Слободянюк, М. А. Радянські підпільники у боротьбі з нацистськими окупантами на території України / М. А. Слободянюк> // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2010. - № 3. - С. 46-63. - Бібліографія : С.61-63 : 53 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Історія, 1941-1944 рр. История Україна Украина Кл.слова (ненормовані): Велика Вітчизняна війна -- Великая Отечественная война -- вооруженные востания -- Вторая мировая война -- движение Сопротивления в Украине (1941-1943 гг.) -- диверсии -- диверсії -- Друга світова війна -- збройні повстання -- методи підпільної роботи -- методы подпольной работы -- оккупационная политика -- оккупационный режим -- оккупация -- оккупированные территории -- окупаційна політика -- окупаційний режим -- окупація -- окуповані території -- Павлоградское восстание 1943 р. -- Павлоградське повстання 1943 р. -- підпільні організації -- подпольные организации -- пропаганда и агитация -- пропаганда і агітація -- психологические войны -- психологічні війни -- радянське підпілля -- разведка -- розвідка -- рух Опору в Україні -- саботажи -- советское подполье -- терор -- террор -- ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КУ Анотація: Присвячено історії радянського антинацистського підпілля в Україні. Розглядається процес виникнення, організаційного становлення та діяльності підпільних організацій і груп на окупованій території. Встановлено, що радянські підпільники зробили вагомий внесок у справу вигнання загарбників з території України. Дод.точки доступу: Український штаб партизанського руху \о нем\ |
Луценко, К. В. (доцент Рівненського державного гуманітарного університету; кандидат політичних наук). Політична реклама в світлі маркетингового підходу / К. В. Луценко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 168-173. - Бібліографія: С. 173 : 24 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Політика. Політологія Политика. Политология Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікативні технології -- коммуникативные технологии -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- политическая пропаганда -- политическая реклама -- политические технологии -- политический PR -- политический маркетинг -- політична пропаганда -- політична реклама -- політичний PR -- політичний маркетинг -- політичні технології -- пропаганда и агитация -- пропаганда і агітація Анотація: У статті розглянуто сутність рекламних комунікативних технологій з точки зору маркетингового підходу. Авторка акцентує увагу на співвідношенні понять "політичний маркетинг", "політична реклама", "політичний PR", "політична пропаганда". Визначено особливості та значення комунікативних технологій за сучасних умов. |
Максимець, Б. В. (аспірант Інституту історії і політології Прикарпатського наіонального університету ім. В. Стефаника). Регламентація виборчим законодавством участі політичних партій в електоральних процесах: європейський та український досвід / Б. В. Максимець> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 2. - С. 159-163. - Бібліографія : С.162-163 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Політика. Політологія Политика. Политология Кл.слова (ненормовані): виборча агітація -- виборча кампанія -- виборча система -- виборча система України -- виборче право -- електоральна поведінка -- избирательная кампания -- избирательная система -- избирательная система Украины -- избирательное право -- информационные войны -- інформаційні війни -- країни Європейського Союзу -- партийная система -- партійна система -- политические партии -- политические партии зарубежных стран -- политические партии Украины -- политические технологии -- політичні партії -- політичні партії України -- політичні технології -- предвыборная агитация -- пропаганда и агитация -- пропаганда і агітація -- страны Европейского Союза -- электоральное поведение Анотація: Розглядається питання регулювання виборчим законодавством ролі політичних партій в електоральних процесах, умов допуску політичних партій до виборів, моделей їх участі у виборчих кампаніях, проведення передвиборчої агітації політичними партіями в контексті міжнародного й національного досвіду. Дод.точки доступу: Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Европейский Союз, международная организация \о нем\ |