Хомич, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; перший проректор).
    Формування особистості вчителя: компетентнісний вимір / В. Хомич // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 18-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
особистість вчителя -- личность учителя -- професійна підготовка вчителя -- профессиональная подготовка учителя -- система педагогічної підготовки -- система педагогической подготовки -- зміст професійної підготовки -- содержание профессиональной подготовки -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- компетентності -- компетентности -- компоненти професійної компетентності -- компоненты профессиональной компетентности -- мотиваційно-ціннісний компонент -- мотивационно-ценностный компонент -- змістово-евристичний компонент -- содержательно-эвристический компонент -- процесуально-діяльнісний компонент -- процессуально-деятельностный компонент -- професійна компетентність вчителя -- профессиональная компетентность учителя
Анотація: Обгрунтовується доцільність використання компетентнісного підходу у професійному становленні педагога. Визначено основні особистостісні якості сучасного вчителя, що становлять структуру його творчої особистості та характеризують професійну компетентність фахівця. Окреслено шляхи вдосконалення системи педагогічної освіти.





    Митник, Олександр (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри практичної психології; Інститут педагогіки і психології; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова).
    Психолого-педагогічні засади підготовки вчителя у системі післядипломної освіти до реалізації компетентісного підходу / О. Митник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 42-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
компетнтнісний підхід у сучасній освіті -- компетентностный подход в современном образовании -- професійна компетентність учителя -- профессиональная компетентность учителя -- теоретичні знання -- теоретические знания -- знання-засоби -- знания-средства -- знання-цінності -- знания-ценности -- післядипломна освіта вчителя -- последипломное образование учителя -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование
Анотація: Охарактеризовано педагогічну мету освіти, побудованої на засадах компетентнісного підходу. Розкрито зміст поняття "професійна компетентність вчителя щодо реалізації комптентнісного підходу у побудові навчально-виховного процесу", вимоги до викладача курсів підвищення кваліфікації вчителів, організаційні та психолого-педагогічні умови щодо розвитку професійної комптентності вчителя.





    Кочерга, Олександр (кандидат психологічних наук; доцент; завідувач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти; Київський університет імені Бориса Грінченка).
    Розвиток психологічної компетентності вчителя початкової школи / О. Кочерга // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 52-56. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- психофізіологічні системи -- психофизиологические системы -- психологічна компетентність -- психологическая компетентность -- компетентність педагога -- компетентность педагога -- вчителя початкових класів -- учителя начальных классов -- розвивальне середовище -- развивающая среда -- професійна компетентність вчителя -- профессиональная компетентность учителя -- психологічна культура вчителя -- психологическая культура учителя -- модель розвитку психологічної культури -- модель развития психологической культуры -- змістово-психологічний вимір -- содержательно-психологическое измерение -- діяльнісний вимір -- деятельностное измерение -- генетично-віковий вимір -- генетико-возрастное измерение -- соціогенні детермінанти розвитку -- социогенные детерминанты развития -- внутрішньособистісні детермінанти розвитку -- внутриличностные детерминанты развития -- глосарії -- глоссарии
Анотація: Розглянуто поняття компетенції та компетентності педагога. Представлено аналіз психологічної комптентності вихователя дошкільного навчального закладу та вчителя початкових класів. Розроблено глосарій психологічної компетентності вчителя початкових класів з опертям на психологічні запити вчителів початкових класів під час проходження ними курсів підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Обгрунтовано важливість психологічної компетентності вчителя початкових класів для створення умов розвивального середовища в початковій школі.





    Пентилюк, Марія (завідувач кафедри мовознавства; Херсонський державний університет).
    Стратегічні орієнтири підготовки майбутнього вчителя-словесника [Текст] / М. Пентилюк // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - № 11. - С. 2-6. - Бібліогр.: с. 6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
освіта в Україні -- образование в Украине -- вища освіта в Україні -- высшее образование в Украине -- середня освіта в Україні -- среднее образование в Украине -- гуманістичний підхід у освіті -- гуманистический подход в образовании -- пошуковий підхід у освіті -- поисковый подход в образовании -- викладання української мови -- преподавание украинского языка -- професійна компетентність вчителів -- профессиональная компетентность учителя -- професійна компетентність вчителів-словесників -- профессиональная компетентность учителя-словесника -- лінгводидактика -- лингводидактика -- мовна особистість -- языковая личность -- лінгводидактичні стратегії -- лингводидактические стратегии -- особистісно зорієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- особисті якості вчителя -- личные качества учителя -- комунікативна методика навчання української мови -- коммуникативная методика обучения украинскому языку -- когнітивна методика навчання української мови -- когнитивная методика обучения украинскому языку -- комунікативна компетентність -- коммуникативная компетентность
Анотація: Висвітлено прийняту на цей момент стратегію викладання української мови у загальноосвітніх школах та її вплив на стратегію викладання української мови у ВНЗ філологічного та нефілологічного профілю.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2014_11\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (16.01.2015р. - Б.ц.) (вільний)