Сухарніков, Юрій (начальник відділу інтеграції в Єропейський освітній і науковий простір Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України; кандидат технічних наук; доцент). Суть поняття Learning Qutcomes у вищій освіті України / Ю. Сухарніков> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 11. - С. 7-24 : табл.; рис. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.58 Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): Learning Qutcomes -- вища освіта -- высшее образование -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования -- Болонський процес -- Болонский процесс -- європейський простір освіти -- европейское пространство образования -- професійна мова -- профессиональный язык -- термінологія -- терминология -- соціалізація -- социолизация -- диференціація обсягів понять -- дифференциация объемов понятий -- конкретизація обсягів понять -- конкретизация объемов понятий -- неформальні учіння -- неформальные учения -- парадигма навчання -- парадигма обучения -- парадигма учіння -- парадигма учения -- учіння протягом усього життя -- учеба на протяжении всей жизни -- соціокультурна компетентність випускників ВНЗ -- социокультурная компетентность выпускников ВУЗов -- результати учіння -- результаты обучения -- статус випускника ВНЗ -- статус выпускника ВУЗа -- гармонізація термінологій національних мов -- гармонизация терминологий национальных языков Анотація: Аналізується семантичний зміст термініів learning і learning outcomes, які нині є системотвірними підвалинами підходу до модернізації вищої освіти. Показано, що вирішення термінологічної проблеми забезпечить семантичну порівнянність означуваних цими термінами понять у межах України та Європейського простору освіти.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_11\ст.2.pdf Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
|