорієнтація у школі -- профориентация в школе
Анотація: Виявлено відмітні ознаки соціалістичного та капіталістичного (ринкового) періодів профорієнтації української молоді.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії ( НБ УІПА)




    Артеменко, Олена (начальник відділу змісту позашкільної освіти ).
    Допрофесійна освіта учнів (вихованців) в системі діяльності сучасного позашкільного навчального закладу як шлях до європейських стандартів освіти / О. Артеменко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 22-26. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
допрофесійна освіта -- допрофессиональное образование -- профільне навчання -- профильное обучение -- профорієнтаційна робота -- профориентационная работа -- професійне самовизначення -- профессиональная самореализация -- позашкільні навчальні заклади -- внешкольные учебные учреждения -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- особливості профільного навчання -- особенности профильного обучения -- базові принципи допрофесійної освіти -- базовые принципы допрофессионального образования -- принципи профільної освіти -- принципы профильного образования -- дескриптори рівнів кваліфікації учнів -- дескрипторы уровней квалификации учеников
Анотація: Розглядається проблема профільного навчання в системі допрофесійної освіти в позашкільному навчальному закладі. Висвітлюється його мета, завдання, особливості, базові принципи та дескриптори рівнів кваліфікації учнів як критеріїв якості освіти. Увага зосереджується на інноваційності цього підходу, його важливості та практичній значущості.


Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ




    Крупенко, О. В. (викладач кафедри філософії та соціології).
    Соціально-психологічний тренінг розвитку професійно значимих якостей фермера як новація у професійній підготовці фахівців / О. В. Крупенко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 7. - С. 48-53 : формы. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.4
Рубрики: Психологія
   Психология

   Галузева психологія

   Отраслевая психология

Кл.слова (ненормовані):
фермерство -- сільські підприємці -- сельские предприниматели -- професійні якості -- профессиональные качества -- управлінська діяльність фермера -- управленческая деятельность фермера -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- соціально-психологічні тренінги -- социально-психологические тренинги -- професійна підготовка фахівців -- профессиональная подготовка специалистов -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- професійна адаптація -- профессиональная адаптация
Анотація: Розглянуто проблему застосування соціально-психологічного тренінгу з метою покращення професійно важливих якостей представників агропромислового комплексу. Представлено результати участі фермерів у програмі тренінгу "Розвиток професійно значимих якостей фермера", основною ціллю якого було підвищення професійної компетентності, управлінського потенціалу, комунікативних та організаційних здібностей.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_7\9.pdf

Дод.точки доступу:
Розвиток професійно значимих якостей фермера, програма \о произв.\




    Ананко, Тетяна.
    Теоретичні аспекти професійної орієнтації в загальноосвітніх закладах України / Т. Ананко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 11/12. - С. 91-99. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- професійна спрямованість -- профессиональная направленность -- вибір професії -- выбор профессии -- професійна орієнтація -- профессиональная ориентация -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- цілеспрямована діяльність особистості -- целенаправленная деятельность личности -- професійне виховання -- профессиональное воспитание -- структурні компоненти профорієнтації -- структурные моменты профориентации -- методи професійної орієнтації -- методы профессиональной ориентации
Анотація: Викладені теоретичні аспекти та сутність поняття профорієнтації. Визначено її структуру, рівні, форми та методи. Охарактеризовано зміни в підходах до профорієнтації, до диктуються сучасними реаліями.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ




    Кравченко, Т. (доктор педагогічних наук; професор; головний науковий співробітник лабораторії виховання в сім'ї; Інститут проблем виховання НАПН України).
    Педагогічна підготовка батьків як чинник посилення ефективності професійного самовизначення старшокласників / Т. Кравченко, Л. Башук. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 24-28 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.9
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Семейное воспитание и образование

   Сімейне виховання і освіта

Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные учреждения -- профессиональное самоопределение -- старшокласники -- старшеклассники -- сімейний вплив на професійне самовизначення старшокласників -- семейное влияние на профессиональное самоопределение старшеклассников -- педагогічна підготовка батьків -- педагогическая подготовка родителей -- професійна діяльність особистості -- профессиональная деятельность личности -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев
Анотація: Розглянуто сутність професійного самовизначення, його особливості стосовно дітей старшого шкільного віку в сучасних умовах; показано роль батьків у цьому процесі та охарактеризовано негативні тенденції їхнього впливу на професійне самовизначення дитини. Доведено необхідність запровадження у загальноосвітньому навчальному закладі спеціально організованої педагогічної підготовки батьків як чинника посилення ефективності професійного самовизначення старшокласників, розкрито зміст, принципи та основні напрями реалізації цієї роботи.


Дод.точки доступу:
Башук, Л. (директор Криворізького природничо-наукового ліцею); Криворізький природничо-науковий ліцей \о нем\




    Морін, О. (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; завідувач лабораторії трудового виховання і профорієнтаційних технологій; Інститут проблем виховання НАПН України).
    Програмно-методичне забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді в умовах допрофільної підготовки і профільного навчання / О. Морін. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 29-33. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
учні основних шкіл -- учащиеся основных школ -- допрофільне навчання -- допрофильное обучение -- профільне навчання -- профильное обучение -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- старшокласники -- старшеклассники -- учнівська молодь -- ученическая молодежь -- профорієнтаційна робота з учнями -- профориентационная работа с учащимися -- програми розвитку -- программы развития -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев
Анотація: Розглянуто питання науково-методичного забезпечення підготовки учнів основної школи до вибору напряму профільного навчання в старшій школі, професійного самовизначення старшокласників в умовах обраного ними для опанування навчального профілю та учнівської молоді в умовах освітнього округу. Окреслено основні напрями впровадження програмно-методичного доробку лабораторії трудового виховання і профорієнтаційних технологій Інституту проблем виховання НАПН України в діяльність загальноосвітніх навчальних закладів на прикладі співпраці з Криворізьким природничо-науковим ліцеєм.


Дод.точки доступу:
Криворізький природничо-науковий ліцей \о нем\; Інститут проблем виховання НАПН України \о нем\




    Левченко, Наталія (заступник директора з навчально-виховної роботи; старший учитель).
    Діловий центр "Успіх": шлях до професійного самовизначення / Н. Левченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 7/8. - С. 41-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.3
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профильное обучение -- допрофільне навчання -- допрофильное оьбучение -- старші школи -- старшие школы -- особистісне самовизначення -- личностное самоопределение -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- професійна спрямованість -- профессиональная направленность -- вибір професії -- выбор профессии -- професійний розвиток особистості -- профессиональное развитие личности -- життєвий успіх -- жизненные успех -- профорієнтаційні роботи з учнями -- профориентационные работы с учащимися
Анотація: Розглядається сутність понять "самовизначення", "професійне самовизначення", "особистісне самовизначення". Охарактерзовано особливості професійного самовизначення старшокласників у сучасних умовах профільної школи. Проаналізовано систему роботи щодо впровадження технологічного напряму навчання в старшій школі.


Дод.точки доступу:
Сліпкань С., Світлана (заступни директора з навчально-виробничої роботи; старший учитель); Діловий центр "Успіх" \о нем\




    Рудаківська, Світлана (проректор з довузівської роботи Київського міжнародного університету; кандидат філософських наук; професор).
    Школа - КиМУ: партнерство в освіті [Текст] / С. Рудаківська // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 3. - С. 33-41. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Вища професійна освіта

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- профорієнтація -- профориентация -- учні старших класів -- ученики старших классов -- профільне навчання старшокласників -- профильное обучение старшеклассников -- інтелектуальні ігри -- интеллектуальные игры -- усвідомлений вибір професії -- осознанный выбор профессии -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- соціальне партнерство -- социальное партнерство -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- довузівська підготовка -- довузовская подготовка -- центри довузівської підготовки -- центры довузовской подготовки
Анотація: Запропоновано можливі способи підвищення результативності профорієнтаційної роботи через організацію взаємодії школи та вищого навчального закладу в умовах профільного навчання на засадах соціального партнерства.


Дод.точки доступу:
Київський міжнародний університет \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Нікітіна, Галина (вчитель художньої культури).
    Культуротворчий аспект діяльності Школи відкритої освіти / Г. Нікітіна // Рідна школа. - 2016. - № 2/3. - С. 65-67. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
культорологічний розвиток -- культурологическое развитие -- культурологічна діяльність шкіл -- культурологическая деятельность школ -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- допрофільна освіта -- допрофильное образование -- профільна освіта -- профильное образование -- виховання культурної особистості -- воспитание культурной личности -- концепції відкритої освіти -- концепции открытого образования -- моделі шкіл відкритої освіти -- модели школ открытого образования -- модернізація сучасної освіти -- модернизация современного образования -- система освіти -- система образования -- громадсько-орієнтована освіта -- общественно-ориентированное образование -- школи відкритої освіти -- школы открытого образования -- інноваційні заклади освіти -- инновационные учреждения образования
Анотація: Розкриваються напрями культурологічної діяльності Запорізького колегіуму "Мала гуманітарна академія" щодо створення умов для виховання культурної особистості та професійного самовизначення у художньо-естетичній сфері. Репрезентовано досвід і результати спільної діяльності колегіуму і Дитячої школи мистецтв № 3 у контексті наступності худжньо-естетичної освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_2-3\13.pdf

Дод.точки доступу:
Запорізький колегіум "Мала гуманітарна академія" \про нього\; Мала гуманітарна академія, Запорізький колегіум \про нього\




    Кодацька, Н. О.
    Шлях професійної самоідентифікації: гендерні особливості [Текст] / Н. О. Кодацька // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2017. - № 1. - С. 21-26. - Література : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
гендерна соціологія -- гендерная социология -- гендерні відмінності -- гендерні дослідження -- гендерные исследования -- гендерные отличия -- кар'єра жінок -- карьера женщин -- професійна самоідентифікація -- професійне самовизначення -- профессиональная самоидентификация -- профессиональное самоопределение -- социология профессий -- соціологія професій
Анотація: Автор розкриває механізм формування професійної самоідентифікації на рівні становлення особистості та подальшого розвитку індивіда. Виявлено основні гендерні відмінності процесу професійного самовизначення.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)