Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України).
    Компетентнісно зорієнтовані завдання: проблеми термінології, типології, створення [Текст] / А. Фасоля // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - № 9. - С. 15-21. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- компетентнісно орієнтоване навчання -- компетентностно ориентированное обучение -- навчальні завдання -- учебные задания -- компетентнісно зорінтовані завдання -- компетентностно ориентированные задания -- ознаки компетентнісно зорінтованих завдань -- признаки компетентностно ориентированных заданий -- функції компетентнісно орінтованих завдань -- функции компетентностно ориентированных заданий -- проблемні завдання -- проблемные задания -- типи проблемних завдань -- типы проблемных заданий -- напіввідкриті завдання -- полуоткрытые задания -- відкриті завдання -- открытые задания -- евристичні завдання -- эвристические задания -- творчі завдання -- творческие задания -- оргдіяльнісні завдання -- оргдеятельностные задания -- компетентнісно зорієнтовані задачі -- компетентностно ориентированные задачи -- структура компетентнісно орієнтованих завдань -- структура компетентностно ориентированных заданий -- комплексні задачі -- комплексные задачи -- філологічні задачі -- филологические задачи -- повні задачі -- полные задачи -- неповні задачі -- неполные задачи -- проблемні питання -- проблемные вопросы -- розробка компетентнісно зорієнтованих завдань -- разработка компетентностно ориентированных заданий -- алгоритм створення компетентнісно зорієнтованих завдань -- алгоритм создания компетентностно ориентированных заданий
Анотація: Розглянуті можливі способи розв`язання проблем, що стосуються створення компетентністно зорієнтованих завдань.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2014_9\5.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (24.12.2014р. - Б.ц.) (вільний)




    Амерханян, Світлана (директор Малинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 Житомирської області).
    Розвиток криличного мислення учнів на уроках української мови та літератури [Текст] / С. Амерханян // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - № 10. - С. 2-13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3(4Укр) + 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

   Методика викладання української мови

   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- розробки уроків -- разработки уроков -- 9 клас -- 9 класс -- критичне мислення -- критическое мышление -- пізнавальна активність -- познавательная активность -- актуалізація суб'єктного досвіду -- актуализация субъектного опыта -- рефлексія -- рефлексия -- проблемні завдання -- проблемные задания -- дослідницька робота -- исследовательская работа -- інтерактивні вправи -- интерактивные упражнения -- формування критичного мислення в учнів -- формирование критического мышления у учеников -- освітні проекти -- образовательные проекты -- усвідомлення змісту -- осознание содержания -- методи розвитку критичного мислення -- методы развития критического мышления -- прийоми розвитку критичного мислення -- приемы развития критического мышления -- метод передбачення -- метод предсказания -- створення асоціативних рядів -- создание ассоциативных рядов -- фантастичний елемент -- фантастический элемент -- метод проблемних питань -- метод проблемных вопросов
Анотація: Висвітлено деякі прийоми та методи формування критичного мислення учнів на уроках української мови та літератури.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Читання та письмо для розвитку критичного мислення, міжнародний освітній проект \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)