Маркетингова політика управління продажем туристичних послуг [] / Л. Попова> // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 2. - С. 23-32 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингова політика -- маркетинговая политика -- продажі туристичних послуг -- продажи туристических услуг -- маркетингові інструменти -- маркетинговые инструменты -- туристичні послуги -- туристические услуги -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения Анотація: Авторами пропонується розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів в діяльності вітчизняних підприємств сфери туристичних послуг. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" Дод.точки доступу: Попова, Людмила (кандидат економічних наук); Прядко, Ольга (старший викладач); Мітяєва, Мілана (магістр); Данніков, Олег (кандидат економічних наук; докторант) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |