Ткаченко, Валентина (соціальний педагог санаторної загальноосвітньої школи-інтернату №22 м. Київа).
    Умови діяльності соціального педагога в школі-інтернаті як джерело підвищення ефективності соціалізації вихованців / Валентина Ткаченко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 32 - 35. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.03(4УКр)
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
різнопланові навички життєдіяльності -- особистісний потенціал -- гармонізація взаємодії особистості -- соціальна активність особи -- педагогізація середовища -- умови групового спілкування -- групове спілкування -- проблемні ситуації -- безперервність виховного процесу -- виховний процес -- гуртки -- секції -- разноплановые навыки жизнедеятельности -- личностный потенциал -- гармонизация взаимодействия личностей -- социальная активность личности -- педагогизация окружения -- условия группового общения -- групповое общение -- проблемные ситуации -- безперерывный воспитательный процесс -- воспитательный процесс -- кружки -- секции -- социальная микросреда -- социализация воспитанников -- школы-интернаты -- социальные педагоги -- социально-педагогическая деятельность -- соціальне мікросередовище -- соціалізація вихованців -- школи-інтернати -- соціальні педагоги -- соціально-педагогічна діяльність
Анотація: Висвітлюються соціально-педагогічні умови діяльності соціального педагога в школі-інтернаті на основі результатів наукового дослідження.


Дод.точки доступу:
Конвенція ООН про права дитини \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Лазаренко, Андрій (кадидат фізико-математичних наук; доцент кафедри фізики та методики викладання фізикиІнституту фізико-математичної та технологічгої освіти Бердянського державного педагогічного університету).
    Засоби створення проблемних ситуацій під час розв'язання задач на уроках фізики в загальноосвітній школі / А. Лазаренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 11. - С. 14-18. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчальний процес -- учебный процесс -- проблемні ситуації -- проблемные ситуации -- творча активність -- творческая активность -- учбові предмети -- учкбные предметы -- фізика -- физика -- фізичні задачі -- физические задачи -- проблемні ситуації -- проблемные ситуации -- творча активність учнів -- творческая активность учеников -- образні модельні уявлення -- образные модельные представления -- послідовні символічні перетворення -- последовательные символические превращения
Анотація: Висвітлюється питання підвищення якості навчального процесу з фізики за рахунок використання проблемних ситуацій під час розв'язання задач. Наголошується на необхідності формування в учнів розуміння відповідності між образними модельними уявленнями і послідовними символічними перетвореннями аналітичної моделі, завдяки чому школярі отримують універсальний гнучкий алгоротм для розв'язання більшості задач, зокрема підвищеної складності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Шапран, Юрій (кандидат біологічних наук; доцент кафедри біології та методики викладання).
    Формування професійної компетентності майбутніх учителів біології шляхом застосування особистісно орієнтованих технологій / Ю. Шапран // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 42-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вчителі біології -- учителя биологии -- професійна компетентність вчителів біології -- профессиональная компетентность учителей биологии -- професійна педагогічна компетентність -- профессиональная педагогическая компетентность -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- особистісно орієнтовані технології -- личностно ориентированные технологии -- проблемне навчання -- проблемное обучение -- проблемне викладання -- проблемное преподавание -- методи активізації пізнавальної діяльності -- методы активизации познавательной деятельности -- метод проблемного викладу -- метод проблемного изложения -- частково-пошуковий метод -- частично-поисковый метод -- дослідницький метод -- исследовательский метод -- проблемні ситуації -- проблемные ситуации -- види проблемних ситуацій -- виды проблемных ситуаций -- мікроситуації -- микроситуации -- ситуація-інцидент -- ситуация- инцидент -- ситуаційне завдання -- ситуационное задание -- учбові предмети -- учебные предметы -- природничі дисципліни
Анотація: Висвітлюються питання формування професійної компетентності майбутніх учителів біології у процесі використання проблемного навчання як особистісно орієнтованої педагогічної технології, запропоновано різні види проблемних ситуацій з урахуванням специфіки організаційних форм навчання у вищій школі.





    Скоморовська, Наталія (викладач Івано-франківського ОІППО).
    Критичне мислення як основа правильної інтерпретації художніх текстів на уроках української літератури в старших класах / Н. Скоморовська // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7-8. - С. 24-27. - Література : С.27 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- интерпретация художественного текста -- інтерпретація художнього тексту -- критическое мышление -- критичне мислення -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- проблемні ситуації -- проблемные ситуации на уроке -- работа с текстом -- развитие мышления учащихся в процессе обучения -- робота з текстом -- розвиток мислення учнів -- украинская литература -- українська література
Анотація: Йдеться про необхідність розвитку критичного мислення в учнів старших класів. Висвітлюються методи і прийоми, спрямовані на вдосконалення вмінь учнів працювати з текстом, виконувати логічні операції, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між фактами.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр.лит.в загальноосвітн.школі_2013_7-8\ст.8.pdf




    Залатанович, Деяна (асистент кафедри управління бізнес-процесами економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Сербія).
    Комбінування методології суб'єктивного аналізу проблеми та системної динаміки : можливості та обмеження / Д. Залатанович // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 1. - С. 15-24 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 60.82в
Рубрики: Социальное управление
   Соціальне управління

   Методология управленческой деятельности

   Методологія управлінської діяльності

Кл.слова (ненормовані):
антикризисный менеджмент -- антикризовий менеджмент -- комбинаторные управленческие методы -- комбінаторні управлінські методи -- проблемные ситуации -- проблемні ситуації -- системная динамика -- системна динаміка -- ситуационные ограничения -- ситуаційні обмеженя -- субъективный анализ проблем -- суб'єктивний аналіз проблем -- функционалистские подходы -- функціоналістські підходи
Анотація: Зроблено теоретичну спробу поєднати методологію суб'єктивного аналізу проблемної ситуації та системної динаміки для формування окремного функціоналістського підходу до вирішення проблемної ситуації у менеджменті. Комбінація двох сучасних методологій аналізу ситуацій усуває низку недоліків, що притаманні даним методикам окремо, але не всі з них. Також описано обмеження у застосуванні даної методології – філософські, когнітивні, культурні та практичного характеру.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Буткалюк, В. І. (вчитель світової літератури; Вінницька область).
    Технологія проблемного навчання на уроці світової літератури / В. І. Буткалюк // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 4. - С. 36-39. - Література : С.39 : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
метод проблемного обучения -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы -- проблемне навчання -- проблемні методи навчання -- проблемні ситуації -- проблемное обучение -- проблемные ситуации -- проблемные ситуации на уроке -- проблемный метод обучения -- технологии образования -- технологии обучения -- технології навчання -- технології освіти
Анотація: Автор досліджує особливості технології проблемного навчання та її застосування на уроках зарубіжної літератури.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_4\10.pdf
Утримувачі документа:
НБ ДНУ




    Скуріхіна, Т. (учитель світової літератури; Дніпродзержинськ).
    Зупиніть літак - я злізу [Текст] / Т. Скуріхіна // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал. - 2015. - № 4. - С. 7-9 : портр. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- нетрадиційні уроки -- нетрадиционные уроки -- проблемні питання -- проблемные вопросы -- проблемні ситуації -- проблемные ситуации -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- нетрадиційні уроки -- нетрадиционные уроки
Анотація: Учитель Т. Скуріхіна ділиться досвідом використання нетрадиційних уроків при вивченні світової літератури.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (15.06.2015р. - Б.ц.) (вільний)




    Смирнова, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент; професор кафедри авіаційного обладнання).
    Роль інтерактивних методів навчання у підготовці авіафахівців [Текст] / І. Смирнова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 5. - С. 40-48. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- проблемні ситуації -- проблемные ситуации -- способи створення проблемних ситуацій -- способы создания проблемных ситуаций -- інтерактивні словесні методи навчання -- интерактивные словесные методы обучения -- рольові ігри -- ролевые игры -- спеціальні дисципліни -- специальные дисциплины -- льотні навчальні заклади -- летные учебные заведения -- тренажери -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- проблемне навчання -- проблемное обучение -- дискусія -- оволодіння термінологічною лексикою -- овладение терминологической лексикой -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Розкрито важливість застосування інтерактивних методів навчання у льотних вищих навчальних закладах для підготовки конкурентоспроможних спеціалістів авіаційної галузі. Стисло аналізуються деякі з цих методів на прикладі їх застосування у навчальному процесі під час викладання спеціальних дисциплін у вищих льотних навчальних закладах.





    Буткалюк, В. І. (вчитель світової літератури; Вінницька область).
    Технологія проблемного навчання на уроці зарубіжної літератури [Текст] / В. І. Буткалюк // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 6/7. - С. 20-23. - Бібліогр.: с. 23. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика преподавания мировой литературы
   Методика викладання світової літератури

Кл.слова (ненормовані):
проблемне навчання -- уроки зарубіжної літератури -- проблемні ситуації -- проблемні діалоги -- проблемні запитання -- інтелектуальний розвиток школярів -- соціальний розвиток школярів -- проблемное обучение -- уроки зарубежной литературы -- проблемные ситуации -- проблемные диалоги -- проблемные вопросы -- интелектуальное развитие школьников -- социальное развитие школьников -- французький епос -- образи головних героїв -- французкий эпос -- образы главных героев -- технології проблемного навчання -- технологии проблемного обучения
Анотація: Застосування технології проблемного навчання дає позитивні результати у навчальній діяльності учнів, можливість ефективніше вирішувати актуальні завдання викладання літератури в школі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Всес_літ_та_культ_2016_6-7\7.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Пісня про Роланда, епос \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)




    Корицька, Галина (кандидат філологічних наук ; доцент).
    Реалізація проблемно-пошукової дослідницької діяльності учнів засобами веб-квест технології / Г. Корицька, І. Подлєсна // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 11. - С. 3-7. - Література : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
веб-квест -- дослідницька діяльність учнів -- дослідницький метод навчання -- инновационные технологии обучения -- интернет-технологии -- интернет-технологии в обучении -- информационно-коммуникативные технологии обучения -- исследовательская деятельность учащихся -- інноваційні технології навчання -- інтернет-технології -- інтернет-технології в освіті -- інформаційні технології в освіті -- інформаційно-комунікаційні технології -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- проблемні ситуації -- проблемно-поисковые методы -- проблемно-пошукові технології -- проблемные ситуации -- технологии обучения -- технології навчання -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Розглядаються можливості використання веб-квест технології як моделі реалізації проблемно-пошукової дослідницької діяльності учнів у процесі навчання української мови.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_Укр_2016_11\1.pdf

Дод.точки доступу:
Подлєсна, Ірина (учитель української мови та літератури)




    Терещенко, Ірина (методист з дошкільної освіти).
    Електричні помічники : заняття для дітей старшої групи / І. Терещенко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 24-25 : цв.ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
економічна освіта -- сталий розвиток -- життєва компетентність -- бесіди -- фотоконкурси -- загадки -- вправи -- старша група -- проблемні ситуації -- экономическое образование -- устойчивое развитие -- жизненная компетентность -- беседы -- фотоконкурсы -- упражнения -- старшая группа -- проблемные ситуации -- використання електроенергії -- использование электроэнергии
Анотація: Подано заняття з формування у дітей навичок з використання електроенергії.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_10\8.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Наші діти, фотоконкурс \о нем\; Знайди прилад, вправа \о произв.\; Правила безпеки, бесіда \о произв.\; Будьмо ощадливими, бесіда \о произв.\; Правила ощадливості, бесіда \о произв.\; ДНЗ № 1 \о нем\




    Бобир, Валентина (головний спеціаліст з питань дошкільної освіти).
    Проблемні ситуації: міркуємо, взаємодіємо, досягаємо мети / В. Бобир // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 8-11 : фот.цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
школа мислення -- нестандартне мислення -- нестандартное мышление -- виховання лідерів -- розвиток мислення -- соціальна компетентність -- завдання з протиріччям -- квести -- проблемні ситуації -- інсценізація -- школа мышления -- воспитание лидеров -- развитие мышления -- социальная компетентность -- задание с противоречием -- квесты -- проблемные ситуации -- инсценизация -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения
Анотація: Подані у статті практичні розробки допомогають розвивати нестандартне мислення малят, уміння шукати різні варіанти вирішення проблем, домовлятися, радитися, доводити свою думку.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2017_3\4.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Пройди лабіринт, квест \о произв.\




    Чоловська, Ольга (вчитель зарубіжної літератури; вчитель-методист).
    Урок мовою серця [Текст] / О. Чоловська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 11-12. - С. 2-3 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
викладання зарубіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- виховні технології -- воспитательные технологии -- моральне виховання -- моральное воспитание -- моральні проблеми -- моральные проблемы -- проблемні ситуації -- проблемные ситуации -- ситуації морального вибору -- ситуации морального выбора
Анотація: Використання ситуацій морального вибору, описаних у програмних творах з літератури при вихованні учнів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Всес_літ_та_культ_2017_11-12\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)




    Ростецька, С. І.
    Взаємозв'язок політичної системи та динаміки політичних конфліктів / С. І. Ростецька // Гуманитарний журнал. - 2006. - № 1/2. - С. 174-180. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Політика
   Политика

   Політичні конфлікти

   Политические конфликты

Кл.слова (ненормовані):
політична система -- политическая система -- політичні конфлікти -- политические конфликты -- проблемні ситуації -- проблемные ситуации -- стабільність -- стабильность -- розвиток суспільства -- развитие общества


Є примірники у відділах:
АНЛ Прим. 1 - (вільний)