Кириленко, Катерина (кандидат філософських наук; завідувач кафедри філософії; Київський національний університет культури і мистецтв). Інтеграційні процеси в сучасному природничо-науковому і науково-гуманітарному знанні та шляхи їх відображення у змісті університетської освіти / К. Кириленко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 41-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): гуманітрана картина світу -- природничо-наукова картина світу -- інтеграція гуманітарних знань -- інтеграція природничо-наукових знань -- єдине природничо-гуманітарне знання -- зміст університетстької освіти -- гуманитарная картина мира -- естественно-научная картина мира -- интеграция гуманитарных знаний -- интеграция естественнонаучных знаний -- единое естественно-гуманитарное знание -- содержание университетского образования -- університетська освіта -- университетское образование -- гуманітарні знання -- гуманитарные знания -- вища освіта -- высшее образование -- учбові дисципліни -- учебные дисциплины -- філософські дисципліни -- философские дисциплины -- філософія життя -- философия жизни Анотація: Наголошується, що розвиток гуманітарного і природничо-наукового знання набуває тенденції трансформації у напрямі єдиного природничо-гуманітарного знання. Доводиться, що відображення цієї тенденції у навчанні майбутніх фахівців має набути системного характеру, адже сприятиме фундаменталізації змісту університетської освіти. Пропонуються шляхи і механізми реалізації такого підходу. |
Рудишин, Сергій (доктор педагогічних наук; завідувач кафедри теорії і методики викладання природничих дисциплін). Особливості формування в учнів початкової школи природничо-наукової картини світу / С. Д. Рудишин> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 1. - С. 45-49. - Бібліографія : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): естественно-научная картина мира -- картина світу -- младшие школьники -- молодші школярі -- начальная школа -- начальное образование -- початкова освіта -- початкова школа -- природничо-наукова картина світу -- развитие мышления учащихся в процессе обучения -- розвиток мислення учнів -- школьное начальное образование Анотація: Викладено основні концептуальні положення формування в учнів початкової школи інтегрованих знань про природничо-наукову картину світу. Утримувачі документа: НБ ДНУ |