Заріцька, Ірина (кандидат юридичних наук; доцент кафедри конституційного права та правознавства Національного університету біоресурсів і природокористування України). Питання принципів історії держави та права / І. Заріцька,> // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2010. - № 12. - С. 135-137. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Право Історія держави і права История государства и права Кл.слова (ненормовані): принципи історії держави і права -- принципы истории государства и права -- принципи права -- принципы права -- історико-правові дослідження -- историко-правовые исследования -- принципи історичного дослідження -- принципы исторического исследования -- історико-правова наука -- историко-правовая наука -- принцип об'єктивності -- принцип объективности -- принцип системності -- принцип системности -- принцип комплексності -- принцип комплексности -- принцип детермінізму -- принцип детерменизма -- загальнонаукові принципи -- общенаучные принципы -- спеціально-історичні методи -- специально-исторические методы Анотація: Аналізується сучасний стан формування принципів історії держави та права, а також викладено авторське бачення структурних особливостей системи принципів історико-правових досліджень. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Романенко, І. М. (головний інспектор відділу БОК та ПМП Дніпропетровської митниці; здобувач кафедри адміністративного та митного права АМСУ). Загальносистемні принципи профілактичної діяльності митних органів України / І. М. Романенко> // Митна справа : науково-аналітичний журнал з питань митної справи та зовнішньоекономічної діяльності; фахове видання. - 2011. - № 3. - С. 20-26. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Митна справа Таможенное дело Україна Украина Кл.слова (ненормовані): митні правила -- митні органи -- порушення митних правил -- профілактична робота -- адміністративні правопорушення -- митно-правове регулювання -- принцип законності -- принцип гласності -- принцип гуманізму -- прицип демократизму -- принцип об'єктивності -- принцип взаємодії -- митні правила -- митний кордон -- таможенные органы -- нарушение таможенных правил -- профилактическая работа -- административные правонарушения -- таможенно-правовое регулирование -- принцип законности -- принцип гласности -- принцип гумманизма -- принцип демократизма -- принцип объективности -- принцип взаимодействия -- митні правила -- митний кордон Анотація: На підставі проведеного дослідження пропонується виокремлювати наступні принципи: законність, гласність, гуманізм, рівність усіх громадян перед законом, демократизм, об'єктивність, науковість, взаємодії. Також надано пропозиції щодо вдосконалення чинного адміністративного та митного законодавства з приводу реалізації загальносистемних принципів. Дод.точки доступу: Державна митна служба України \о ней\; Митний кодекс України \о произв.\; Конституція України, основний закон \о произв.\ |
Халапсис, А. В. (профессор Национальной металлургическлй академии Украины; доктор философских наук). Философия истории и принцип объективности / А. В. Халапсис> // Грані. - 2011. - № 5. - С. 56-60. - Література : С.60 : 4 назви
Рубрики: Філософія Философия Кл.слова (ненормовані): методология познания -- об'єктивність -- объективность -- пізнання -- познание научное -- принцип об'єктивності -- принцип объективности -- философия истории -- філософія історії Анотація: Рассматривается вопрос об объективности философского постижения истории. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук; доцент). Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій [] / О. Зозульов, О. Підмогільна> // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 3. - С. 41-48 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- мережева економіка -- сетевая экономика -- інтегровані корпоративні маркетингові стратегії -- унітарні маркетингові стратегії -- міжорганізаційні утворення -- межорганизационные образования -- кооперація -- кооперация -- принципи формування маркетингових стратегій -- принцип формирования маркетинговых стратегий -- принцип системності -- принцип системности -- принцип об'єктивності -- принцип объективности -- принцип партнерства -- принцип партнерства -- принцип узгодженості -- принцип согласованности -- принцип інтерактивності -- принцип интерактивности Анотація: Присвячено обгрунтуванню доцільності переходу вітчизняних підприємств від унітарних до системно-інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПИ" Дод.точки доступу: Підмогільна, Оксана Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |