Митник, Олександр (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри практичної психології; Інститут педагогіки і психології; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова). Психолого-педагогічні засади підготовки вчителя у системі післядипломної освіти до реалізації компетентісного підходу / О. Митник> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 42-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): компетнтнісний підхід у сучасній освіті -- компетентностный подход в современном образовании -- професійна компетентність учителя -- профессиональная компетентность учителя -- теоретичні знання -- теоретические знания -- знання-засоби -- знания-средства -- знання-цінності -- знания-ценности -- післядипломна освіта вчителя -- последипломное образование учителя -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование Анотація: Охарактеризовано педагогічну мету освіти, побудованої на засадах компетентнісного підходу. Розкрито зміст поняття "професійна компетентність вчителя щодо реалізації комптентнісного підходу у побудові навчально-виховного процесу", вимоги до викладача курсів підвищення кваліфікації вчителів, організаційні та психолого-педагогічні умови щодо розвитку професійної комптентності вчителя. |
Кочерга, Олександр (кандидат психологічних наук; доцент; завідувач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти; Київський університет імені Бориса Грінченка). Розвиток психологічної компетентності вчителя початкової школи / О. Кочерга> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 52-56. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- психофізіологічні системи -- психофизиологические системы -- психологічна компетентність -- психологическая компетентность -- компетентність педагога -- компетентность педагога -- вчителя початкових класів -- учителя начальных классов -- розвивальне середовище -- развивающая среда -- професійна компетентність вчителя -- профессиональная компетентность учителя -- психологічна культура вчителя -- психологическая культура учителя -- модель розвитку психологічної культури -- модель развития психологической культуры -- змістово-психологічний вимір -- содержательно-психологическое измерение -- діяльнісний вимір -- деятельностное измерение -- генетично-віковий вимір -- генетико-возрастное измерение -- соціогенні детермінанти розвитку -- социогенные детерминанты развития -- внутрішньособистісні детермінанти розвитку -- внутриличностные детерминанты развития -- глосарії -- глоссарии Анотація: Розглянуто поняття компетенції та компетентності педагога. Представлено аналіз психологічної комптентності вихователя дошкільного навчального закладу та вчителя початкових класів. Розроблено глосарій психологічної компетентності вчителя початкових класів з опертям на психологічні запити вчителів початкових класів під час проходження ними курсів підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Обгрунтовано важливість психологічної компетентності вчителя початкових класів для створення умов розвивального середовища в початковій школі. |
Пентилюк, Марія (завідувач кафедри мовознавства; Херсонський державний університет). Стратегічні орієнтири підготовки майбутнього вчителя-словесника [Текст] / М. Пентилюк> // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - № 11. - С. 2-6. - Бібліогр.: с. 6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Методика викладання української мови Методика преподавания украинского языка Кл.слова (ненормовані): освіта в Україні -- образование в Украине -- вища освіта в Україні -- высшее образование в Украине -- середня освіта в Україні -- среднее образование в Украине -- гуманістичний підхід у освіті -- гуманистический подход в образовании -- пошуковий підхід у освіті -- поисковый подход в образовании -- викладання української мови -- преподавание украинского языка -- професійна компетентність вчителів -- профессиональная компетентность учителя -- професійна компетентність вчителів-словесників -- профессиональная компетентность учителя-словесника -- лінгводидактика -- лингводидактика -- мовна особистість -- языковая личность -- лінгводидактичні стратегії -- лингводидактические стратегии -- особистісно зорієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- особисті якості вчителя -- личные качества учителя -- комунікативна методика навчання української мови -- коммуникативная методика обучения украинскому языку -- когнітивна методика навчання української мови -- когнитивная методика обучения украинскому языку -- комунікативна компетентність -- коммуникативная компетентность Анотація: Висвітлено прийняту на цей момент стратегію викладання української мови у загальноосвітніх школах та її вплив на стратегію викладання української мови у ВНЗ філологічного та нефілологічного профілю. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2014_11\1.pdf Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ (16.01.2015р. - Б.ц.) (вільний) |