Луговий, В. І. (доктор педагогічних наук: професор).
    Об'єктивне і суб'єктивне оцінювання якості освіти: світовий досвід для України / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 4. - С. 32-40. - Література : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.4
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- качество образования -- мировой опыт -- образование за рубежом -- освіта за кордоном -- оценка качества образования -- оцінка якості освіти -- програма PISA -- программа PISA -- рейтинг "Таймс" -- рейтинг "Шанхайский" -- рейтинг вузів -- рейтинг вузов -- світовий досвід -- середня освіта -- среднее образование -- якість освіти
Анотація: Проаналізовано основні світові підходи до оцінювання якості середньої і вищої освіти: зовнішній об'єктивний та внутрішній суб'єктивний (суб'єктивне опитування, самооцінка суб'єкта). Порівняно системні за міжнародною програмою оцінювання успішності уч нів PISA та за національними опитуваннями щодо задоволення якістю освіти для 59 країн. Досліджено також якість вищої освіти у 40 країнах на підставі її оцінювання за міжнародними університетськими рейтингами - "Шанхайський", "Таймс" та ін.


Дод.точки доступу:
Таланова, Жаннета (доктор педагогічних наук; доцент; завідувач відділу політики та врядування у вищий освіті; консультант проекту ЄС "НТО в Україні")